English version English version

sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

» wyszukiwanie zaawansowane

X Wing 4 fala

Newsletter

Zapisz się! Informacje o nowościach będziesz dostawać na e-mail! Tylko świeżutkie informacje ;-)

Zapisuję się!
dlaczego warto?

Katalog gier

Gry planszowe i towarzyskie Gry planszowe i towarzyskie Łamigłówki Łamigłówki Gry RPG po polsku Gry RPG po polsku Gry RPG po angielsku Gry RPG po angielsku Karcianki kolekcjonerskie Karcianki kolekcjonerskie Gry figurkowe i bitewne Gry figurkowe i bitewne Dla dzieci Dla dzieci Książki i czasopisma Książki i czasopisma Akcesoria Akcesoria Promocje Promocje Centrum Prezentowe Centrum Prezentowe

Sklep w Gdańsku

REBEL - CH Metropolia
poziom -1, przy wyjściu z SKM
ul. Jana Kilińskiego 4
80-452 Gdańsk
tel. 510 804 049

Godziny otwarcia:
09:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)

Rebel Times

Numer 141 / Czerwiec 2019

pobierz
Kategoria planszowa gra roku
Szkoły grają!

Profil użytkownika: Zakrzewski

Ostatnio dodane komentarze


Panic Lab

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 21.11.2017

Grę kupiłem dla dzieci i jako taka się sprawdza. Podczas gry należy dużo zapamiętywać i wiele rzeczy w głowie przetwarzać. Grający musi sam na podstawie rzutu kości ustalić rodzaj, kolor i fakturę ameby. Już sama ta czynność dla dzieci poniżej 10 roku jest niezłym zadaniem. Na tym się nie kończy, bo nasza ameba ucieka po laboratorium, gdzie może zmienić wszystkie swoje cechy. Dziecko musi być bardzo skupione aby nie przeoczyć żadnej przemiany. Stresującym elementem jest czas. Tylko pierwsza osoba, która wskaże położenie właściwej ameby zdobywa punkty. Po kilku rozgrywkach z różnymi dziećmi zauważyłem: - są osoby, które szybko wskazują bez zastanowienia i psuje to przyjemność grania bo nikt nie ma punktów; - dla osób wolniej myślących ta gra jest zbyt stresująca; - dzieci dla lepszego pamiętania wypowiadają swoje myśli na głos i ktoś może z tego skorzystać; - podczas śledzenia ruch ameby po torze gry niektóre dzieci śledzenie wykonują palcami a nie oczami co zasłania innym widok toru. Tych problemów nie byłoby gdyby grały osoby starsze, ale raczej jest to gra dla młodszych lub ewentualnie może to być towarzyska dla starszych. Warto pochwalić kompaktowość gry. Opakowanie jest rozmiarami podobne do Dobble. Pomysłem trochę też...

0

Maskarada (Mascarade)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 21.11.2017

Jeśli chodzi o gry oparte na blefie to w przypadku Maskarady udało się autorowi połączyć tę właściwość z elementami strategi i treningiem pamięci. Podczas gry musimy pamiętać wiele elementów (im więcej graczy tym gorzej) i często ryzykować, że tylko my to pamiętamy. Zasady gry są nadzwyczaj proste i rozgrywka raczej dynamiczna. Nie da się przedłużać swojej tury i należy być skupionym podczas tury innych graczy. Podczas rozgrywki jest dużo śmiechu i zabawy z wpadek własnych i innych graczy. Interakcja negatywna jest obecna na każdym kroku. Jeśli ktoś nie lubi gier gdzie popsucie komuś szyków daje mi więcej szans na zwycięstwo, to nie jest to gra dla niego. Rozgrywka dla 5 osób trwa średnio 30 minut (co jest zgodne z informacją na pudełku) ale dla większej liczby uczestników tak być nie musi. Może w tę grę grać do 13 osób i wtedy mamy już niezły mętlik w głowie. Na pochwałę zasługuje wykonanie gry. Karty są przepięknie namalowane, żetony wykonane solidnie i starannie. Atutem jest to, że nie ma dużego pudełka. Wszystko jest zapakowane minimalistycznie i z głową. Dobra gra nie musi mieć ogromnego pudła... Polecam karty od razu zapakować w folie ochronne. Podczas gry zbyt często nimi manipulujemy a nie powinny być odróżniane po rewersie.

1

Domek

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 21.11.2017

Gra idealna dla dzieci, które chciałyby zagrać w coś ambitniejszego. Już 8 latek w lot pojmie mechanikę gry. Dodatkowo dla dzieci jak i dla dorosłych miłe dla oka są grafiki na kartach. Wykonanie gry jest dobre i jedyne co można skrytykować, to śliskość kart. Po położeniu na planszy zbyt łatwo się przesuwają i robi się bałagan. Oczywiście problemem jest to dla młodego gracza, który jeszcze nie ma takiej wprawy w manipulacji drobnymi elementami (same karty nie są zbyt duże). Zasad gry nie trzeba długo tłumaczyć i praktycznie od razu po rozpakowaniu można grać. Podliczanie punktów ułatwiają dołączone notesiki i informacje o bonusach. Gra jest bardziej towarzysko-familijna z niewielkimi cechami strategii. Nie ma negatywnej interakcji i do końca nie wiadomo kto wygra. Powoduje to mniej złości wśród dzieci i chęć grania do końca (..może jednak ja wygram...).

13

Pokaż wszystkie (6)

Ostatnio zdobyte trofea

Bardzo mnie lubią!

10 osób polubiło Twoje komentarze

Chomikuję

Dodanie produktu do przechowalni

Czas na imprezę

Zakup 3 różnych gier z kategorii "Imprezowe"

Czytam newsletter

Zapisanie się do newslettera

Fan Rebela

Zakup 5 różnych gier wydawnictwa Rebel

Gołąb na dachu...

Zapisanie się do powiadomień o zmianie dostępności 3 produktów

I speak English

Tytuł: Poliglota

Zakup gry wydanej w języku angielskim

Ktoś mnie obserwuje!

Pierwsza osoba obserwuje Twój profil

Pokaż wszystkie (16)

Twój koszyk:


Twój koszyk jest pusty.

Masz pytania?

Jesteśmy na Gadu-Gadu:

12886439 (Aleksandra)

27211 (Artur)

40259215 (Michał)

Możesz też do nas napisać: sklep@rebel.pl
reklamacje@rebel.pl
lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta:
tel. 58 728 49 31,
508 247 667
(godz. 10-16)
Odwiedź nas: Facebook YouTube

Akceptujemy płatności

Przyjmujemy karty VISA, MasterCard oraz szybkie przelewy mTransfer, Płacę z Inteligo, Nordea, Przelew24, MultiTransfer
oraz płatność przy odbiorze.

Mroczny zamek pion