Tomasz

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Gra rewelacyjna, przesylka wysmienita, REBEL nie zawodzi :)


Jak dla mnie ideał :)

Fantastycznie wydana książka. Idealny prezent dla fanów RPG, Johna Wicka oraz feudalnej Japonii. Treść prosta, dobrze napisana, z klimatem oraz Wickowymi wstawkami zgrabnie przetłumaczonymi na polski. System jest ciekawy, mechanika raczej dla zaawansowanych graczy, którzy lepiej wykorzystają narzędzia dane im przez HiK. Prosty system walk nie robi z sesji turlania kostuchami. Przyjemny layout, całość pięknie prezentuje się na półce. Rebel na 6!
Jedyne zastrzeżenie można mieć oczywiście do ceny. 120 stron za 65? Hmm. Można się zastanowić, ale treść przednia :)


Dobry, solidny produkt

Podstawki ładne. Bez wad (jak dla mnie). Spodziewałem się, że elementy pionowe będą wyższe ale zobacze jak będą się prezentowały w nich karty. Dobry zakup - dobry produkt.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Niestety tylko 4. Gra była niespodziewanie krótka i łatwa. Fakt - umarłem raz czy dwa ale w naprawdę losowy sposób. Zanim się zoreintowałem trafiłem do ostatniego paragrafu i wydałem z siebie jęk rozpaczy: "To tyle?!" Nie mniej czekam na 5 część to zakupię ją razem z 4 i dokończę serię. Gra rewelacyjnie wydana, zauważyłem 1 nieścisłość ale pozatym super. Świetne grafiki, wszystko po prostu super. Rebel na 5! :D


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Błyskawiczne dostarczenie pancernej paczki z Samotnym Wilkiem. W środku? Zabawa! Grałem w tę część mnóstwo razy, umierając raz głupio (pomarańczowe drzwi, sen na sianie) a raz troszkę normalniej. Nie mniej walki były trudniejsze, fabuła ciekawa i wciągająca. Wyborne wydanie CopCorp. Razem z 3 i 1 częścią będą rewelacyjnie zdobić moją półkę. Dziś wezmę się za 3 część.

PS: Jedna rażąca rzecz. Nie mając Magicznej Włóczni nie można przejść obok Helgastów w tunelu - nie zależnie od reszty ekwipunku, posiadanych dyscyplin Kai oraz ZB. Trochę mnie to bolało, bo doszedłem tam bez możliwości zdobycia owej włóczni. Więc kilka razy był reset...