Lech

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Bardzo ciekawy mały dodatek do podstawki. Niestety w związku z niedostępnością Zaginionej Wiedzy trzeba inaczej urozmaicić rozgrywkę i Tajemnicze Ruiny robi właśnie to.
Troszkę kart spotkań do podstawki, talia z ruinami i nowy dość ciekawy Przedwieczny. Są żetony skupienia (nowa mechanika jeśli ktoś nie ma Gór Szaleństwa), zasoby, karty pomocy ze ściągą akcje/symbole mitów. No i nowi bohaterowie (sztuk 4)
Ogólnie ja nie przepadam za dodatkami z nową planszą, bo to mi trochę gubi globalny klimat, który tak uwielbiam w EH, więc bardzo polecam ten dodatek i niecierpliwie czekam na dodruk ZW, wtedy będzie pełnia szczęścia.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Nie grałem w oryginalne 7 Wonders, więc nie do końca wiedziałem czy będzie to zjadliwe, ale... jest rewelacja. Moja 8-letnia córka bardzo szybko załapała o co chodzi i zagraliśmy kilka partii.

Mechanika jest świetna, bo jest dość prosta, ale pozwala na wiele taktycznych zagrań i zmusza do przemyślenia (krótkiego) kolejnych ruchów. Fajnie, że jest możliwość zwycięstwa militarnego, bo to tworzy napięcie w trakcie gry. Bez tego samo zbieranie VP byłoby mniej emocjonujące. Zwycięstwo naukowe na razie wydaje mi się mało prawdopodobne do ugrania.

Ogólnie dla mnie znakomita, bardzo przystępna "cywilizacyjna" gra karciana. Na plus jest fakt, że cała rozgrywka przypomina bliztkrieg (20 do 30 minut maks).

Jakość wykonania bardzo dobra, tylko karty są troszkę cienkawe. Pudełko nieduże, travel-friendly, wypraska idealna. REBEL wszystko jak zwykle super. Pzdr!