Calis

Warszawa

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Dobre rady, ale jeżeli ktoś prowadzi sesje dla swojej drużyny od dłuższego czasu to i tak prawdopodobnie zna sporo z przedstawionych w podręczniku trików. Książkę jednak polecam - czasem warto sobie odświeżyć pamięć! PS. Rebel jak zwykle spisał się na medal!


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Kolejny po "Maszynach" dodatek dotyczący przeciwników w Neuroshimie. Jako fan oczywiście go kupiłem, ale nie jest to pozycja obowiązkowa dla ludzi grających sporadycznie. Wszystko, co tu zostało napisane, można stworzyć samemu na potrzeby własnej sesji.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Podobnie jak poprzedni bestiariusz (o maszynach) przydatny na sesje, jednak w odróżnieniu od poprzedniej pozycji wydawniczej, "Bestie" wykorzystuję o wiele częściej. Istoty żywe bowiem wykorzystywane są w przeważającej części jako tło świata, a nie jako przeciwnicy - co z resztą napisane jest w samym podręczniku.

Można się wprawdzie obyć bez tej książki, ale sam polecam zakup.


Dobry, solidny produkt

Otrzymałem już książkę "Graj z głową!". Jak zwykle Rebel spisał się świetnie, paczka doszła szczelnie opakowana i zajęło mi dobrą chwilę, zanim udało mi się ją wydostać. Byłem bardzo ciekawe, co tam Ignacy Trzewiczek naskrobał, dlatego łyknąłem treść w godzinkę. Dokładnie, godzinkę. Podobnie jak to było z "Graj twardo", tak i tu czcionka jest spora, podobnie jak odstępy między wierszami.

Całość czytało się lekko. Zawartość merytoryczna na wysokim poziomie, z pewnością użyję niektórych z zawartych w książce sztuczek. Troszeczkę raziło mnie, że znaczna większość z przytoczonych przykładów odnosiła się akurat do Monastyru (systemu napisanego przez ekipę Portalu), ale do pewnego stopnia jestem w stanie zrozumieć chęć promowania własnego systemu. Książkę polecam wszystkim Mistrzom Gry i nie tylko. Nawet gracze mogliby znaleźć tu coś dla siebie. Największym plusem (pomimo zastrzeżenia co do przykładów) jest uniwersalność zawartych tu porad, które można z powodzeniem zastosować w dowolnej grze fabularnej.


Jak dla mnie ideał :)

Witam!
Świetna gra dla dwóch osób. Wykonanie bardzo dobre, figurki mają wszystkie wymagane szczegóły i jest ich całkiem sporo. Bardzo dobry pomysł z wykorzystaniem tych samych figurek wraz z odpowiednimi "naszywkami" do przedstawienia poszczególnych specjalnych formacji. Mapa duża, ładna, kolorowa. Bardzo dobra tektura - nie da się jej zbyt szybko wyeksploatować. Karty ładnie wydrukowane. Zasady proste, łatwo opanować. Trafiony pomysł ze stopniowaniem trudności scenariuszy. Np. pierwszy z nich przewiduje wykorzystanie jedynie piechoty, dzięki czemu da się opanować podstawy, nie musząc przy tym wertować co chwilę instrukcji. No i oczywiście największy (dla mnie) plus: możliwość tworzenia własnych scenariuszy dzięki świetnie przygotowanym żetonom terenu, których dziesiątki znajdują się również w dodatkach.

Na koniec może o kilku minusach. Gra tylko dla dwóch osób, jeżeli nie kupisz odpowiednich dodatków (no, można by to uznać również za zaletę). Zasady są proste, trochę losowe (ale to również kwestia gustu). Więcej wad nie ma.

Ja mogę doradzić tylko jedno: kupować bez namysłu!!!