Karol
0 użytkowników
0 użytkowników
Dobry, solidny produkt
Sprawdza się.
Na wakacje idealne, żeby przewieźć gdzieś karty.
Dobry, solidny produkt
Bardzo dobre.
Chyba idealny kolor.
Polecam.
Dobry, solidny produkt
Koszulki jak koszulki.
Śliskie niemożliwie :)
Jak za tę cenę strzał w 10
Jak dla mnie ideał :)
Podręcznik samodzielny, ale bez dodatków gra nie jest taka fajna (szczególnie mam tu na myśli bestiariusz). Za to sam podręcznik jest wyśmienity.
Ciężko jednoznacznie ocenić ten dodatek.
Z jednej strony to wiele ciekawych pomysłów dla początkujących MG. Trochę ciekawych pomysłów dla doświadczonych, ale nic, bez czego nie mogli by się obejść. Właściwie oddzielnie należałoby oceniać rozdziały "Cztery Kolory" i "Przywal Swoim Graczom" a oddzielnie resztę książki. "Cztery Kolory" to chyba najlepszy rozdział. Trzyma klimat i pozwala dostosować Neuroshimę do potrzeb graczy. A "Przywal Swoim Graczom" to pomocny oręż ;)
Przedstawieni Bohaterowie Niezależni mogą stać się mięsem armatnim dla niewyżytych graczy. Grubo ponad połowa z nich jest praktycznie bezbronna. To pechowcy i nieudacznicy, wymagający przerobienia przez MG, bo nie wierzę żeby ci ludzie przetrwali choć miesiąc w tak niebezpiecznym świecie. Są nieuzbrojeni i tak słabi, że proszą się wprost o podrasowanie i danie do ręki magnum.
A "Zdarzenia" po połączeniu z "Przywal Swoim Graczom" i przeciwnikami mogą dać całkiem ciekawy efekt, którego same nie dadzą na pewno. No bo co to za zdarzenie "Anomalie pogodowe", ale zmęczeni gracze walczący w skrajnie gęstej mgle ze stworem Molocha. To już wypada znacznie lepiej :)