Tomasz

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Rewelacyjna karcianka ekonomiczna. Jeśli ktoś lubi Puerto Rico i gry karciane to jest to gra dla niego.
Jest sporo losowości, ale równoważy to krótki czas rozgrywki (do pół godziny przy pewnej wprawie) co pozwala podczas jednej sesji rozegrać kilka partii.
Dużą zaletą jest mnogość strategii wygrywających. Można i trzeba elastycznie dobierać strategię w zależności od przychodzących kart.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Bardzo dobra gra towarzyska i rodzinna.
Główne atuty to w miarę proste (jak na taką grę) zasady, możliwość interakcji i negocjacji między graczami oraz zbalansowana mechanika gry (liderowi pozostali gracze namiętnie "sprzedają" złodzieja i z reguły nie chcą z nim handlować na uczciwych warunkach co utrudnia mu dalszy rozwój).
Dla niektórych wadą może być element losowy, który w przypadku większego pecha/szczęścia może być decydujący w danej rozgrywce.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Biorąc pod uwagę prostotę reguł Blefuj jest rewelacyjnie grywalne. Gra jest na tyle prosta, że można grać z dzieciakami i mieć przy tym dużo zabawy. Z drugiej strony w grze są też bardziej wyrafinowane smaczki polegające na milczącej współpracy między graczami polegającej na odgadywaniu intencji zagrywającego i wkopywaniu gracza stanowiącego cel.
Dodatkowym atutem są fajne rysunki i dobra jakość kart.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Wspaniała gra z dużą interakcją między graczami. Bardzo urzekło mnie to, że w każdej rozgrywce plansza jest inna - inne zasoby stają się deficytowe i trzeba stosować odmienne strategie. Układając planszę losowo warto jednak tak ustawiać znaczniki, aby 6 i 8 nie stały na sąsiednich polach.
Gra jest bardzo zrównoważona. Również przez to, że gracz, który jest najbliższy zwycięstwu staje się automatycznie obiektem ataków pozostałych graczy poprzez wstawianie złodzieja, współpracy graczy w próbach odebrania najdłużej drogi lub władzy rycerskiej oraz niechęć do wymian handlowych z prowadzącym.