English version English version

sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

» wyszukiwanie zaawansowane

Star wars zewnętrzne rubieże outer rim

Newsletter

Zapisz się! Informacje o nowościach będziesz dostawać na e-mail! Tylko świeżutkie informacje ;-)

Zapisuję się!
dlaczego warto?

Katalog gier

Gry planszowe i towarzyskie Gry planszowe i towarzyskie Łamigłówki Łamigłówki Gry RPG po polsku Gry RPG po polsku Gry RPG po angielsku Gry RPG po angielsku Karcianki kolekcjonerskie Karcianki kolekcjonerskie Gry figurkowe i bitewne Gry figurkowe i bitewne Dla dzieci Dla dzieci Książki i czasopisma Książki i czasopisma Funko - POP! Funko - POP! Akcesoria Akcesoria Promocje Promocje Centrum Prezentowe Centrum Prezentowe

Sklep w Gdańsku

REBEL - CH Metropolia
poziom -1, przy wyjściu z SKM
ul. Jana Kilińskiego 4
80-452 Gdańsk
tel. 510 804 049

Godziny otwarcia:
09:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)

Rebel Times

Numer 145 / Październik 2019

pobierz
REBELowe PDKi
Szkoły grają!

Komentarze użytkownika: Urath

Weteran

Urath

Warszawa

Komentarze tego użytkownika

Zdobyte trofea

Obserwowani i obserwujący

Komentarze (170)


Dracula

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 07.01.2017

Dobra gra. Polecam. Zasady da się zrozumieć w 15 minut. Sama rozgrywka około 3-4h (przynajmniej u nas) Sporo główkowania i kombinowania. Oprawa graficzna i wykonanie bez zarzutu. Jest wariant łatwiejszy i trudniejszy. Względem drugiej edycji kilka mankamentów uległo poprawie.

1

D&D 5.0: The Rise of Tiamat

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 07.01.2017

Lepsza od części pierwszej. Można fajnie poprowadzić finał. Ładne wydanie, dobrze prezentuje się na półce. Polecam fanom DD (starym i nowym).

3

D&D 5.0: Hoard of the Dragon Queen

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 07.01.2017

Jak zwykle ratujemy zapomniane krainy od strasznego zła. Pierwsza część kampanii. Ok, bez rewelacji - jak na DD - mieli lepsze przygody.

0

Orion: The Vaults of Winter

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 07.01.2017

Pierwsza część trylogii Oriona. Polecam fanom Leśnych elfów.

0

Orion: The Council of Beasts

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 07.01.2017

Ostatnia część trylogii Oriona. Polecam fanom Leśnych Elfów.

0

D&D 5.0: Starter Set

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 05.01.2017

Przygoda pozytywnie mnie zaskoczyła. Spodziewałem się czegoś na 4 godziny a dostałem trzy dobre sesje. Do tego gotowe postaci i zestaw kości. Polecam jak ktoś chce wciągać się lub znajomych w DD5

0

FFG Standard European Board Game Sleeves 50

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 05.01.2017

Koszulki FFG są bardzo dobrej jakości. Polecam każdemu kto chce zabezpieczyć swoje gry.

0

FFG Standard Card Game Sleeves - Przezroczyste 50

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 05.01.2017

Koszulki to podstawa jeśli nasza gra ma posłużyć nam na więcej niż kilkanaście partii.

0

Dwarf Warriors

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 05.01.2017

Podstawowa piechota krasnoludów. Bez nich nie wychodzimy z twierdzy. Polecam

1

Dwarf Thunderers Regiment

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 05.01.2017

Figurki można złożyć jako gromowładnych lub kuszników. Polecam każdemu długo i krótkobrodemu wojownikowi.

0

Budowniczowie: Antyk

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 05.01.2017

Prosta gra ekonomiczna. Oprawa graficzna nie przypadła mi do gustu - zbyt bajkowo - cukierkowa. Ta wersja ma kilka dodatkowych opcji stosunku do budowniczych średniowiecze. Na plus przemawia rozmiar pudełka, łatwo wziąć ze sobą w podróż.

2

Szeryf z Nottingham

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 05.01.2017

Fajna gra towarzyska. Zasady da się wytłumaczyć w 5 minut. Wszystko zależy od ludźmi z jakimi się gra i ich nastawienia.

3

Szczurołap

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 05.01.2017

Mi się podobało. Nie ma tu typowego dla Black Library wpychania scen bitewnych do opowieści. A że temat dotyczy skavenów to tym lepiej. Polecam

0

Magiczna Pożoga

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 05.01.2017

Czyta się całkiem przyjemnie. Jeśli ktoś planuje grać magiem w WFRP warto przeczytać. Polecam

0

Klątwa Nekrarchy

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 05.01.2017

Książka na długie wieczory lub podróże pociągiem. W kontekście innych ze świata młotka jest ok, ale polecam tylko fanom.

0

Honor Poległych

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 05.01.2017

Nie jest to literatura najwyższych lotów. Nawet pod szyldem Warhammera ukazywały się ciekawsze pozycje. Dla fanów młotka. W porządku, bez rewelacji.

0

Descent: Journeys in the Dark - Zarihell Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 05.01.2017

Zdecydowanie jedna z lepszych figurek do Descenta. Zestaw zawiera też karty w języku angielskim, które umożliwiają wykorzystanie tej postaci w dowolnej kampanii.

0

Descent: Journeys in the Dark - Kyndrithul Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 05.01.2017

Antagonista z dodatku Mists of Billehall. Figurka w przeciwieństwie do niektórych wcześniejszych jest na dobrym poziomie. Karty w jezyku polskim niestety trzeba było zamawiać osobno. Polecam fanom Descenta.

0

Descent: Journeys in the Dark - Ardus Ix'Erebus Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 05.01.2017

Antagonista z dodatku Mists of Billehall. Figurka w przeciwieństwie do niektórych wcześniejszych jest na dobrym poziomie. Karty w jezyku polskim niestety trzeba było zamawiać osobno. Polecam fanom Descenta.

1

FFG Standard American Board Game Sleeves 50

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 04.01.2017

Zakoszulkowana gra posłuży dłużej, dodatkowo ochronią karty przez zalaniem i innymi wypadkami.

0

Inwazja

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 04.01.2017

Jak to w zbiorach opowiadań - są lepsi i gorsi autorzy. Polecam fanom Warhammera.

0

Miecze Chaosu

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.01.2017

Drugi tom fajnej serii w stary stylu warhammera. Polecam fanom tego świata.

0

Serce Chaosu

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.01.2017

Finał trylogii. Polecam oczywiście całość, nie tylko ten tom.

0

Warhammer FRP - Kartusz Bohatera

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 04.01.2017

Bardzo fajny pomysł na kartę postaci, choć brakuje mi w nim rybryk. Osobiście traktuję go jako nagrodę dla postaci które mi się podobają (jestem MG) wręczam kartusz jako nagroda za fajny role play.

3

Warhammer Armies: Daemons of Chaos

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 04.01.2017

Warhammer Fantasy Battle. Stary świat. Książka nie ma już zastosowania w Age of Sigmar, ale z powodzeniem można z niej korzystać do RPGa.

0

Time of Legends: The Doom of Dragonback

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.01.2017

Upadek Ekrund. Jeden z epizodów ery nieszczęść jakie dotknęły krasnoludów po zakończeniu wojny o brodę. Dla fanów krasnoludów polecam.

0

Time of Legends: Master of Dragons

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.01.2017

Pan smoków to druga po The Great Betrayal cześć serii o Mściwej Wojnie/ Wojnie o Brodę. Niestety każdy z tomów pisany był przez innego autora. Niemniej polecam fanom Warhammera a szczególnie elfów.

0

Time of Legends: Dead Winter 2013

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.01.2017

Pierwsza część trylogii opisującej Czarną Zarazę w Imperium. Polecam wszystkim fanom Warhammera.

0

Time of Legends: Caledor - A Tale of the Sundering

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 04.01.2017

Trzecia i ostatnia część serii opisującej wojną rasy elfów. Szczerze polecam całą serię Czas Legend.

0

Miasto Śmierci

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.01.2017

Druga część trylogii zapoczątkowanej w Posłańcu śmierci. Niestety trzecia część nie ukazała się w języku polskim. Książka adresowana jest raczej do fanów WFRP niż WFB, nie znajdziemy tu opisów bitew. W tej części akcja przenosi się do Marienburga. Polecam fanom Warhammera.

1

Descent: Journeys in the Dark - Verminous Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 04.01.2017

Szkodnik z dodatku Cień Nerekhal. Zestaw zawiera karty w języku angielskim, polskie trzeba kupić osobno. Figurka jest ok. Jak w ocenie w porządku, bez rewelacji. Lepiej się gra z figurkami niż z żetonem jako bossem scenariusza. Polecam fanom Descenta.

0

Descent: Journeys in the Dark - Tristayne Olliven Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 04.01.2017

Figurka wygląda ok. zestaw zawiera też karty w języku angielskim, za polskie niestety trzeba dodatkowo zapłacić. Tę postać możemy wykorzystać w dodatku Cień Nerekhal lub jako agenta w dowolnej kampanii. Polecam fanom Descenta.

0

Descent: Journeys in the Dark - Rylan Olliven Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 04.01.2017

Umiarkowanej urody ta figurka. Zasady też nie powalają. Zasadniczo tylko dla fanów Descenta.

0

Belfort (edycja polska)

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.01.2017

Świetna gra ekonomiczna. Zasady da się wytłumaczyć w 10 minut. Nie polecam na 2 graczy, choć da się. Oprawa graficzna jest ładna i bajkowa. Polecam tym, którzy lubią pogłówkować.

0

Kupon Prezentowy 150

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 04.01.2017

Kupon to kupon. O czym tu pisać. Ale to jest kupon do Rebel'a. I dlatego polecam.

0

Advanced Dungeons & Dragons 2nd Edition: Dungeon Master Guide

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 04.01.2017

Bardzo ładne wydanie klasyki. Twarda oprawa. solidny klej. Poprawione ilustracje. Warto go mieć choćby po to by móc zobaczyć jak przez te lata zmieniła się seria, sposób tworzenia ilustracji, myślenie o rpgach. Polecam wszystkim nie tylko weteranom.

1

Descent: Journeys in the Dark - Skarn Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 2 - raczej słaby

dodano: 04.01.2017

Figurka średniej jakości, szczegóły są mało wyraźne. Zestaw zawiera angielskie karty, polskie trzeba dokupić. Tylko dla fanów Descenta.

1

Bicycle: Alchemy II

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.01.2017

Zwykła talia kart do gry w ciekawej szacie graficznej. Miła odmiana od tradycyjnych 'z kiosku'. Polecam wszystkie karty Bicycle.

0

Descent: Wędrówki w Mroku - Valyndra zestaw poplecznika

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 04.01.2017

Polskie karty do zestawu poplecznika smoczycy Valyndry z Legowiska Jaszczura (figurka, żetony i angielskie karty sprzedawane są osobno). Jako agent mrocznego władcy Valyndra daje radę, kosztuje to co prawda całą grupę otwartą, ale w sytuacji gdy bohaterów trzeba przytrzymać w miejscu jest niezła. Polecam fanom Descenta.

0

Descent: Wędrówki w Mroku - Serena zestaw poplecznika

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 04.01.2017

Polskie karty do zestawu poplecznika (figurkę i żetony kupujemy oddzielnie). Ocena jak wyżej - w porządku, bez rewelacji.

0

Descent: Wędrówki w Mroku - Raythen zestaw poplecznika

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 04.01.2017

Krasnolud z dodatku Labirynt zagłady. W zestawie znajdziemy polskie karty umożliwiające wystawienie go jako agenta mrocznego władcy w dowolnej kampanii. Polecam fanom Descenta.

1

Descent: Wędrówki w Mroku - Królowa Ariada zestaw poplecznika

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 04.01.2017

Polskie karty do zestawu poplecznika Królowej Ariady. Pozwalają wystawiać Królową jako agenta w dowolnej kampanii. Fanom Descenta polecam, ariada jest fajnym wyborem dla mrocznego władcy.

0

Descent: Wędrówki w Mroku - Bol'Goreth zestaw poplecznika

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 04.01.2017

Główny zły z dodatku trzęsawiska trolli. To zestaw kart pozwalających użyć go jako agenta mrocznego władcy. Ocena jak widać - w porządku, bez rewelacji.

0

Descent: Wędrówki w Mroku - Ariada zestaw poplecznika

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 04.01.2017

Karty do Ardiady z dodatku labirynt zagłady. Zasadniczo zestawy popleczników polecam fanom Descenta. Ten konkretny nie wyróżnia się dla mnie ani na plus ani na minus. Zależy Mroczny Władco przeciwko jakiej drużynie grasz.

0

Descent: Journeys in the Dark - Gargan Mirklace Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.01.2017

Figurka wygląda ok. Nada się także na demona czy jakiegoś upiora w konwencjonalnych RPGach. Karty są w języku angielskim i za polskie trzeba osobno płacić i zamawiać w trybie druku na żądanie co jest sporą wadą. Mimo wszystko polecam go mieć jako głównego bossa w Cieniach Nerekhal.

0

Beasts Of Chaos

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 04.01.2017

Prawdziwy stary Warhammer. Czarno-biały. Mroczny. Ponury. Nie da się go obecnie już wykorzystać do grania w Age of Sigmar, ale do oldhammera czemu nie. Osobiście wykorzystuję go i inne stare armybooki do prowadzenia WFRP.

0

Warhammer FRP - Księga Zasad

dodano: 28.12.2016

Wczoraj zacząłem przygotowywać nową kampanię i po kilku latach przerwy od prowadzenia Młotka dalej go lubię. Ostatnio jednak odkrywam go na nowo. System jest na tyle prosty że pracujący ludzie po 30' mogą się go spokojnie nauczyć po godzinach. Polecam oczywiście w każdym wieku.

7

Imperial Guard Cadian Shock Troops (10 figurek)

dodano: 23.10.2015

Gwardzistami Imperium stoi. Gwardia Imperialna to tak zwany Młot Imperatora, nie jest precyzyjny, jest duży ciężki i niszczy wszystko. Gwardzistów ma być dużo. W zestawie dziesięć figurek. Niestety brakuje niektórych opcji. Jakość modeli bez zarzutu. Absolutna podstawa Astra Militarium.

3

Imperial Guard Leman Russ Battle Tank

dodano: 19.10.2015

Podstawowy czołg Gwardii Imperialnej. Ikona wręcz pancerniaków Imperium. Model jest fajny, ma sporo opcji. Must-have dla każdego fana IG.

0

X-Wing: Gra Figurkowa - Przebudzenie Mocy

dodano: 16.10.2015

Miałem ostatnio okazję rozegrać partię demonstracyjną. Największą zaletą są modele, wstępnie pomalowane i złożone. Idealne dla osób cierpiących na brak czasu. Zasady są proste, ale sama gra jest przyjemna. Polecam.

4

Zombicide (edycja polska)

dodano: 14.10.2015

Fajny co-op w klimacie zombieapokalipsy. Proste zasady, prosta przyjemna rozgrywka. Największym problemem jest cena. Zdecydowanie nie za te pieniądze. W mniejszej cenie dostaniecie Descenta czy Claustrophobię.

2

Jesienna Gawęda

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 13.10.2015

Książka stanowi bardzo ciekawy zestaw artykułów opisujących wizję Warhammera w konwencji jesiennej (w neuroshimie byłoby to coś zbliżonego do rdzy). Stanowi ona zaprzeczenie HeroHammera. Pokazuje świat wyniszczony chaosem, wojnami, ludzką niegodziwością i innymi nieszczęściami. Świat ciemny, ponury, smutny, pozbawiony bezpiecznych przystani. Polecam dla każdego fana młotka, dla fanów pierwszej edycji absolutny must-have. Uwaga produkt może wzmacniać naturalne skłonności do depresji spowodowane brakiem światła i jesienną aurą za oknem.

6

Talisman: Magia i Miecz - Podziemia (druga edycja polska)

dodano: 09.10.2015

Fajny dodatek. Nowe profesje, nowa plansza, nowy sposób na dostanie się do Korony Władzy, nowe przedmioty i wrogowie. Wszystkie dodatki z planszami wydłużają rozgrywkę, więc co kto lubi. Wykonanie oczywiście pierwsza klasa. Zasadniczo polecam jeśli ktoś ma duży stół i sporo czasu.

1

A Game of Thrones: The Board Game

dodano: 08.10.2015

Jedna z moich ulubionych strategii. W zasadzie żadnej losowości, żadnych rzutów kośćmi. Za to jest mnóstwo knucia i wbijania sobie nawzajem sztyletów w plecy. W tej grze 90% frajdy to przeciwnicy czujący klimat przepychanek, zdrady i układów. Dla mnie pewnym plusem jest oderwanie graficzne od serialu, FFG zatrudnia własnych grafików i tworzą oni na podstawie własnych wyobrażeń. Co do samej rozgrywki. Gramy 10 tur lub do momentu aż jeden z rodów zdobędzie 7 (?) miast. Czas takiej rogrywki to około trzech - czterech godzin. W każdej turze wydajemy tajne rozkazy wojskom w naszych prowincjach. Następnie wszyscy na razie odsłaniają swoje rozkazy i rozpoczynamy ich realizację. Gry nie polecam w kategorii dla imprezowa, ale dla Geeków bardzo solidna pozycja. Na koniec uwaga: bez znajomości książki czy serialu spokonie da się pograć (w przypadku serialu to chyba nawet lepiej).

1

Talisman: Magia i Miecz (druga edycja polska)

dodano: 05.10.2015

Nowa edycja klasyki. Wcześniej miałem styczność z trzecią edycją i polską podróbką Magicznym Mieczem. Wydanie FFG jest pierwsza klasa, figurki, solidne wykonanie planszy i kart. Do gry mam sentyment i to spory, ale uważam że w kategorii fantasy z bohaterami wolę Descenta. Zasadniczo polecam, ale bez dodatków. Gra aż tyle nie zyskuje na nich.

5

Posłaniec Śmierci

dodano: 02.10.2015

Książka jest lekką lekturą, napisana prostym i łatwym językiem. Napisana jest pod Warhammera Role Play, dlatego nie zawiera opisów bitew (przyjemna odmiana), tylko losy konkretnych bohaterów, którzy rozwijają się w trakcie akcji. Mimo że wartość literacka jest znikoma to powieść(kontynuowana w Mieście Śmierci i potem w Death's Legacy (nie wydano po polsku)) stanowi niezłe wprowadzenie do świata Warhammera. Fabuła nie jest zbyt ambitna a postaci głębokie, ale da się czytać. Ogólnie polecam fanom młotka i osobom które chcielibyście wprowadzić w świat, a które lubią czytać.

1

Pan tu nie stał!

dodano: 28.09.2015

Kolejna gra nawiązująca tematycznie do czasów PRL. Gra jest adaptacją mechaniki gry Wielki Mur Chiński. Polskie wydanie jest niezłe, "bez wodotrysków", ale całkiem przyzwoite. Grafiki stylizowane na epokę, na ile realistyczne ciężko mi ocenić, nie żyłem w tych czasach. Mechanika prosta i łatwa do przyswojenia. Wadą z całą pewnością jest kiepska regrywalność, gra znudzi się po kilku partiach, na szczęście cena nie jest zbyt wygórowana. Jeśli potrzebujecie czegoś lekkiego dla kilku osób polecam, na dwóch graczy słabe.

0

Warhammer: Archaon twarda oprawa (2015)

dodano: 24.09.2015

Kres dziejów. Ostateczny koniec świata Warhammera Fantasy. Ta książka, a właściwie książki, to ostatnie pozycje jakie ukazały się pod szyldem Warhammera Fantasy Battle. Obwoluta, dwie książki w twardej oprawie, dobrej jakości papier. Jedna książka zawiera wyłącznie opis fabularny zdarzeń, druga zasady do gry. Grafiki jak znajdujemy w książkach są dobrej jakości, jednak w porównaniu z pozostałymi częściami End Timesów mniej jest stworzonych na potrzeby tej pozycji i w mojej opinii są słabsze od starszych. Nie grałem od dłuższego czasu w WFB więc nie jestem w stanie ocenić zawartości pod względem balansu czy grywalności. Historia opowiedziana w Achaonie jest niestety dość miałka i denna. Nie zawiera za specjalnie jakiś zwrotów akcji, zdrad, niespodziewanych odkryć, ujawnienia jakiś wielkich tajemnic świata Warhammera. Samo zakończenie też nie jest zbyt satysfakcjonujące, pozostaje po nim jakiś niesmak w ustach. Książka niestety nie dorównuje poprzednim pozycjom z serii End Times. Jako zakończenie 30 lat Warhammer Fantasy uważam że jest zwyczajnie słaba. Warta tylko jako uzupełnienie serii lub by fajnie prezentować się na półce.

1

Ogniem i Mieczem - podręcznik

dodano: 23.09.2015

Sam podręcznik jest świetny, gruba książka w twardej oprawie, porządnie wydana. Z rzeczy które widzi oko: ilustracje na wysokim poziomie, dużo fotografii rekonstruktorów. Podręcznik zawiera dużo informacji historycznych, posiada zatem wartość edukacyjną. Sam system jest dość ciekawy, początkowo może sprawiać pewne trudności dla osób które, bitewniaków uczyły się na warhammerach. Mi szczególnie przypadł do gustu sposób budowania rozpiski i balansowanie się gry. Dodatkowa zaletą jest to że ładnie prezentuje się na półce.

1

iGranie z Gruzem

dodano: 22.09.2015

Kobieta- Ślimak to dla niektórych marka sama w sobie. Gra niestety nie zachwyca. Gra ma prostą mechanikę, opartą na rzutach kością sześciościenną i kartach. Gra ma zawierać elementy humorystyczne, ale nie przypadły mi do gustu. Dodatkowym minusem jest wadliwa mechanika kart, można budować bardzo długie kombosy. Gra w mojej opinii średnia. Tylko dla fanów Chaty Wuja Freda.

2

Boże Igrzysko: Magnaci

dodano: 15.09.2015

Po raz pierwszy zagrałem w Magnatów jeszcze przed premierą na konwencie. Niedawno udało mi się zagrać w gotową grę. Każdy z graczy wciela się w jeden z rodów magnackich Najjaśniejszej Rzeczypospolitej Obojga Narodów. Celem gry jest posiadanie jak największej liczby posiadłości w kraju. Punkty zdobywamy prowadzą wojny, zdobywając urzędy i przegłosowując korzystne dla nas ustawy sejmowe. Mechanika gry oparta jest na zagrywaniu kart rodowych w ciemno, następnie gracze porównują wartości zagranych przez siebie kart. Gra toczy się przez cztery tury, które reprezentują czterech władców Rzeczypospolitej. W każdej turze najpierw licytujemy urzędy, potem ustawy i na koniec prowadzimy wojny z sąsiadami. W tym miejscu chciałem opisać mechanizm wojen, ponieważ stanowi on dla mnie najciekawszy element gry. Aby wygrać wojnę rody muszą wspólnie uzbierać pewną liczbę punktów. Jeśli uzbierają ten kto zagrał najwyższą kartę zdobywa bonus. Jeśli nie uzbierają, wojna jest przegrana. Region w którego sąsiedztwie miała miejsce ta wojna ponosi konsekwencje. Jeśli gracza dopuścili do sytuacji w której przegrali wojny na trzech frontach, wtedy chodzi do rozbiorów i wszyscy przegrywają grę. Wartość edukacyjna Magnatów jest niezła, uczestnicy mogą poznać nie tylko królów, rody i wony Rzeczypospolitej, ale również ważne wydarzenia tego okresu i mankamenty demokracji szlacheckiej. Na przykład wykorzystywanie urzędów państwowych dla własnych celów (ta tradycja przetrwała do czasów współczesnych; nie płakałbym gdyby zamarła), kłócenie się w sejmie o ustawy, a potem nie ma kto bronić ojczyzny, wysługiwanie się obcym mocarstwem aby osłabić opozycję wewnętrzną, czy wręcz wbijanie innym rodom noża w plecy. Magnaci to bardzo fajna gra o tematyce historycznej, posiada wartość nie tylko jako bardzo fajna gra planszowa, ale także ( a może przede wszystkim) jako materiał edukacyjny odwołujący się do czasów największej potęgi Polski, moim zdaniem trzeba nam więcej takich produkcji by móc skutecznie popularyzować wiedzę o Pierwszej Rzeczypospolitej. Gratulacje dla wydawnictwa Phalanx Games.

5

Robinson Crusoe: Wyprawa HMS Beagle

dodano: 14.09.2015

Właśnie przeszliśmy tę kampanię (za drugim razem). Recenzję tego dodatku wypada jednak zacząć od samego pudełka. Jest ono stylizowane na starą książkę i wygląda naprawdę super. Z zawartością pudełka jest już inaczej. Dużo powietrza, masa różnych żetonów, instrukcja i książeczka ze scenariuszami, oprócz tego karty i kilka pionków. Do tego karty postaci Darwina i Misjonarza/Zakonnicy oraz plansza statku i kajuta kapitana. Jakoś wykonania elementów jest na wysokim poziomie. Sama kampania jest bardzo fajnie zaprojektowana, dodatek wystarcza na około 10-14 godzin ciągłej gry. Chciałem napisać jeszcze o kilku rzeczach które mi przeszkadzają. Po pierwsze jedyną rzeczą która może wzbogacić grę podstawową jest nowa postać. Druga kwestia to żetony, każda osobna czynność ma swój żeton. Żeton skamieliny, żeton beczki z wodą, żeton wiosła, żeton długiego drzewa, żeton darwina, żeton pułapki, żeton... I wreszcie po trzecie rozbicie scenariuszy i faq, czytamy jedno potem doczytujemy z drugiego, potem wracamy do pierwszego, a na końcu okazuje się że i tak źle graliśmy. Wyprawa HMS Beagle to dodatek tylko dla chętnych, o ile o podstawowej grze mam bardzo dobre zdanie i uważam ją za jedną z najlepszych gier kooperacyjnych to dodatek jest w mojej opinii w najlepszym razie przeciętny.

6

Neuroshima Zaginione Miasto

dodano: 11.09.2015

Przygoda do rozegrania w dwie - trzy sesje. Całość zawiera dużo motywów znanych z Indiany Jonesa. Najlepszym kolorem do rozgrywania tej przygody jest chrom, w innych kolorach potrzebne by były jakieś mniejsze czy większe przeróbki. Akcja ma miejsce w Miami i okolicach, więc warto zapoznać się z tym dodatkiem, żeby móc lepiej oddać klimat zielonego piekła. Przygoda jest fajnie napisana, przyjemnie mi się ją prowadziło. Pękałem ze śmiechu gdy moim gracze odgrywali sceny w kulcie. "Sodomito cknij za swe wciórności albowiem nie doznasz rebisu!" Na pochwałę zasługuje również finał i przeciwnicy z jakimi zmierzą się gracze. Zaginione miasto mogę z czystym sumieniem polecić. W mojej ocenie 8.5/10.

0

303 - Bitwa o Wielką Brytanię (edycja pierwsza)

dodano: 10.09.2015

Gra Instytuty Pamięci Narodowej. Jeden z graczy dowodzi siłami Lufrwaffe, drugi RAFu. Celem Niemców jest zbombardowanie Londynu, celem Aliantów zestrzelenie niemieckich bombowców. Gra ma prostą mechanikę, opartą o hexy i kość k6. Dodatkową zaletą jest niska cena. Zasadniczo polecam, nie tylko w celach edukacyjnych.

3

Drako

dodano: 09.09.2015

Drako bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Figurki są ładne i solidnie wykonane. Grafiki na kartach również są klimatyczne (dla fanów warhammera). Co do samej gry to jest to prosta, szybka, asymetryczna i przyjemna. Zasady są do wytłumaczenia w 5 minut. Każdy z graczy w swojej turze ma do wykonania dwie akcje, może dobierać karty lub zagrywać akcje z kart. Celem krasnoludów jest zabicie smoka, celem smoka jest przeżyć. Czas rozgrywki jest ograniczony ilością kart. Kiedy krasnoludom skończą się karty gra kończy się zwycięstwem smoka. Dodatkową zaletą jest przystępna cena. Dość poważną wadą jest mała regrywalność, gra znudzi się dość szybko. Polecam jako przerywnik między cięższymi tytułami. Drako w mojej ocenie to 6,5/10.

2

Warhammer FRP - Dzieci Rogatego Szczura

dodano: 07.09.2015

Dzieci Rogatego Szczura to dodatek poświęcony rasie Skavenów. Dodatek przeznaczony jest wyłącznie dla Mistrzów Gry, gracz nie znajdzie tu dla siebie nic pożytecznego, co nie psuło by mu zabawy na sesji. Ciekawiej jest odkryć rasę skavenów i jej metody działania na sesji. Podręcznik zawiera: Historię skavenów, opis fizyczny, psychiczny i socjologiczny. Opisy najważniejszych gniazd, w tym jedno szczegółowo. Opisy wielkich klanów. Magię skavenów. Profesje skavenów Ekwipunek charakterystyczny dla nich. Potwory zamieszkujące Podimperium Poradnik jak wykorzystywać skaveny na sesji Trochę tabelek do losowego generowania stad, osad i klanów. Przygodę. Na plus zaliczyć należy również krótki poradnik do grania skavenami. Podręcznik polecam. Skaveny to mój ulubiony adwersarz dla drużyny. Oferuje sporo opcji i motywów, od skrytobójstw popełnianych przez zabójcę, poprzez plagi i zarazy rozsiewane przez fanatycznych mnichów zarazy aż do szczurzej fali i Wielkiego Wyniesienia. Dla mistrza gry pozycja niemalże obowiązkowa.

8

K2 (nowa edycja)

dodano: 31.08.2015

Gra ewidentnie familijna. Proste zasady, możliwe do wytłumaczenia w 5 minut. Gra nie zawiera zbyt wielu elementów - dla gry familijnej to plus. oprawa graficzna jest bez zarzutu. Celem gry jest wejść jak najwyżej jak najszybciej. Do dyspozycji mamy punkty ruchu z kart. Ważne jest utrzymanie odpowiedniego stanu zdrowia, gdyż nasz wspinacz może zginać. Dokładniej mówiąc to wspinaczy jest dwóch i mogą sobie trochę pomagać: zakładaniem bazy dla kolegi, blokowanie ruchu przeciwnika. Losowość jest obecna w grze, na szczęście jest ograniczona do losowania kart oraz pogoda, chociaż ta dotyka wszystkich po równo. Gra oferuje kilka trybów rozgrywki: trudniejsza i łatwiejsza ściana, podejście zimą i latem oraz tryb familijny, w którym możemy pomagać innym graczom. Gry nie polecam osobom lubiącym ciężkie pozycji. Uważam również że jest kiepska do grania na dwoje. Dobra w kategorii gra familijna. I tylko w niej.

1

D&D 5.0: Player's Handbook

dodano: 25.08.2015

Jesteśmy właśnie po pierwszych sesjach piątej edycji. System mogę porównywać wyłącznie z edycjami 3.0 i 3.5; nie miałem styczność z edycją 4.0 odrzuciła mnie. Piątka jest dużo prostszym systemem, wyraźnie nawiązuje do trzeciej edycji, wiele zasad wypadło, wiele zostało uproszczonych. Rozwój postaci również został uproszczony, mniej wyborów, szybsze tworzenie postaci, nawet na wyższych poziomach. Jedynie ilość zaklęć się nie zmniejszyła. Nie chcę się tutaj rozwodzić nad samym systemem, zasadniczo polecam każdemu i początkującym i weteranom. Prosta, łatwa i przyjemna rozgrywka. Co do samego podręcznika to solidnie wykonany, twarda okładka, papier dobrej jakości. W stosunku do trzeciej edycji dużo bardziej podobają mi się ilustracje, ale to kwestia gustu. Zorganizowany jest w przystępny sposób, napisany prostym językiem angielskim. Index łatwo pozwala poruszać się po zasadach. Brakuje mi wstawek fabularnych i materiału pozwalającego zgłębić postać i ułatwić jej ogrywanie.

6

Wsiąść do Pociągu: Europa

dodano: 24.08.2015

Wsiąść do pociągu to gra familijna, łatwa do opanowania i prosta. Zasady da się wyłożyć w 10 minut i nawet osoby nieplanszówkowe szybko je przyswoją. Gra się prosto i przyjemnie, ale nie ma zbyt wiele interakcji między graczami. Nie ma żadnej negatywnej interakcji, trolowania również nie za dużo. Oprawa graficzna jest bez zarzutu, solidne wykonanie, wagony na kartach przypuszczam że są wiernym przerysowaniem istniejących. Trochę szkoda że mapa dotyczy czasów kiedy Polska była pod zaborami, jednak na ten okres przypada rozwój kolei w Europie. Grę polecam wyłącznie jako grę familijną, dla geeków za prosta.

10

Dobble

dodano: 14.08.2015

Jedna z lepszych gier imprezowych jakie znam. Posiada kilka trybów rozgrywki, Dobra dla dzieci i dla dorosłych. Wady: cena i jakoś kart (zużywają się zbyt szybko). Dobble są szczególnie ciekawe gdy wszyscy grający są pod wpływem. Polecam.

13

Puerto Rico (stara edycja)

dodano: 13.08.2015

Puerto Rico było jedną z pierwszych Eurogier w jakie grałem. Zasady są dość łatwe do opanowania w dosłownie kilkanaście minut, przyjazne nawet dla osób, które rzadziej grają w gry planszowe. Tematyka gry dotyczy rozbudowy wyspiarskiej kolonii na wyspie na Karaibach. Zasadniczo Puerto Rico wyczerpuje podstawową definicję eurogry, słabe graficznie, ekonomiczna, gra możliwości bezpośredniego zaszkodzenia przeciwnikowi (BRAK NEGATYWNEJ INTERAKCJI). Jedynym sposobem zaszkodzenia przeciwnikowi jest jest konkurencja o skończone zasoby. Budynki jakie możemy zbudować w swoim mieście są ograniczone, np. tylko jeden gracz może mieć uniwersytet. Gry nie polecam dla dwóch graczy. Ostatecznie dość ciekawa pozycja i warto się z nią zapoznać, nie jest jednak dla mnie czymś wyjątkowym i wspaniałym. 6.5/10

3

D&D Podręcznik Gracza 3.5

dodano: 12.08.2015

Dungeons & Dragons. Klasyk. Dla wielu z nas to był pierwszy system RPG. Podręcznik gracza to pierwszy i najważniejszy z trzech podręczników podstawowych. Znajdujemy tu opisy poszczególnych klas, umiejętności, atutów, podstawowy ekwipunek i czary, oraz przede wszystkim podstawową mechanikę. Książka to 300 kolorowych stron, twarda okładka, niestety nie wytrzymuje ona próby czasu i użytkowania i może się rozerwać. Ilustracje są różnej jakości, mi osobiście nie przypadły one w znakomitej części do gustu. W podręczniku brakuje mi jakichkolwiek wstawek fabularnych, pomagających kreować żywą postać i uczyć jak ją odgrywać. Zasadniczo podręcznik bardzo mało miejsca poświęca odgrywaniu postaci, dużo lepiej skupiając się wyłącznie na mechanice, jest nią wręcz przeładowany. O D&D można mówić wiele, wieszać na nim psy, krytykować czy wychwalać. Nie da się jednak zaprzeczyć że ten system to po prostu KLASYK. Kto nie zna temu polecam.

0

Warhammer FRP - Rycerze Graala - Przewodnik po Bretonii

dodano: 11.08.2015

Rycerze Graala to drugi po Dziedzictwie Sigmara dodatek opisujący krainy Starego Świata. Bretonia to kraj położony na zachód od Imperium po drugiej stronie Gór Szarych, wzorowany jest na średniowiecznej Francji wzbogaconej o mit arturiański. Podręcznik opisuje geografię kraju, jego historię, ład społeczny i prawny. Jakoś opisów jest różna, czytając historię Bretonii mam wrażenie, że od czasów Gillesa dużo się nie zmieniło. Znakomitą część rozdziału stanowi opis mitu arturiańskiego, tutaj : Gilles i Towarzysze Graala i ich dwanaście bitew. Po śmierci Gillesa nie opisano już zbyt wielu wydarzeń, dodatkowo mam wrażenie że wątek krucjat stał się ofiarą politycznej poprawności i zostały opisane bardzo pobieżnie. Opis ładu feudalnego nie budzi moich zastrzeżeń, trochę zbyt krótki, ale w zupełności wystarczający. W razie potrzeby można sięgnąć do podręczników do historii. Podobnie z prawem. Opis poszczególnych księstw tworzących królestwo przypomina to co znamy z Dziedzictwa Sigmara. Brakuje trochę materiału dla nieludzi, np o sąsiednich krainach: lesie Loren czy Karak Hirn. Brakuje mi też czegoś typu stosunki wewnętrzne między księstwami (gra o tron?). Nowe profesje. 10 'zwykłych' profesji, zasadniczo grywalne, książka i wyobraźnia sama podpowiada zastosowania jako BN czy BG. Profesje rycerzy graala czy ikoniczne postacie Bretonii, mechaniczne są bardzo potężne. Do odgrywania są dość trudne, ze względu na krępujący je kodeks honorowy, który w przepełnionym deprawacją świecie Warhammera jest pewnym ciężarem. Poza tym taka postać ciężko wpasowuje się do pewnych drużyn; innych BG. Sam podręcznik to 152 dwie kolorowe strony w twardej okładce. Jakość ilustracji jest różne, te które pochodzą z bitewniaka są ładne i mają wysoki poziom, część robionych na użytek tej książki wygląda gorzej. Rycerzy Graala mogę śmiało polecić fanom Warhammera, nie zawiodą się, ale można spokojnie pograć bez tego dodatku. Moja ocena: 6.5/10

7

Warhammer FRP - Karak Azgal

dodano: 10.08.2015

Karak Azgal - dodatek z opisem lokacji i "przygodą". Cudzysłów przy słowie przygoda jest uzasadniony, ale to wyjaśnię za chwilę. Na wstępnie pewna uwaga geograficzna. Karak Azgal położne jest w masywie Gór Krańca Świata, niedaleko Karak Azul, na podobnej szerokości geograficznej co Góry Smoczego Grzbietu i Złych Ziem. I tu pojawia się pewien problem dla Mistrza Gry, jak jego drużyna w ogóle tam dotarła. Jest to z 2000 kilometrów od Przełęczy Czarnego Ognia i Imperium, w okolicy jest bardzo niebezpiecznie handel z krajami ludzi jest znikomy, wszędzie dokoła jest mnóstwo zielonoskórych o dogodnych szlakach transportowych (np. rzeki) nie ma co mówić. Aby przebyć taką odległość wypadałoby zorganizować kilka sesji "w drodze". Pierwsze dwa rozdziały opisują: Martwe Wrota - miasto u podnóża właściwej twierdzy krasnoludów, zamieszkałe przez awanturników, poszukiwaczy skarbów, łotrów, i innych typów którzy próbują się wzbogacić. Fortece Skalfa - czyli miasto krasnoludów, jego historię, gildie, i wpływowe osoby. Są to moim zdaniem najmocniejsze rozdziały całego dodatku i jedne z najciekawszych lokacji opisanych w oficjalnych dodatkach do wfrp. Miasto bezprawia, wszechobecnego zagrożenia, zepsucia dusz. Twierdza krasnoludów, które nie mogąc odbić dolnych tuneli swojego domu zmuszone są wpuścić brudnych ludzi i (tfu!), jeszcze gorsze istoty (...elfy) do korytarzy i hal przodków. Dalsze rozdziały to prawdziwa rozpacz dla mnie. Tabele spotkań losowych, tabele losowych łupów i skarbów; poczułem się jakbym czytał podręcznik mistrza podziemi w D&D. Przygody WFRP zawsze były precyzyjnie opisane, zaś Karak Azgal dostarcza kilka opisanych luźnych lokacji w podziemiach, w żaden sposób ze sobą niepowiązanych. Na dokładkę kopalnie i tunele podzielone są na poziomy, i tak np. poziom 5 zamieszkują zielonoskózy a poziom 8 nieumarli. Skojarzenie z grami MMO jest potężne. I na zakończenie kwestie techniczne : Karak Azgal ma 120 czarno-białych stron, twardą okładkę. Ilustracje trzymają poziom innych przygód w tej linii wydawniczej. Podsumowując: Karak Azgal to dodatek zawierający opis bardzo ciekawej lokacji połączonej z nieciekawie zaprezentowanymi "lochami". Całość trzyma poziom i znajdzie zastosowanie także w innych przygodach jako źródło inspiracji. Moja ocena: 6/10.

6

Warhammer FRP - Popioły Middenheim (miękka oprawa)

dodano: 07.08.2015

Popioły Middenheim to pierwsza część kampanii Ścieżki Przeklętych w skład której wchodzą jeszcze Wieże Altdorfu i Kuźnie Nuln. Podręcznik składa się z dwóch części. Pierwsza opisuje miasto Middenheim jakie zastajemy w pierwszych miesiącach po Burzy Chaosu. Poznajemy historię miasta, jego władze, zwyczaje jego mieszkańców, opis poszczególnych dzielnic i charakterystyczne miejsca i budynki, które się tam znajdują. Druga część to przygoda, można ją rozgrywać zaraz po ukończeniu przygody z Księgi Zasad "Przez ostępy Drakwaldu". Popioły Middenheim da się rozegrać na dwóch-trzech długich sesjach. Sama przygoda jest dość prosta i liniowa, dobra dla początkujących graczy i mistrzów gry. W trakcie przygody drużyna odwiedzi kilka ważniejszych miejsc w Mieście białego Wilka i okolicach. Przygoda nie jest zbyt ambitna, wymaga podrasowania, ale sam dodatek jest przydatny. Mogę polecić nie tylko początkującym.

8

Warhammer FRP - Zbrojownia Starego Świata (miękka oprawa)

dodano: 06.08.2015

Zbrojownia Starego Świata to pierwszy dodatek do WFRP II po który sięgnąłem. Pierwsze wrażenie nie było zbyt korzystne, ot taki spis przedmiotów, broni, pancerzy, narzędzi i pracowników najemnych. Odkryłem tę książkę na nowo kiedy zacząłem mistrzować mojej drużynie. Wtedy stała się dla mnie kopalnią gotowych opisów. Miałem mnóstwo drobnych przedmiotów użytkowych gotowych i opisanych, które gracze znajdowali przeszukując pomieszczenia czy skrytki. Pomysłów na przygody z tego podręcznika miałem niewiele, zdarzyło mi się wykorzystać rozdział o monetach Starego Świata. Podręcznik zawiera również rozdział z gotowymi statykami BN wykonującymi różne zawody, zasadniczo nic odkrywczego, ale przydaje się kiedy są potrzebne na szybko. Dużo bardziej przydatne są współczynniki zwierząt, bo te są dość często wykorzystywane przez moją drużynę. Na minus należy zaliczyć bardzo mało ilość informacji dla nieludzi. Zbrojownię polecam każdemu Mistrzowi Gry. Dałbym 7.5/10

12

Warhammer FRP - Bestiariusz Starego Świata (miękka oprawa)

dodano: 05.08.2015

Jeden z najlepszych bestiariuszy z jakimi miałem do czynienia. Książka podzielona jest na dwie części. Pierwsza zawiera fabularne opisy potworów i przeciwników, druga, dużo mniejsza, mechanikę dla nich. Potwory zgrupowane są w podrozdziały np zielonoskórzy, demony, nieumarli. Opis każdego potwora podzielony jest na trzy części: -Powszechne wyobrażenie, czyli co wie / słyszało pospulstwo -Uczonym okiem, czyli co wiedzą uczeni. Tutaj mała uwaga uczonym swojej rasy może być ogr-mędrzec czy skaveński mistrz skrytobójca, który doradza jaką trucizną potraktować danego potwora. -Sami o sobie, czyli co o swojej rasie mówią jej przedstawiciele. Najciekawsze są wpisy inteligentnych, ale nie rozumianych przez człowieka ras, jak Smoków, Smoczych Ogrów i Gigantów. Kawał świetnego materiały dla mistrzów gry, gorąco polecam.

13

Rasy Faerunu ed. 3.5

dodano: 04.08.2015

Mechanicznie stanowczo najlepszy dodatek do Zapomnianych Krain. Mnóstwo ras, podras, klas prestiżowych do tego jeszcze magiczny i niemagiczny ekwipunek. Dodatek znacząco ułatwia odgrywanie postaci, dzięki zawartym dość obszernym opisom poszczególnych ras, zawierającym ich historię, zwyczaje, miejsca gdzie zamieszkują. Gorąco polecam zarówno Mistrzom Podziemi jaki Bohaterom.

0

Zapomniane Krainy: Opis świata

dodano: 02.08.2015

Z Faerunem zetknąłem się po raz pierwszy w grze Baldur's Gate. Gra wciągnęła mnie w D&D; instrukcję przechowuję do dzisiaj. Podręcznik do Zapomnianych Krain jest świetną pozycją, nie jest przeładowany mechaniką. Opisy szczególnie geograficzne są napisane jak do encyklopedii i ciężko się je czyta, jednak zawierają trochę użytecznych pomysłów na przygody. Dużym minusem jest niezbyt duże zróżnicowanie państw/obszarów między sobą. Duża część z nich daje ważenie że to kolejna kalka europejskiego średniowiecza z jakąś drobną wariacją czy formą ustrojową. Podręcznik wprowadza kilka nowych klas prestiżowych, kilka potworów i trochę ekwipunku niemagicznego. Te rozdziały są napisane dobrze, czyta się przyjemnie a mechaniki łatwo użyć na sesjach. Plus za WIELKĄ kolorową mapę Ferunu. Cały podręcznik oceniam jako dobrą pozycję z 7/10, lecz poszczególne rozdziały pozostawiają wiele do życzenia.

0

Wyznania i Panteony

dodano: 31.07.2015

Twarda okłada, dobrej jakości papier, po 10 latach mój egzemplarz jeszcze się nie rozwalił. Co do treści to podręcznik nie porywa. Bóstw jest zbyt dużo, wiele z nich jest do siebie bardzo podobnych. Opisy są drętwe, nieprzydatne i ciężko je wykorzystać jako pomysły na przygody. Pełne statystyki do każdego bóstwa uważam za przesadę i prowadzenia mnie jako MG za rękę. Profesje prestiżowe są słabiutkie i moi gracza nigdy z nich nie skorzystali. Lokacje zaprezentowane w książce są na tle całej reszty wartościowym materiałem, niestety jest ich zbyt mało. Dodatek tylko dla fanatyków lub jako uzupełnienie kolekcji.

0

Warhammer FRP - Królestwo Magii (miękka oprawa)

dodano: 30.07.2015

Moim zdaniem najlepszy dodatek do WFRP II. Poczynając od rozdziału o historii magii poprzez opis poszczególnych kolegiów na runicznej magii krasnoludów kończąc. Książka nie jest przeładowana mechaniką a opisy fabularne mogą być wykorzystane zarówno przez gracza jak i mistrza gry. Mistrz gry może wykorzystać kolegia magii jako ważnych graczy politycznych mających potężne wpływy i możliwości w Cesarstwie. Absolutne must-have. Polecam.

7

Horror w Arkham

dodano: 30.07.2015

Stanowczo jedna z lepszych gier kooperacyjnych w jakie grałem. Nigdy nie czytałem Lovecrafta, ale gra mnie wciągnęła, ma niesamowity klimat. Plusy: Niesamowity klimat Niezła regrywalność Jakość wykonania Ilość dodatków Można grać solo. Minusy: Cena Gra ze zbyt dużą liczbą dodatków na raz traci klimat Kiepski balans między postaciami badaczy Dość długo się rozkłada, szczególnie z dodatkami

13

Runiczny Kieł

dodano: 29.07.2015

W porównaniu do niektórych pozycji Black Library ta nie składa się wyłącznie z opisów bitew. Zasadniczo nie jest to literatura najwyższych lotów, jednak da się czytać. Akcja toczy się w czasach trzech imperatorów. Polecam fanatykom świata Warhammera i WFRP.

0

Games Workshop Tape Measure 2 - Miarka calowa

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 24.07.2015

Warto. Wytrzymała, cena w porządku, nie łamie się za łatwo. Używam mojej od lat i nic się z nią nie dzieje, sprawdzałem ostatnio czy nie jest rozciągnięta i mimo częstego użytkowania rozciągnęła się o 2mm więc do przeżycia. Polecam.

1

Warhammer Combat Gauge

dodano: 20.07.2015

Najdroższy brelok świata.

5

Klanarchia: Główny Podręcznik

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 08.07.2015

Z Klanarchią zetknąłem się kilka lat temu. niedługo po premierze. System wywarł na mnie wrażenie, szczególnie spodobały mi się ilustracje w stylu, który wcześnie widziałem w Diunie. Mechanika Klanarchi jest niezła, walki może nie są najszybsze, ale za to wykorzystanie do rozmowy tej samej mechaniki co przy walce uważam ze świetny pomysł. Gra moim zdaniem nie nadaje się dla początkujących, jednak daje mnóstwo satysfakcji bardziej zaawansowanym graczom.

3

Advanced Dungeons & Dragons 2nd Edition: Player's Handbook

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 07.07.2015

Klasyk. Na drugiej edycji AD&D oparta była mechanika takich hitów jak Baldur's Gate, Torment czy Icewind Dale. Podręcznik jest solidnie wydany. Twarda okładka, szyty, gruby papier. Kolorowe ilustracje Samego systemu nie oceniam, gdyż traktuję go jako kamień milowy gier RPG. Brakuje mi jednej rzeczy, jakiegoś komentarza, słowa wstępu napisanego po 30 latach od premiery.

0

Warhammer FRP - Groza w Talabheim

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 29.06.2015

Najlepsza przygoda do Warhammera drugiej edycji. Książka zawiera w pierwszej części opis miasta Talabheim i jego najbliższej okolicy. W drugiej części znajduje się przygoda. Do jej rozegrania potrzeba od trzech do pięciu sesji (dość długich), zależy od waszego stylu gry. Przydatne do poprowadzenia tej kampanii mogą być Dzieci Rogatego Szczura (w razie czego na końcu książki w dodatku są wszystkie potrzebne informacje). Zasadniczo przygoda jest zalecana dla postaci na drugiej profesji i dalej. Osobiście polecam, Groza w Talabheim dostarczyła moim graczom dużo rozrywki.

3

Descent: Journeys in the Dark - Zachareth Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 29.06.2015

Figurka wyszła bardzo ładnie, jeden z lepszych modeli w linii Lieutenant pack'ów. Co do zasad tego konkretnego poplecznika to polecam. Jego karty umożliwiają zmniejszenie talii mrocznego władcy do 13 kart, czy utrudniają bohaterom zakupy w sklepie po przygodzie. Bardzo ciekawa postać.

0

Descent: Journeys in the Dark - Valyndra Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 29.06.2015

Świetna figurka, duża, masywna, o potężnych rozłożystych skrzydłach. W tej cenie zdecydowanie warto. Nawet nie konieczne dla fanów Descenta, gorąco polecam. Wielką zaletą są dołączone do zestawu karty i żetony. Mroczny władca, pokonując bohaterów i wygrywając zadania zdobywa żetony zagrożenia, za które wykupuje karty w tematyce postaci która jest jego motywem przewodnim. Wykorzystując żetony zagrożenia na zagrywanie akcji z kart oddaje je bohaterom, a ci mogą je wykorzystać na przerzuty i dodatkowe akcje.

0

Descent: Journeys in the Dark - Splig Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 29.06.2015

Figurka jest fajnie wyrzeźbiona, oddaje klimat postaci. Największą zaletą są dołączone do zestawu karty i żetony. Mroczny władca, pokonując bohaterów i wygrywając zadania zdobywa żetony zagrożenia, za które wykupuje karty w tematyce postaci która jest jego motywem przewodnim. Wykorzystując żetony zagrożenia na zagrywanie akcji z kart oddaje je bohaterom, a ci mogą je wykorzystać na przerzuty i dodatkowe akcje. Polecam fanom Descenta.

0

Descent: Journeys in the Dark - Eliza Farrow Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 29.06.2015

FIgurka Elizy jest taka sama jak ta z pierwszej edycji, jednak zmiana na plastik (żywicę?) bardzo jej pomogła. Sam model prezentuje się średnio. Największą zaletą są dołączone do zestawu karty i żetony. Mroczny władca, pokonując bohaterów i wygrywając zadania zdobywa żetony zagrożenia, za które wykupuje karty w tematyce postaci która jest jego motywem przewodnim. Wykorzystując żetony zagrożenia na zagrywanie akcji z kart oddaje je bohaterom, a ci mogą je wykorzystać na przerzuty i dodatkowe akcje.

1

Descent: Journeys in the Dark - Merick Farrow Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 29.06.2015

Figurka jakością nie powala moim zdaniem, jednak i tak dużo lepiej wygląda niż żeton. Cała frajda z tych zestawów to dodatkowe karty dla Mrocznego Władcy, ich zasady są świetne, dodają dodatkową warstwę do taktyki Mrocznego. Polecam dla fanów Descenta.

0

FFG Mini American Board Game Sleeves 50

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 27.06.2015

Moim zdaniem najlepsze koszulki do planszówek na rynku. Na minus zaliczyć należy cenę i okresowe braki towaru. Rebel na 5.

1

Descent: Journeys in the Dark - Belthir Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 26.06.2015

Figurka jest dobrej jakości. Pomysł FFG dodawania do nich kart ze zdolnościami i żetonów zagrożeń bardzo wzbogaca grę. Wreszcie Mroczny Władca ma jakieś dodatkowe zdolności do wykorzystania. Mechanika żetonów zagrożenia/szczęścia jest rewelacyjnym pomysłem, aby zagrać swoją zdolność mroczny władca musi dać żeton bohaterom, którzy mogą go wykorzystać na przerzuty/akcje. Moim zdaniem najładniejsza figurka z podstawki. Polecam.

1

Descent: Journeys in the Dark - Alric Farrow Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 26.06.2015

Figurka jest dobrej jakości. Pomysł FFG dodawania do nich kart ze zdolnościami i żetonów zagrożeń bardzo wzbogaca grę. Wreszcie Mroczny Władca ma jakieś dodatkowe zdolności do wykorzystania. Mechanika żetonów zagrożenia/szczęścia jest rewelacyjnym pomysłem, aby zagrać swoją zdolność mroczny władca musi dać żeton bohaterom, którzy mogą go wykorzystać na przerzuty/akcje.

0

White Dwarf (2014) February Issue 3

Oceniam produkt na: 2 - raczej słaby

dodano: 26.06.2015

Płatny katalog Games Workshop. Trochę zdjęć, poradnik malarski. Najgorszy raport bitewny jaki czytałem (nawet jednego całościowego zdjęcia stołu, rozpiski tylko w skróconej formie). Odradzam.

0

White Dwarf (2014) February Issue 2

Oceniam produkt na: 2 - raczej słaby

dodano: 26.06.2015

White Dwarf. Katalog, trochę zdjęć, mikroporadnik malarski. Nie polecam w zasadzie wygląda jak płatny newsletter.

0

White Dwarf (2014) February Issue 1

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 26.06.2015

White Dwarf w jeszcze uboższej formie. Katalog, trochę zdjęć, mikro poradnik jak malować. Rebel bez najmniejszego zarzutu.

0

Komplet Kości Descent: Wędrówki w mroku

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 26.06.2015

Zestaw kości do Descenta, dokładnie taka sama ilość jak była w podstawce. Cena nie jest szczególnie wygórowana a wygoda posiadania większej liczby kości uprzyjemnia rozgrywkę. Rebel na 5.

1

Kość matowa 20 Ścian - Cyfry - Różne Kolory

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 26.06.2015

Kość jak kość. Bez niej ciężko pograć. Rebel jak zwykle 5+.

0

Neuroshima Bohater ^2

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 26.06.2015

Dodatek skierowany do graczy, jednak MG również znajdzie w nim dla siebie wartościowe materiały i pomysły na sesje. Rodział o hibernatusach można wykorzystać do poprowadzenia całej drużyny takich postaci. Cyborgizacje, tu wszystko zależy od MG, osobiście nigdy nie skorzystałem z tej opcji. Rozdział o rozbieraniu maszyn molocha często był w użyciu u mnie na sesjach. Książkę jako całość mogę polecić, solidne 4/5.

4

Neuroshima Bohater ^3

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 26.06.2015

Stanowczo jeden z najlepszych dodatków do Neuroshimy. Dużo wartościowego materiału dla gracza. Miękka okładka, 128 stron. Księga montera to po prostu mistrzostwo, wreszcie spec/monter mogą się wykazać i pomajsterkować. Rozdział o pancerzu wspomaganym stanowi niezły materiał dla mistrza gry, chyba że prowadzi kampanię w chromie. Rozdział o tornado fajnie rozwija materiał z podstawki i daje możliwości wyżycia się chemikowi i chcącym poznać przeszłość. Gorąco polecam. Rebel oczywiście na 5.

6

Neuroshima Nowy Jork

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 26.06.2015

Dodatek zapowiadany chyba od 2004. Opis miasta w nim zawarty odbiega od tego z podstawki, ale są to pozytywne zmiany. Nowy Jork jest bardzo wartościowym dodatkiem, fajnie miejsca, postacie, klimat. Najciekawsze dla mnie są tajemnice Nowego Jorku bazując na każdej z nich można poprowadzić własną mini kampanię. Szkoda tylko że książka jest tak mało obszerna, zaledwie 128 stron (Miami miało koło 200 , Detroit ponad 300). Portal zamieścił w Gwiezdnym Piarcie trochę dodatkowych materiałów. Zasadniczo polecam fanom NS, bardzo fajne miejsce do grania.

2

Neuroshima Skażenia

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 26.06.2015

W relacji cena do jakości podręcznik jest w porządku. Jednak zawarta w nim treść moim zdaniem jest dość słaba, pomysły niezbyt odkrywcze. Same opisy też jakby bez polotu. To nie jest ta dawna Neuroshima z bojlerem i żartami słownymi. Dodatek dziś znajduje miejsce na półce jedynie jako uzupełnienie kolekcji. Nie polecam , chyba że dla samej wartości kolekcjonerskiej.

3

Neuroshima Tactics: Moloch - Hybrydy 2

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 26.06.2015

Modele do Neuroshimy Tactics z późnego okresu mają o wiele lepszą jakość niż te z początku. Hybrydy są chyba najfajniejszymi jednostkami Molocha, uniwersalne, mają przydatną cechę i dobre statystyki. Co do samej Neuro to uważam że pod względem zasad była jednym z lepszych polskich bitewniaków.

3

Neuroshima Tactics: Moloch - Hybrydy

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 25.06.2015

Modele Molocha są najlepszymi rzeźbami w Neuroshimie Tactics. Za cenę 5zł za model zdecydowanie warto. Polecam również samego bitewniaka.

0

Neuroshima Tactics: Moloch - Anihilator

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 25.06.2015

Trochę kanciasty, ale taki miał chyba być. Spory, ciężki, metalowy model. Może mieć zastosowanie jako konwersja do innych systemów. Zasadniczo polecam Neuroshimę Tactics, jako bitewniaka. Bardzo fajne zasady i niezły balans gry.

1

Dark Heresy: Chaos Commandment

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 25.06.2015

Śmiało mogę polecić fanom Dark Heressy. Przygodę da się wykorzystać w drugiej edycji po pewnej konwersji zasad. Wykonanie podręcznika pierwsza klasa. Twarda okładka, kolorowy, nowe grafiki a nie tylko z odzysku. Sama przygoda jak i kampania dają mnóstwo frajdy i wystarczą na wiele sesji.

1

Neuroshima Tactics: Bohaterowie - Kowboj

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 25.06.2015

Bohater ma bardzo fajne zasady, sama figurka też jest bez zarzutu. Za piątaka uważam że warto.

1

Neuroshima Tactics: Posterunek - Zestaw Startowy

Oceniam produkt na: 2 - raczej słaby

dodano: 25.06.2015

Sama Neuroshima Tactics jest (była) bardzo fajnym systemem. Zawartość pozostawia wiele do życzenia, karty czy żetony są super, jednak modele już gorzej.

0

Deathwatch: Core Rulebook

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 25.06.2015

Długie lata czekaliśmy na RPGa ze świata Warhammera 40,000 w którym można grać Kosmicznymi Marines. Deathwatch spełnił moje oczekiwania, solidny podręcznik, opatrzony pięknymi grafikami. Sama gra oparta jest na systemie k100. Polecam dla fanów WH40k.

2

Dark Heresy: Dead Stars: Haarlock Legacy III

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 25.06.2015

Bardzo fajne zwieńczenie trylogii. Sam scenariusz jest niezły, bardzo miło go wspominam.

0

Descent: Legowisko Jaszczura

dodano: 19.06.2015

Fajny dodatek. Zawiera 5 scenariuszy, które można rozegrać jako mini kampanię lub wpleść do dużej kampanii. Całość jest świetnie wykonana. Polecam fanom Descenta, ten dodatek pozwoli dłużej cieszyć się rozgrywaną kampanią i grać potężniejszymi bohaterami.

2

Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie (edycja gra roku)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 19.06.2015

Po prostu genialny. Ignacy Trzewiczek w tej grze wspina się na wyżyny projektowania gier kooperacyjnych. Świetna oprawa graficzna, duża regrywalność, masa małych dodatków wzbogacających grę, i i jeden duży z dodatkową kampanią (zapowiedziany jest drugi w 2016). Ponadto w internecie jest zamieszczonych kilka dodatkowych scenariuszy do gry. W grze cały czas ściagamy się z czasem i zmagamy z brakiem surowców, co zmusza do podejmowania licznych wyborów. Jedyną wadą jest mała liczba kafli planszy. Gre polecam 9/10

12

Chaos w Starym Świecie

dodano: 19.06.2015

Rewelacja. Piękne, staranne, klimatyczne wykonanie graficzne. Gra jest przeznaczona od 3 do 4 graczy,i polecam grać we czworo. Plansza wygląda jak mapa Starego Świata wymalowana na rozciągniętej skórze. Sama mechanika gry też jest rewelacyjna. Chaos w Starym Świecie polecam jako przykład mistrzostwa Negatywnej Interakcji.

1

Warhammer FRP - Księga Zasad

dodano: 19.06.2015

Klasyk. Świat, jego historia, bogactwo, obszerność są przeogromne. Podręcznik stanowi pierwszy krok do tego świata. Zawiera niezbędne minimum żeby zagrać, ale polecam też zaopatrzyć się w dodatki i podręczniki źródłowe Black Library. Sam podręcznik jest solidnie wydany: twarda okładka, dobry papier, kolorowy. Mój mimo kilku lat wykorzystywania i dziesiątek sesji jakoś przetrwał więc nie mogę mu pod tym względem nic zarzucić. Szczerze polecam.

12

Neuroshima 1.5 (oprawa twarda)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 19.06.2015

Najlepszy polski system RPG jaki znam, i jeden z najlepszych w ogóle. Skomplikowana, ale dobrze odwzorowująca rzeczywistość mechanika. Fajnie opisany smutny i umierający postapokaliptyczny świat, który jest wewnętrznie bardzo spójny. Podręcznik zawiera wiele pomysłów na przygody.Do tego twarda oprawa, nie rozpada się przy użytkowaniu. I wreszcie kluczowe słowo: BOJLER Polecam każdemu, zarówno weteranom gatunku, jak i nowym graczom.

9

Descent: Wędrówki w mroku

dodano: 19.06.2015

Gra jest po prostu rewelacyjna. 10/10. Super wykonanie graficzne, masa dobrej jakości figurek. Można spokojnie grać w dwie osoby, ale wydaje mi się że najlepiej gra się w czworo. Jeśli miałbym wymienić jakieś wady to brak balansu niektórych scenariuszy oraz cena (w relacji cena/jakości uważam że jest adekwatna). Gra dostarcza zabawy na długie wieczory, a dodatki zapewniają wiele dodatkowych możliwości. Szczerze polecam.

5

Descent: Journeys in the Dark - Serena Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 16.06.2015

Figurka nie zachwyca, zawsze lepsze to niż żeton.

0

Descent: Journeys in the Dark - Raythen Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 16.06.2015

Figurka zawsze lepsza niż żeton, ale zasady bohatera są beznadziejne.

0

Descent: Journeys in the Dark - Queen Ariad Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 16.06.2015

W porównaniu do figurek dla przeciwników z podstawki ta seria jest lepszej jakości. Polecam. Królowa dużo lepiej się prezentuje jako figurka niż żeton.

0

Descent: Journeys in the Dark - Bol'Goreth Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 16.06.2015

W porównaniu do figurek dla przeciwników z podstawki ta seria jest lepszej jakości. Polecam

0

Descent: Journeys in the Dark - Ariad Lieutenant Pack

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 16.06.2015

W porównaniu do figurek dla przeciwników z podstawki ta seria jest lepszej jakości.

0

Warriors of Chaos Army Book (stara edycja)

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 16.06.2015

Akurat tego nie polecam, względnie mało materiału dla fanów WFRP. Dla tych kilku obrazków uważam że nie warto.

0

Ogre Kingdoms Army Book (stara edycja)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 16.06.2015

Stare podręczniki do Warhammera Fantasy Battle. Idealne dla fana Warhammera Role Play.

0

Lizardmen Army Book 2009

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 16.06.2015

Miękka oprawa, czaro biały. Klimat starego warhammera. Produkt dla kolekcjonerów lub RPGowców.

0

Kość matowa 20 Ścian - Jumbo - Różne Kolory

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 16.06.2015

Duże, ciężkie kości. Uwielbiam jak uderzają o stół gdy ważą się losy postaci.

2

Citadel Liquid Green Stuff

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 16.06.2015

Przydatny produkt w warsztacie.

1

Citadel Fine Detail Cutters

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 16.06.2015

Drogie. Jakość bardzo dobra, ale stanowczo za drogie.

0

Warhammer Armies: Skaven (2009)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 16.06.2015

Jeden z moich ulubionych army booków do warhammera, dużo fluffu, obrazki czarno-białe, starannie wykonane. Armia ma swój klimat.

0

Descent: Wędrówki w Mroku - Alric Farrow zestaw poplecznika

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 16.06.2015

Jakoś wykonania jest ok, ale wielki minus dla wydawcy za to że musimy dodatkowo płacić za polskie karty. Figurka nie zachwyca.

0

Descent: Wędrówki w Mroku - Belthir zestaw poplecznika

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 16.06.2015

Jakoś wykonania jest ok, ale wielki minus dla wydawcy za to że musimy dodatkowo płacić za polskie karty. Figurka jest w porządku.

1

Descent: Wędrówki w Mroku - Eliza Farrow zestaw poplecznika

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 16.06.2015

Jakoś wykonania jest ok, ale wielki minus dla wydawcy za to że musimy dodatkowo płacić za polskie karty. Figurka nie zachwyca.

1

Descent: Wędrówki w Mroku - Merick Farrow zestaw poplecznika

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 16.06.2015

Jakoś wykonania jest ok, ale wielki minus dla wydawcy za to że musimy dodatkowo płacić za polskie karty. Figurka nie zachwyca.

1

Descent: Wędrówki w Mroku - Splig zestaw poplecznika

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 16.06.2015

Jakoś wykonania jest ok, ale wielki minus dla wydawcy za to że musimy dodatkowo płacić za polskie karty. Figurka jest w porządku.

0

Descent: Wędrówki w Mroku - Zacharetch zestaw poplecznika

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 16.06.2015

Jakoś wykonania jest ok, ale wielki minus dla wydawcy za to że musimy dodatkowo płacić za polskie karty.

0

FFG Standard American Board Game Sleeves 50

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 16.06.2015

Dosyć drogie koszulki, ale za to jakość pierwszej klasy. Polecam, nie do zdarcia.

1

Kość matowa 10 Ścian - Jumbo - Różne Kolory

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 16.06.2015

Fajna duża kostka, pozwala poczuć wagę rzutu.

1

Tomb Kings Army Book 2011

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 16.06.2015

Podręcznik dobrej jakości, trochę za mało nowych obrazków. Twarda oprawa i full color. Szkoda, bo warhammer zawsze był czarno-biały i taki jego klimat.

0

Citadel Technical - Nihilakh Oxide

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 16.06.2015

Farby GW są dobrej jakości; Rebel na 5.

0

Citadel Technical - Agrellan Earth

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 16.06.2015

Farby GW są dobrej jakości; Rebel na 5.

0

Citadel Dry - Ryza Rust

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 16.06.2015

Farby GW są dobrej jakości; Rebel na 5.

0

Koszulka T-Shirt Neuroshima - rozmiar S

dodano: 14.09.2011

W jakich rozmiarach są dostępne?

0

Brainstorm! - Puzzle - seria Tangram

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 23.01.2010

Jakoś wykonania klocków jest bardzo dobra, oferują trochę zabawy i szybki powrót myślami do dzieciństwa.

0

Rubik's Mirror Cube

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 23.01.2010

śwetna zabawka, warta uwagi trudna do ułożenia. Jakość wykonania jest bardzo dobra.

0

Kostka Rubika 3x3x3 Pro

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 23.01.2010

Porządna zabawka, doskonała na długie podróże autobusem.

0

Imperial Guard Ogryn

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 23.01.2010

Modele są metalowe i czuć wagę modelu w dłoni. Po remake'u nadano im Cadiański wygląd. Po chodzi o skuteczność tej jednostki na polu walki, spisują się nieźle.

0

Warhammer 40000 Expansion: Planetstrike

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 23.01.2010

Miękka okładka, stosunkowo niewiele stron. Jednakże warto jest to zupełnie inny tryb grania każda jednosta piechoty zyskuje zasadę deep strike co pozwala im pojawiać się w dowolnym punkcie pola walki. Godny polecenia, uwagi i czasu spedzonego na misjach plantestrike.

0

Neuroshima 1.5 (oprawa twarda)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 23.01.2010

Podstawowy podręcznik do Neuroshimy. Bardzo fajnie napisany. Do podręcznika jest płyta z materiałami fanowskimi tapetami, fragemntami dodatków, ale przede wszystkim z artykułami z Gwiezdnego Pirata które były bardzo ciekawe (zwłaszcza storylinia i nowe potęgi południa) Warty polecenia nawet dla posiadaczy tego w miękiej okładce, która moim zdaniem kiepsko znosi dłuższe użytkowanie.

1

Rogue Trader Core Rulebook

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 23.01.2010

Twarda oprawa, świetne ilustracje jak w większości książek do warhammer 40000 RPG. System jest bardzo podobny pod względem mechaniki do Dark Heresy, wzbogacony o walki okrętów w przestrzeni kosmicznej.

0

Neuroshima Bestiariusz: Bestie

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 23.01.2010

Mnie jakoś szczególnie ten podręcznik nie porwał, nie jestem fanem prowadzenia na pustyniach czy też prowadzenia w kolorze rtęci , a duża część z zaprezentowanych tu przeciwników pasuje mi głównie do tego koloru.

0

Neuroshima Mistrz Gry^2

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 23.01.2010

Niezła książka, zwłaszcza dobrze się czyta rodział Tajemnice Mg. Niezły jest jeszcze rodział "przywal swoim graczom" oraz o prowadzeniu w czterech kolorach Neuroshimy

0

Graj z głową: Almanach Mistrza Gry (drugie wydanie)

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 23.01.2010

Cała seriach almanachów "Graj ..." jest wartościową pozycją z którą każdy MG powinien się zapoznać.

0

Graj Twardo

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 23.01.2010

Pomysły zawarte w tym almanachu są rzeczywiście intrygujące, i mogą wywołać wiele kontrowersji. Cieżko mi wyobraźić sobie zastosowanie ich w pewnych systemach RPG.

0

Space Marine Terminator Chaplain

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 22.01.2010

Bardzo lubię ten model, ładnie wykonany i świetnie wygląda na wystawce.

0

Jesienna Gawęda

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 22.01.2010

Przedstawia ciekawe podejście do prowadzenia warhammer'a. Mianowicie w bardzo mrocznych klimatach. Na uwagę również zasługują niezłe ilustracje

1

Dark Heresy: The Radical's Handbook

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 22.01.2010

Świetne wydana w twardej okładce. Mnóstwo tekstów pisanych przez postacie ze świata gry dodaje klimatu podręcznikowi. Ponadto oferuje on różnorakie podejścia do tematu radykałów. Gracze jako radykałowie i jako przeciwnicy. Sporo dodatkowych zasada i zdolności dla graczy

0

Imperial Guard Cadians Snap Fit

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 22.01.2010

Świetna rzecz, łatwe do sklejenia, łatwe do przygotowania do malowania

0

Orc Boar Boyz

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 24.08.2009

Modele mimo iż dość stare dalej dobrze pasują do armii orków i goblinów. Spełniają w niej rolę ciężkiej jazdy i są w tym dość dobre. Mimo iż orki nie mają lanca uderzenie od szarżujących dzików jest dość bolesne.

0

Graj Fabułą (pierwsza edycja)

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 24.08.2009

Kilka fajnych pomysłów zawartych w książe niestety jej nie ratuje. Moim zdaniem daleko jej do "Graj twardo" Wick'a. Cała seria poradników dla MG wydawanych przez Portal wydaje się jednak dobrym pomysłem, z pozycją warto się zapoznać.

0

Klanarchia: Główny Podręcznik

dodano: 20.07.2009

Bardzo ciekawie skrojony system RPG, do ciekawych rozwiązań na pewno zaliczyłbym prowadzenie walki na schemacie pentagramu, lecz przede wszystkim to iż negocjacje równierz prowadzi się na tym samym schemacie. Interesujący jest równierz sposob przyznawania doświadczenia, tyle że z rzeczy mechanicznych. połączenie zniszczonego wojną świata z okultyzmem równierz daje ciekawy efekt.

0

Guard Comissar Yarrick

dodano: 09.07.2009

Dość drogi jak na gwardię bohater, znacząco poprawia morale armii, ponadto sam też potrafi powalczyć. warto zauważyć że to chyba jedyny bohater w gwardi z zasadą eternal warrior.

0

Dwarf Gyrocopter

dodano: 09.07.2009

Wspaniałe narzędzie unieruchamiania wroga, zdawania strat jego formacjom piechoty oraz zwiekszania ogolnego poziomu irytcji przeciwnika To cudeńko to jedyna rzecz w armii krasnoludów która ściaga wroga z szybkością 3k6 co w armii nie posiadającej jazdy jest niezastąpione. Ponadto strzela wzrornikiem w krształcie łzy co pozwala zadać duże straty jednostkom o niskim T. np goblinom czy elfom.

0

Thorek Ironbrows Anvil Of Doom

dodano: 09.07.2009

Zestawik jest całkiem przyjemny ale naprawdę przyjemne jest dopiero ogładanie co zrobi z przeciwnikiem w trakcie bitwy,zwłaszcza jeśli wystawimy kowadło z Thorekiem , niedość że uzykujemy potężne i wielozadaniowe narzędzie to jeszcze doskonale chroni nas ono przed magią przeciwnika dają dodatkowe 3 kości rozproszenia.

0

Horus Heresy: Collected Visions

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 09.07.2009

Wspaniała rzecz, jak dla mnie obowiążkowa pozycja dla każdego gracza space marines lub chaosu. Do zakupu zachęca także cena. Album liczy sobie około 400 stron wypchanych obrazkami z gry karcianej horus heresy. Warto zobaczyć te pre-herezyjne pancerze i pomarzyć o jetbike-ach w normalnych wh40k.

0

Games Workshop Tape Measure 2 - Miarka calowa

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 09.07.2009

Bardzo przydatna rzecz, soldnie zrobiona nie wiem jeszcze jak jej odporność na rozciąganie ale wiem że bez takiej na turniejach ani rusz. Zresztą przeliczanie cali na centymetry jest dość męczące na dłuższą metę.

0

Imperial Guard Cadian Battleforce

dodano: 21.05.2009

W słabszy od Battleforce'a z poprzedniej edycji, przynajmniej moim zdaniem. Jednak zestawy są zawsze sporo korzystniejsze od kupowania tych figurek pojedyńczo, szczególnie muszę pochwalić producenta ze oddział dowodzący. Wypraski dają wielkie pole do popisu dla fanów.

0

Gra o Tron (Game of Thrones)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 26.04.2009

Gra o Tron jest świetna nawet niekoniecznie na 5 graczy na 4 też można mieć kilka godzin dobrej zabawy. Szczerze polecam i sam nie mogę się dovzekać polskich wersji dodatków do niej

0

Dark Heresy: Disciples of the Dark Gods

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 29.03.2009

Solidnie napisany bestiariusz. Przeznaczony w zasadzie tylko dla Mg, dużo pomysłów na osadzenie przeciwników w przygodach\kampanii. Szczegulnie mogę polecić rozdział o herezjjach technicznych.

0

Twój koszyk:


Twój koszyk jest pusty.

Masz pytania?

Jesteśmy na Gadu-Gadu:

12886439 (Aleksandra)

27211 (Artur)

40259215 (Michał)

Możesz też do nas napisać: sklep@rebel.pl
reklamacje@rebel.pl
lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta:
tel. 58 728 49 31,
508 247 667
(godz. 10-16)
Odwiedź nas: Facebook YouTube

Akceptujemy płatności

Przyjmujemy karty VISA, MasterCard oraz szybkie przelewy mTransfer, Płacę z Inteligo, Nordea, Przelew24, MultiTransfer
oraz płatność przy odbiorze.

Drako 2 snycerze i Ole