Star Wars Armada - Eskadry Myśliwców Rebelii II

    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    (0)
  • wydanie polskie
Podczas gdy siły Rebelii i Imperium ciężko pracowały nad przygotowaniem statków do bitwy, galaktyczne stocznie szybko zgromadziły szeroką paletę nowych nabytków. Podobnie jak słowo kluczowe Łotr dodało nowe możliwości do szwadronów Fali II i zmieniło dynamikę walk, tak i Fala V obiecuje rozszerzyć pole taktycznych sztuczek. Zestaw Eskadry Myśliwców Rebelii II udostępnia nowe zagrania i dostarcza dwie Eskadry Z-95 Łowców Głów i E-wingów oraz dwie karty przedstawiające Siewców Cienia i Duchy. Dodatkowo zawiera osiem kart szwadronów, po dwie dla każdego rodzaju. Poza przedstawieniem Sojuszu Rebeliantów z pierwszymi wojownikami Roju oddziały te wprowadzają słowa kluczowe Snajper i Strateg, które zmieniają sposób włączania się do walk. Dodatkowo, jako Duch, Hera Syndulla służy za kolejny punkt zbiorczy poza Phoenix Home. Na początku Fazy Eskadr może wybrać maksymalnie dwie zaprzyjaźnione eskadry w odległości 1-2 i przydzielić im słowo kluczowe Łotr, aż do końca rundy. Rebelianci, na czele z Herą i Phoenix Home, muszą wykazać się bardziej niż zwykli przestępcy. Będą walczyć z potężnym przeciwnikiem, z którego siłą muszą się liczyć.
Wydawca:
Galakta
8995
4495
-50%

store

Dostępna 1 sztuka w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka w piątek


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Podczas gdy siły Rebelii i Imperium ciężko pracowały nad przygotowaniem statków do bitwy, galaktyczne stocznie szybko zgromadziły szeroką paletę nowych nabytków. Podobnie jak słowo kluczowe Łotr dodało nowe możliwości do szwadronów Fali II i zmieniło dynamikę walk, tak i Fala V obiecuje rozszerzyć pole taktycznych sztuczek.

Zestaw Eskadry Myśliwców Rebelii II udostępnia nowe zagrania i dostarcza dwie Eskadry Z-95 Łowców Głów i E-wingów oraz dwie karty przedstawiające Siewców Cienia i Duchy. Dodatkowo zawiera osiem kart szwadronów, po dwie dla każdego rodzaju.

Poza przedstawieniem Sojuszu Rebeliantów z pierwszymi wojownikami Roju oddziały te wprowadzają słowa kluczowe Snajper i Strateg, które zmieniają sposób włączania się do walk. Dodatkowo, jako Duch, Hera Syndulla służy za kolejny punkt zbiorczy poza Phoenix Home. Na początku Fazy Eskadr może wybrać maksymalnie dwie zaprzyjaźnione eskadry w odległości 1-2 i przydzielić im słowo kluczowe Łotr, aż do końca rundy.

Rebelianci, na czele z Herą i Phoenix Home, muszą wykazać się bardziej niż zwykli przestępcy. Będą walczyć z potężnym przeciwnikiem, z którego siłą muszą się liczyć.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 2 eskadry E-wing
  • 2 Lancer Pursuit Craft
  • 2 frachtowce VCX-100
  • 2 eskadry Łowców Głów Z-95
  • 8 dysków i kart eskadr
  • 16 żetonów


Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie