Komentarze do produktu: Star Wars: Gra Karciana - Pustkowia Hoth

Pierwszy Zestaw Mocy z Cyklu Hoth


Vento87 [ dodano: 04.01.2017 ]
Swietny dodatek,wart zakupu chocby dla samego Vadera nie mniej łotr trzy tez fajna katra :-)
0
Paweł Kozłowski [ dodano: 12.09.2013 ]
Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt
Super nowe karty.Świetne grafiki.Dla tych co uważają że gra nie ma klimatu (Ewok atakujący gwiezdny niszczyciel?) powiem tak- coraz częściej zdarza mi się uwolnić księżniczkę Leię z Gwiazdy Śmierci przy pomocy znanej ekipy: Luke , Obi , Han (sorry Chewie).Rebel na piątkę.Szybko,fachowo i pancernie.
0
Major
Bartosz [ dodano: 19.06.2013 ]
Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt
Pierwszy dodatek z pierwszego cyklu, poświęconego głównie bitwie na mroźnej planecie Hoth.

Zawiera 6 zestawów celów (po jednym dla Jedi, Rebelii, Marynarki Imperialnej i Sithów oraz po jednym neutralnym dla JSM i CSM).

Zestaw Jedi skoncentrowany jest na ulepszeniach, umożliwiając ciekawe manipulacje ulepszonymi jednostkami (m.in. ich leczenie/naprawianie, wzmacnianie, czy usuwanie żetonów skupienia - znakomita i darmowa karta "Spokój"). Dodatkowo otrzymujemy tu kolejną kartę losu "W ogniu bitwy".

Zestaw Rebeliantów skoncentrowany jest na Hoth, a konkretnie na ofensywie z użyciem speederów i Wedga Antillesa. Rogue Three w połączeniu z Antillesem jest zabójczy dla celów CSM. Do tego mamy kolejną kartę losu, umożliwiającą zadanie obrażenia celowi wroga w czasie rozliczania walki o przewagę.

Zestaw neutralny Jasnej Strony Mocy (cel: Obrona Bazy Echo) ma typowo defensywny charakter i umożliwia spowolnienie ataków imperialnych, uszczuplenie jego atakujących jednostek, a przy pewnej dozie szczęścia (czytaj - wygranej przewadze) zadanie strat celom wroga.

Zestaw Marynarki Imperialnej (cel: Dowództwo Lorda Vadera) to z kolei początek szturmu na Hoth z udziałem samego Vadera i sond zwiadowczych. Jest to zestaw ofensywny utrudniający dodatkowo wrogowi zagrywanie kart wydarzeń.

Zestaw Sithów (Zabójcze zimno) oparty jest na mechanice poświęcania jednostek, co umożliwia blokowanie i uszkadzanie/niszczenie jednostek wroga oraz jednoczesne "naprawianie" własnych celów. Dodatkowo karta "Strach" umożliwia trwałe odbieranie jednostkom wroga ich statusu przydzielenia do Mocy. Ponadto dostajemy możliwość przenoszenia własnych uszkodzeń na cele lub jednostki wroga oraz - na uzupełnienie tego podstępnego zestawu - kartę "Kaprys losu" unieważniającą walkę o przewagę.

Neutralny zestaw Ciemnej Strony Mocy umożliwia atakowanie (przy użyciu wamp) i paraliżowanie zimnem jednostek wroga. Jest sensowny tylko przy założeniu budowy talii opartej na celach Hoth.

Generalnie wszystkie zestawy oprócz Jedi rozgrywają się na Hoth i rozsądne synergiczne talie będzie można z nich złożyć najprawdopodobniej dopiero po ukazaniu się wszystkich dodatków zestawu.
1
Roman [ dodano: 18.06.2013 ]
MÓJ PIERWSZY DODATEK DO STARWARS: GRA KARCIANA - JAK ZAWSZE WYKONANIE NA BARDZO WYSOKIM POZIOMIE , SUPER UZUPEŁNIENIE ISTNIEJĄCYCH TALII - CZEKAM NA KOLEJNE DODATKI
0
Wilkołak
Piotr [ dodano: 02.06.2013 ]
Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)
Pierwszy dodatek z cyklu Hoth, no całkiem-całkiem. Niezłe karty dla podstawowych czterech talii, które pozwalają zbudowac już całkiem fajne talie bez jakichś głupich żołnierzy espo xd

REBEL jak zawsze na 6 :)
0
Artur Słomnicki [ dodano: 25.05.2013 ]
Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt
Co tu pisać standard FFG, choć karty mogły być grubsze. Skok na kasę by kupić sztywne koszulki, ale ja mam na to w...bane. Grafiki są naprawdę ładne i nie czepiałbym się tłumaczenia jest ok. Co do grywalności pakietu to jeszcze tego nie ogarnąłem.
0
Tomasz Niesobski [ dodano: 24.05.2013 ]
Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)
Pierwszy z cyklu dodatków, dodaje klimatyczne i mroźne Hoth. Szkoda tylko że sety są podwójne.
1
dodaj swój komentarz
© 2003-2019 REBEL.pl
sklep@rebel.pl