Aaron

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Polecam wszystkim ten produkt. Bardzo dobry, rozniacy sie od 2 czesci przedewszystkim pod wzgledem watku. Jak w "Popiolach Middenheim" mielismy do czynienia raczej z liniowa fabula, tak w "Wiezach Altdorfu" mamy zupelnie cos przeciwnego. Zaproponowano kilka, bardzo fajnych zakonczen, choc oczywiscie BG moga tak pokierowac rozgrywka, ze MG bedzie musial stworzyc alternatywe. Z tego wzgledu, ze trzeba opanowac cala nieliniowa fabule, prowadzacy powinien posiadac juz pewne doswiadczenie, gdyz poprostu sie pogubi w tym wszystkim. Ponadto mamy nowa profesje (gazeciarz ^^), oraz szczegolowy opis Altdorfu. Goraco polecam, must have dla szanuajcego sie MG.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Z tego co zauwazylem Rebel amortyzuje ksiazki poprzez dolaczanie odpowiednich porcji styropianu. To bardzo mile z ich strony, ze maja na wzgledzie jak najwieksza gwarancje dostarczenai przesylki w jak najlepszym stanie. Oczywiscie zadnych opoznien nie bylo, wszystko zgodni z procedura.

Przejde do samego dodatku. Jest to swoisty "have to" dla MG. Szczegolowo zostalo przedstawione Imperium ze wszystkim wchodzacego w jego sklad landami. Tworcy zaskoczyli tym, ze pokusili sie nawet na przedstawienie szczegolowych charakterystyk czlowieka pochodzacego z tamtych terenow i jaki jest jego stosunek do swych sasiadow czy innych prowincji. Kazda prowincja ma swa historie i przedstawiona jest rowniez scena polityczna wraz z najwazniejszymi rzadzacymi tam rodami. Procz tego rzecz jasna mamy szczegolowo spisana historie, oraz spisane Imperialne kulty. Tutaj powtozyly sie coprawda podrecznikowi juz bogowie (ale ich opis zostal skrocony), za to dodano tez roznorakich patronow a nawet poganskie bostwa, ktore sa zakazane w Imperium. Plusem tez sa nowo dodane profesje. Niektore jednak wydaja mi sie byc na sile wepchniete, jak np szuler. Ta profesja spokojnie by mogla byc zastapiona przez juz istniejacego kanciarza. Podobno jak oddzielna profesja Rycerza z zakonu Myrmidi, ktory rozni sie kilkoma statystykami (majace wyzsze) od zwyklego Rycerza. Ale rozumiem, ze Myrmidia jest Boginia Wojny i ten starozytny zakon ma najlepiej wyszkolonych wojownikow. Za to egzorcysta, astrolog tudziez sledczy Vereny.

Najslabiej wedlug mnie wypadl system karny Imperium. Co prawda cala procedura zostala przedstawiona oraz typy sadow istniejacych na ziemiach Imperium. Jednakze nawet szkicu kodeksu karnego nie przedstawiono, jakie kary za jakie przewinienia przewidywano.

Mamy jeszcze szczegolowa mape Imperium z konkretnymi "zoomami" na poszczegolne prowincje. Takze mamy dodana przygode do dodatku umieszczone w Bogenhafen. Nie zdazylem jej jednak jeszcze obadac.

Dodatek wyglada obiecujaca i pomimo swych wad, do ktorych mozemy tez zaliczyc niestety cene, to mozna mimo wszystko pokusic sie na cos takiego. Ja tak zrobilem i nie zaluje.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Powiem tak. Ten dodatek to sam w sobie 'must have' dla kazdego mistrza gry, ktory chce bardziej doglebnie poznac Stary Swiat od tej metafizycznej strony. Bardzo duzo ciekawych informacji, oraz wysmienite przedstawienie Wichrow Magii, z ktorych energie pobieraja wszelacy czarodzieje. Niestety zabraklo wypaczonej magii takiej jak Chaosu, Skavenska, czy Goblinoidow. Mimo wszystko jest to obowiazkowa pozycja dla kazdego MG, zwlaszcza, gdy posiada czarodzieja w druzynie.


Witam. Wreszcie sie dorwalem do wielce oczekiwanego dodatku do WFRP 2ed, ktorego premiera nieco sie przeciagala. W kazdym razie realizacja zamowienia jak zawsze przebiegla szybko i pomyslnie, za co szczegolnie chwale pracowniku Rebel.pl. Teraz moze o samym dodatku. Jak wiadomo, jest to kontynuacja wprowadzajacej przygody z podrecznika. Szczerze mowiac zdziwilem sie, gdy przestudiowalem zawartosc przygody, gdyz jest poprostu trudna. Zalecane postacie do gry to takie, ktore koncza pierwsza lub nawet druga profesje. Przygoda "Przez ostepy Drakwald" jest przeznaczona dla graczy, ktorzy ledwo skonczyli postac, wiec tej zbierznosci nie rozumiem i mozna zalatwic to, robiac kilka sub-przygod, ktore by troszke podrasowaly postacie, bo inaczej z latwoscia pogina ;]. Sama przygoda jest bardzo interesujaca i intrygujaca. Warto tez wspomniec o dodatku, czyli o opisie dzielnicy po dzielnicy Middenheim po oblezeniu przez Archaona. Nowa profesja jest tylko i wylacznie niewinnym bonusem, ale zawsze mile widzianym. Warto kupic, gdyz te 90 stron nie zawieraja suchej przygody jak juz wczesniej wspomnialem, gdzie inaczej jest w przypadku "Spladrowanych Krypt". Polecam.


Zamowione przed premierowo, dostarczenie w ciagu maksymalnie miesiaca. Wszystko sie zgadza, zamowilem na poczatku listopada i dodatek otrzymalem przed wczoraj. Solidnie i pewnie zapakowane, tak ze nic sie nie zadarlo itd - standard. Zawsze chwalilem sposob realizacji zamowienia.
Co do samego dodatku. To polecam go kazdemu. Co prawda zabraklo paru stworow z 1 ed. typu fimiry czy dzabersmoki lub tez pare pomniejszych stworow, to pojawily sie i nowe. Bardzo interesujaca czescia jest opis stworow i ich powszechne wyobrazenie na swiecie jak i z punku widzenia uczonych. Niezbyt jednak przedstawiono magie szamanska, skavenow czy krasnoludow chaosu. Z pewnoscia bedzie kolejny, osobny dodatek posiwecony szczegolowo calej magii.
Bestiariusz to w zasadzie najwazniejszy z dotychczasowo ukazalych dodatkow. Ja oczekuje cierpliwie teraz na "Sciezki Potepionych", ktore maja juz opoznienie ze strony Copernicusa...