Adam
0 użytkowników
0 użytkowników
Jak dla mnie ideał :)
Fajna książka, dobrze wprowadza w świat GO. Czyta się bardzo szybko- masakrycznie wciąga.
Polecam
REBEL spisał się na 5 :)
Jak dla mnie ideał :)
Do rąk trafia nam łamigłówka w ułożonej postaci - i już na pierwszym kroku mamy dylemat: rozebrać ją szybko? Czy powoli, zapamiętując każdy szczegół po 10 razy?
W pierwszym wariancie idziemy w "hardcore". Właśnie ten wybrałem(świadomie - wiedząc że będzie ciężko) i nie dałem rady poskładać tego diabelstwa do kupy. Wspomogłem się wujkiem google, ale niestety zabawa na tym straciła.
Jak na razie wszyscy którzy dostali tą łamigłówkę idą w "hardcore" (świadomie lub mniej świadomie :)) i nikt później nie potrafi jej poskładać :)
polecam! (tym bardziej w trybie hardcore ;-))
Dobry, solidny produkt
Byłoby 5/5 ale twórcy gry nie przewidzieli opcji zapętlenia się, co jest wielkim minusem - nic tak nie irytuje jak niedopracowana instrukcja. Dopiero na BGG znalazłem wskazówki że przy zapętleniu się graczy stosuje się zasadę analogiczną jak w szachach - remis. Poza tym gra jest wykonana schludnie i estetycznie. Faktycznie mogła by robić za ozdobę :)
ogólnie polecam
Jak dla mnie ideał :)
Mam już kilka gier logicznych(w tym 2 z projektu GIPF) i w kontraście z nimi Atari Go wcale nie wydaje się być grą dla dzieci (przynajmniej pod względem możliwości tej gry, tym bardziej w wariancie 3, czyli grając zwykłe GO na planszy 9x9). Grze trzeba dać szansę, bo na pierwszy rzut oka może nie zachwycić (wizualnie tak :) ale nie pod względem mechaniki). Jednak po kilku partiach okazuje się że mamy przed sobą jedną z najlepszych gier na ziemi.
Dla lubiący gry logiczne pozycja obowiązkowa - polecam!
W porządku, bez rewelacji
Łamigłówka jak najbardziej OK, tylko z poprawką na wiek układającego. Ten z kolei mieści się w przedziale 7 - 12 lat.
Dla dzieci polecam, dla dorosłych nie.