Karol

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Sprawdza się.
Na wakacje idealne, żeby przewieźć gdzieś karty.


Dobry, solidny produkt

Bardzo dobre.
Chyba idealny kolor.

Polecam.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Koszulki jak koszulki.
Śliskie niemożliwie :)

Jak za tę cenę strzał w 10


Jak dla mnie ideał :)

Podręcznik samodzielny, ale bez dodatków gra nie jest taka fajna (szczególnie mam tu na myśli bestiariusz). Za to sam podręcznik jest wyśmienity.


Ciężko jednoznacznie ocenić ten dodatek.

Z jednej strony to wiele ciekawych pomysłów dla początkujących MG. Trochę ciekawych pomysłów dla doświadczonych, ale nic, bez czego nie mogli by się obejść. Właściwie oddzielnie należałoby oceniać rozdziały "Cztery Kolory" i "Przywal Swoim Graczom" a oddzielnie resztę książki. "Cztery Kolory" to chyba najlepszy rozdział. Trzyma klimat i pozwala dostosować Neuroshimę do potrzeb graczy. A "Przywal Swoim Graczom" to pomocny oręż ;)

Przedstawieni Bohaterowie Niezależni mogą stać się mięsem armatnim dla niewyżytych graczy. Grubo ponad połowa z nich jest praktycznie bezbronna. To pechowcy i nieudacznicy, wymagający przerobienia przez MG, bo nie wierzę żeby ci ludzie przetrwali choć miesiąc w tak niebezpiecznym świecie. Są nieuzbrojeni i tak słabi, że proszą się wprost o podrasowanie i danie do ręki magnum.

A "Zdarzenia" po połączeniu z "Przywal Swoim Graczom" i przeciwnikami mogą dać całkiem ciekawy efekt, którego same nie dadzą na pewno. No bo co to za zdarzenie "Anomalie pogodowe", ale zmęczeni gracze walczący w skrajnie gęstej mgle ze stworem Molocha. To już wypada znacznie lepiej :)