English version English version

sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

» wyszukiwanie zaawansowane

Dungeons Karty Poziom

Newsletter

Zapisz się! Informacje o nowościach będziesz dostawać na e-mail! Tylko świeżutkie informacje ;-)

Zapisuję się!
dlaczego warto?

Katalog gier

Centrum Prezentowe Centrum Prezentowe Gry planszowe i towarzyskie Gry planszowe i towarzyskie Łamigłówki Łamigłówki Gry RPG po polsku Gry RPG po polsku Gry RPG po angielsku Gry RPG po angielsku Karcianki kolekcjonerskie Karcianki kolekcjonerskie Gry figurkowe i bitewne Gry figurkowe i bitewne Dla dzieci Dla dzieci Książki i czasopisma Książki i czasopisma Funko - POP! Funko - POP! Akcesoria Akcesoria Promocje Promocje

Sklep w Gdańsku

REBEL - CH Metropolia
poziom -1, przy wyjściu z SKM
ul. Jana Kilińskiego 4
80-452 Gdańsk
tel. 510 804 049

Godziny otwarcia:
09:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)

Rebel Times

Numer 147 / Grudzień 2019

pobierz
REBELowe PDKi
Szkoły grają!

Komentarze użytkownika: Gothik

Gothik

Komentarze tego użytkownika

Zdobyte trofea

Obserwowani i obserwujący

Komentarze (119)


Army Painter - Wolf Grey

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 23.09.2014

Dobrze kryjąca i wydajna farbka. Miłym plusem w porównaniu do produktów Citadel jest tu dozownik, umożliwiający odmierzanie kropelkami podobnych ilości farby.

0

Army Painter - Wolf Grey - Primer Spray

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 23.09.2014

Bardzo dobry produkt, jak wszystkie podkłady w sprayu od Army Paintera. Pozwala szybko i dokładnie zagruntować/pomalować dużą liczbę figurek. Polecam szczególnie tym, którzy chcą uniknąć piekła gruntowania pędzlami, a nie mają aerografu.

0

Pro-Dual Deck Box - White (biały) 180

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 09.09.2014

Duże pudełko na ponad 180 kart standardowych rozmiarów w koszulkach. Cieszy właściwa dla produktów Ultra-Pro solidność, miłym dodatkiem są też wyjmowane przegródki w każdej z dwóch komór. Minus za zamkniecie w postaci rzepowego paska - mam wrażenie, że nie jest to najtrwalsze rozwiązanie.

1

Pro-Dual Deck Box - Black (czarny) 180

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 09.09.2014

Duże pudełko na ponad 180 kart standardowych rozmiarów w koszulkach. Cieszy właściwa dla produktów Ultra-Pro solidność, miłym dodatkiem są też wyjmowane przegródki w każdej z dwóch komór. Minus za zamkniecie w postaci rzepowego paska - mam wrażenie, że nie jest to najtrwalsze rozwiązanie.

1

FFG Mini American Board Game Sleeves 50

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 09.09.2014

Dobrej jakości - choć może nieco drogie - koszulki na małe karty fortmatu stosowanego m.in. przez FFG. W kontekście zbliżającej się premiery WH40K: Conquest/Podbój, niedługo będzie to jeden z najlepiej sprzedających się produktów na Rebelu :)

1

Podstawka okrągła pod figurkę 50mm bez rantu

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 24.08.2014

Stosunek jakości do ceny zdecydowanie korzystny - polecam każdym graczom, którzy od czasu do czasu muszą wykonać jakiś przenośny element ternu na makietę.

0

Army Painter Colour Primer - Desert Yellow

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 24.08.2014

Dobrze kryjący i wydajny podkład w sprayu. Pozwala zaoszczędzić sporo czasu. A ja zdecydowanie wole poświęcać czas na granie, a nie malowanie.

0

51. Stan: Ruiny

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 11.08.2014

Rewelacyjny minidodatek. Choć kart jest niewiele i mogą "ginąć" w wielkim stosie (zwłaszcza, jak gramy jeszcze z "Zimą") to ich pojawianie się na stole zawsze jest szybko odnotowywane - wprowadzają nowe, oryginalne mechaniki i są dość potężne. Obowiązkowy zakup dla wszystkich fanów 51 Stanu/Nowej Ery.

2

Feldherr Kartonowy Pojemnik Storage Box M

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.08.2014

Bardzo trwałe, eleganckie pudelko-walizki na figurki. Można używać w nich zarówno gąbek GW, jak i Feldherra. Szczególnie przydatne dla posiadaczy dużych kolekcji modeli, do torby Feldherr-Transporter idealnie wchodzą takie cztery. Łyżeczką dziegciu jest tu jednak cena - cztery dyszki za kilka kawałków posklejanej tektury to trochę sporo. Ale ogólnie - warto.

1

MAYDAY Koszulki Standard CCG Ultra-Fit (63,5x88mm) 100

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.08.2014

Standardowe koszulki na karty, nieco mocniejsze i solidniejsze od produktów Ultra Pro. Używam do zabezpieczania kart, na których zależy mi szczególnie. Dobry stosunek jakości do ceny.

0

Zimna Wojna 1945-1989 (IV edycja)

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 14.04.2014

Kupiłem, żeby zmierzyć się z legendą tej gry i... nie zawiodłem się. Genialna propozycja dla miłośników historii i strategii w ogóle. Choć rozgrywka jest długa (parta trwa 3-4h), gracze nawet przez chwilę się nie nudzą. Dałbym 5, ale mam dwa 'ale': pierwszy to kiepsko wykonana plansza, która bez siłowego 'prostowania" nie leży na stole, ale układa się w fantazyjne góry i doliny. Drugi to losowość - nie mam nic przeciwko niej, ale dociągnięcie w kluczowym momencie rozgrywki całej ręki kart przeznaczonych dla rywala może być problemem trudnym do rozwiązania nawet dla wytrawnego gracza.

13

Dobble

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 14.04.2014

Sympatyczna, szybka gra premiująca spotrzegawczość, sprawdzająca się zarówno w gronie rodzinno/dziecięcym, jak i jako "party game". Jedyny zarzut jaki przychodzi mi do głowy to cienka tektura, z jakiej wykonano karty - w ferworze walki szybko się niszczą, a ze względu na nietypowy kształt nie można ich zakoszulkować.

17

Woreczki strunowe (5 sztuk) 7 cm x 10 cm

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 14.04.2014

Coś, bez czego żaden gracz nie może się obejść - klasyczne woreczki na żetony/drobiazgi za niewielkie pieniądze. Jakość bez zarzutu.

0

Podstawka okrągła pod figurkę 50mm z rantem

dodano: 14.04.2014

Przyzwoitej jakości duża podstawka za śmieszne wprost pieniądze. Nic, tylko hurtowo kupować.

0

Citadel - Purity Seal (Satin Varnish) Spray (2007)

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 17.01.2014

Podobnie jak wielu poprzedników odetchnąłem z ulgą, że nie jest mocno błyszczący po wyschnięciu. Godny polecenia zarówno amatorom jak i doświadczonym malarzom.

0

Citadel Layer - White Scar

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 17.01.2014

Zawsze przydatna biała farbka o dobrym kryciu. Minusem - jak u wszystkich farb CItadel - jest brak systemu dozowania z pojemnika.

0

Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie (edycja gra roku)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 07.01.2014

Doskonała, ociekająca klimatem planszówka, świetnie sprawdzająca się dla wielu graczy, jak i w wariancie solo. Co warte podkreślenia - wreszcie gra od Portalu bez żadnych niedoróbek. Czapki z głów!

9

Warhammer Inwazja - Ukryte Królestwa

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 09.12.2013

Doskonałe rozszerzenie, zwiększające liczbę grywalnych ras do 10. Dla turniejowych hardcore`owców i graczy 'casualowych'. Szkoda, że tak dobre rozszerzenie zamyka defintywnie cykl wydawniczy Warhammer: Invasion.

1

Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 2.5)

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 21.11.2013

Ciekawa, zbalansowana armia, wymagająca innego myślenia niż w przypadku "klasycznych", ale nie przekombinowana na siłę, jak np. Dancer. Nie daję 5 tylko z jednego powodu - w multiplayerze globalne działanie modułów Mephisto ma wielkie znaczenie i nie ma na niego bata. Ale Hex to przede wszystkim pojedynki i osobom grającym w tej konfiguracji gorąco tę armię polecam.

1

Sakiewka Elficka

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 25.09.2013

Solidna, spora sakiewka, większa nieco od innych produktów z tej serii wydawniczej. Nadruk na niej jest zupełnie czarny, bez odcieni zieli, jak na niektórych zdjęciach w sieci. Wysyłka jak zwykle ekspresowa.

1

Sakiewka bitewna - United Kingdom kolorowa

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 02.09.2013

Solidna sakiewka, nadruk też prawidłowo wykonany. Mogę się przyczepić tylko do rozmiaru - jest nieco większa od innych sakiewek bitewnych z tej serii, więc pedantów takich jak jak może to kłuć w oczy :)

0

Warhammer Inwazja - Kataklizm

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 02.09.2013

Wreszcie możliwość grania w większym gronie - chciałoby się powiedzieć "dlaczego tak późno?!?" (choć naprawdę zdeterminowani od dawna grali na rozmaitych home rules). Ciekawy mechanizm gry, w wyniku którego z klaserów na stoły mogą powędrować karty dawno zaklasyfikowane jako śmieci. Nowe karty ciekawe i nieprzegięte. Zakup obowiązkowy zarówno dla niedzielnych graczy, jak i zawodowców.

2

Warhammer Inwazja - Wiara i Stal

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 29.05.2013

Dodatek kończący erę małych battlepacków do WH:I. Obowiązkowy dla grających Imperium ('mała legenda' + frakcyjna 'wioska'), mocni wojownicy dla krasnali. Znajdują się tu też kontrowersyjne "End Times".

0

Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 2.5)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 26.04.2013

Bardzo dobra, zbalansowana armia do Hexa, chyba najlepsza ze dotychczas wydanych army packów. Dość uniwersalba, wprowadza ciekawe mechanizmy ładunków wybuchowych i jadu, czyli zabijania przed i po walce :) Serdecznie polecam wszystkim fanom HEXa, można śmiało brać w ciemno :)

1

Warhammer Inwazja - Niszczycielskie Hordy

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 02.04.2013

Dodatek zwłaszcza dla Chaosu (Legenda - Sigvald Wspaniały, świetny i tani Norse Charger do niszczenia developek), coś dla Imperium (Czempion Rycerzy Panter), kolejne karty dla Orków umożliwiające drugi atak w turze. Grający innymi frakcjami mogą go sobie odpuścić.

0

Warhammer: Inwazja - Chwała Dni Minionych

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 02.04.2013

Dodatek dedykowany Krasnoludom ("mała" legenda, ciekawa jednostka) i Orkom (kilka jednostek rozwijających mechanikę drugiego ataku w turze, taktyka przyspieszająca dociąg kart), ale prawie wszyscy znajdą to coś dla siebie (Smok Chaosu, imperialny raider, Mistrz Białych Lwów umożliwiający HElfom blokowanie taktyk). Wisienka na torcie - dostepna dla wszystkich Siła Imperatorów umożliwiająca leczenie legend i szybki dociąg. Polecam.

0

MCS: Magia Czarnego Sportu

dodano: 26.03.2013

A gdzie to przed premierą szanowny przedmówca się w tę grę zaopatrzył? Bo ten hiperentuzjastyczny tekst pachnie nieco zwykłą reklamą...

0

Warhammer: Inwazja - Bitwa o Stary Świat

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 08.02.2013

Ten dodatek dedykowany jest oczywiście Orkom (Wurrzag), ale i ich odwieczni krasnoludzcy arcywrogowie znajdą tu coś dla siebie (mocna załoga działa). Na uwagę zasługuje też neutral dla destro - Gigant Kościomiel, który może zadawać obrażenia strefom stolic z pominięciem obrońców.

1

Deck Box - Clear White

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 08.02.2013

Klasyczne, wytrzymałe pudełko na karty od Deckboxa - moja kolekcja jest przechowywana jest w 32 takich :) Nie co się rozwodzić - dobry stosunek jakości do ceny i tyle.

0

Warhammer: Inwazja - Przysięgi Zemsty

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 08.02.2013

Polecam ten dodatek zwłaszcza grającym Helfami (Alth Anar, 'mała' legenda, ciekawi łucznicy) i Orkami (Z Drogi Śledzie! - chyba pierwsza w grze defensywna taktyka dla zielonych). Grający Imperium mogą sobie ten dodatek darować - dostaą straszny szrot, mechanika doświadczenia w praktyce w ogóle się nie sprawdza.

1

Warhammer: Inwazja - Krwawe Dni

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 08.02.2013

Mocne otwarcie nowego cyklu. Polecam zwłaszcza grającym Orkami, Delfami ('mała' legenda) i Helfami (kolejny smok). Ale dla graczy mocno zaangażowanych w grę ten dodatek i tak jest 'must be' ze względu na osławione Muster For War.

0

Neuroshima Bohater Maxx

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 08.02.2013

Wreszcie coś bardziej treściwego do NS niż cieniutkie broszurki z ubiegłego roku, mocno na wyrost nazywane "dodatkami". Na uwagę zasługują zwłaszcza rozdziały o postaciach wymagających od graczy nieco więcej wysiłku i zaangażowania, czyli wyznawcach Molocha czy szamanach. Polecam nie tylko hardcore`owym fanom tej linii wydawniczej.

3

Descent 2nd Edition: Journeys in the Dark

dodano: 15.01.2013

Potwierdzam - metoda doskonale się sprawdza przy wszystkich figurkach made by FFG. Ewentualnie jak ktoś nie chce się poparzyć wrzątkiem, może zamiast tego podgrzać przez 10 sekund wygięty element suszarką do włosów, naprostować i wykąpać w zimnej wodzie.

0

Warhammer: Inwazja - Tarcza Bogów

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 11.10.2012

Troszkę słabszy niż inne battlepacki w tym cyklu, ale też godny polecenia, szczególnie dla grających Chaosem (ciekawa taktyka do przeszukiwania talii) i Imperium (bardzo dobra misja i wsparcie za 3 zasoby z dwoma młotkami). Ale HElfy i DElfy też znajdą tu coś dla siebie. Wysoki poziom grafik, ale w przypadku tej linii wydawniczej to niemal standard.

0

51. Stan: Zima (Winter)

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 11.10.2012

Niestety muszę podłączyć się do moich przedmówców - sama gra jako dodatek do 51st/NE bardzo dobra, wykonanie i stosunek jakości do ceny - SKANDALICZNE. Ale po kolei - najpierw o grze. Cieszę się, że w końcu rozwiązano problem z dostępnością liderów - jedną z największych bolączek 51st był handicap, jaki dawało szybkie wyciągnięcie lidera, zwłaszcza 'naszego'. Jeśli np. grający Sojuszem Mutantów w pierwszej drugiej turze wyciągał i wystawiał Borgo, bardzo często ustawiało to rozgrywkę do końca. Teraz każdy może sobie dobrać lidera w każdej chwili - brawo. Kość dodatkowych surowców też jest fajnym pomysłem - daje nam to, co w danej turze jest najbardziej potrzebne - surowce i żetony przyłączenia w pierwszych, dodatkowi robotnicy w ostatnich. Dzięki temu gra jest znacznie płynniejsza i sytuacje, że w pierwszych turach nie możemy nic sensownego wystawić, bo karta nam nie podeszła zdarzają się rzadziej. Nowe karty też bardzo dobre, wprowadzające nowe, ciekawe mechaniki, które moim zdaniem będą błyszczały w grach wieloosobowych. Podoba mi się też podejście fabularne - nowe karty koncentrują się w dużym stopniu na ludziach/organizacjach, mniej na lokacjach. Grafiki nieco słabsze momentami niż w poprzednich produkcjach, ale wciąż na wysokim poziomie. Teraz o minusach, czyli wspomnianym wykonaniu. -Plansza "Frozen City" na miękkim, impregnowanym (słabo) papierze - jeśli komuś np. wyleje się piwko, to może wyrzucić ją do kosza. -Karty kontaktów frakcji - podobny, słabo impregnowany papier, co przy grubej, lakierowanej tekturze kart z NE wygląda po prostu żałośnie -Cieńkie żetony. Portal niedawno zmienił technologię tłoczenia żetonów, co wywołało mieszane uczucia nabywców ich gier. O ile w Neuroshimie HEX mi osobiście to nie przeszkadzało, to w 51st/NE jest już trochę uciążliwe - w tej grze cały czas się kładzie, podnosi i przesuwa żetony, przy ich cienkości osoby bez długich paznokci mogą narzekać. -Edycja 'międzynarodowa' - fakt, że nazwy kart są w trzech językach (z czego w przeciwieństwie do poprzednich edycji polskich największą czcionką jest ta angielska) moim zdaniem obniża czytelność kart i sprawia, że niekorzystnie prezentują się w miksie z kartami polskimi. Niektórym to nie przeszkadza - mnie tak. Lubię, kiedy moje gry są jednorodne językowo, więc zawsze koncentruje się na jednej wersji. Jakbym chciał mieć angielskie napisy na kartach, kupiłbym wersję angielską. A tu mam angielskie napisy w 'teoretycznie' polskiej wersji językowej. -Cena - prawie 70 złotych przy 90 za NE i 80 za 51 st zakrawa na kpinę, zważywszy, o ile mniej kart i komponentów zawiera dodatek, i to - muszę jeszcze raz powtórzyć - dramatycznej jakości. Wydawnictwo Portal jest dla mnie firmą zdumiewającą - Trzewik i spółka wymyślają bardzo dobre gry, ale mimo -nastu lat w branży wciąż nie nauczyli się ich produkować. Na palcach jednej ręki można policzyć ich gry, z którymi nie było żadnych kłopotów związanych z kiepskim wykonaniem, nieczytelną instrukcją czy niekompletnymi komponentami. Przypał z żetonami do 51st stał się już branżową legendą, wydawało się, że w NE jakimś cudem udało się uniknąć większych porażek (choć mniejsze były, jak np. brak małych żetonów do toru punktowego, ten sam błąd powtórzony z resztą w Winter), a tu znowu taki kwiatek. Widać, że gra była przygotowywana w pośpiechu na targi Spiel w Essen, ('edycja międzynarodowa') gdzie sporo się sprzedaje, grę można rozreklamować, pozyskać zagranicznych dystrybutorów. Ale nie łudźmy się panowie - zagraniczni dystrybutorzy też mają oczy i też mogą zapytać, dlaczego po stosunkowo dobrej jakości wydania NE proponujecie takie coś. Podsumowując - za grywalność dodatku piątka, za jakość - pała. Średnia wychodzi trzy.

0

Slavika

dodano: 09.10.2012

Na YouTube można znaleźć videorecenzję Slaviki autorstwa Toma Vasela w ramach cyklu Miami Dice... niestety miażdżącą.

0

Story Cubes

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 11.09.2012

Sympatyczna zabawa, zarówno dla starszych, jak i młodych - grywam z moją 3-latką na mniejszej ilości kości i daje radę :)

0

Neuroshima HEX: Dancer (edycja 2.5)

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 26.08.2012

Fajna i oryginalna armia do Hexa, ale chyba lekko przegięta. Bardzo ofensywny styl gry sprawia, że Obiekty zadają dużo obrażeń wrogiemu sztabowi, a same nie obrywają za mocno, bo z łatwością mogą się leczyć i uciekać spod sieci. Ja nie uważam się za eksperta w tej grze, ale moje zdanie podzielają znajomi - byli szachiści, mocne analityczne umysły, które w sieciowym Hexie (kiedy jeszcze funkcjonował) długo utrzymywali się w pierwszej dziesiątce rankingu. Zarówno oni, jak i jak wygrywają Dancerem 8 partii na 10, niezależnie od przeciwnika...

1

Slavika

dodano: 01.08.2012

W dzisiejszych czasach słowo "Niemiec" jest nieprecyzyjne i obejmuje swoim znaczeniem również osoby pochodzenia tureckiego, bałkańskiego, afrykańskiego i polskiego, które to specjalizowały się w niedalekiej przeszłości w organizowaniu tzw. polskich obozów koncentracyjnych. "Germanin" nie zostawia wątpliwości, że chodzi o tych zza Odry :)

0

Neuroshima: Konwój (2ed)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 16.07.2012

Szybka, bardzo przyjemna gra - obie strony dobrze zbalansowane, ciekawa mechanika. Na początku trzeba często zaglądać do instrukcji/ściągawek, co dokładnie potrafi dana karta, ale po kilku partiach gra nabiera płynności. Zdecydowanie bardziej "ocieka" fluffem, niż Hex, który po usunięciu neuroshimowej oprawy pozostałby całkiem fajną grą... logiczną. Na plus trzeba też zaliczyć też Portalowi wreszcie zrozumiałą, kompletną instrukcję oraz małe pudełko, które mieści się w dużej kieszeni.

0

Axis & Allies: War at Sea Zestaw Podstawowy

dodano: 11.07.2012

Gotowośc do pomocy godna pochwały, ale jest spora szansa, ze Shaggy w ciągu trzech lat sobie tę instrukcję ogarnął :)

0

Gaming Hill

dodano: 20.06.2012

Orientuje się ktoś jakiej wysokości jest to wzgórze?

0

Games Workshop Tape Measure 2 - Miarka calowa

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 19.06.2012

Niewielkie rozmiary, dobrze leży w dłoni, miękki plastik obudowy również bardzo przyjemny. Ogólne wrażenie psują jednak plamy z kleju przy łączeniach elementów - widać masową produkcję made in china.

2

Warhammer: Inwazja - Fragmenty Potęgi

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 19.06.2012

Dodatek nieco słabszy w mojej opinii niż poprzedni (Nadchodzący Świt), ale wciąż trzyma poziom. Godny polecenia jak zwykle ostatnio grającym HElfom (Tor Elyr), krasnalom (nowa, mocna legenda z ciekawą zdolnością) i zielonym (Pająk Arachnarok, Inwazja Snotlingów). Ciekawe są też karty neutralne - Potomek Bogów ma przywrócić grywalność legendom, siły Porządku ucieszy dający za darmo dodatkową developkę Taniec Ku Czci Loeca, a Zniszczenie - nie dający się zabić w konwencjonalny sposób Mistyczny Wampir.

0

Warhammer: Inwazja - Nadchodzący Świt

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 11.06.2012

Wydawca zapowiadał, że ten cykl ma przywrócić grywalność kartom misji i jak na razie dotrzymuje słowa. Absolutny 'must have' dla grających HElfami (bardzo mocna legenda), świetna misja dla krasnali, ciekawe karty dla chaosu i orków (Konni Maruderzy usuwający misje, Niekończąca Się Horda zielonych), mające sporo możliwości kombo dla Delfów. Właściwie tylko grający Imperium mogą lekką ręką odpuścić sobie ten battlepack.

0

Neuroshima Skażenia

Oceniam produkt na: 2 - raczej słaby

dodano: 30.03.2012

Nie ma co się za bardzo rozpisywać, bo za bardzo nie ma o czym. Garść pomysłów do wykorzystania podczas sesji i katalog kilkudziesięciu skażeniowych anomalii. Materiał na rozdział następnego dodatku-zbioru artykułów (Bohater Maxx), a nie osobną publikację.

1

Neuroshima HEX: Stalowa Policja (edycja 2.5)

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 30.03.2012

Bardzo sympatyczna armia, nie jestem zwolennikiem zbytnich udziwnień w stylu Vegas czy Neodżungli, dlatego SP szybko przypadła mi do gustu. Autorowi gry cały czas udaje się odpowiednio zbalansowywać wszystkie armie - wielkie brawa. Żetony faktycznie nieco cieńsze niż w poprzednich produktach z tej serii, ale nie ma to - przynajmniej dla mnie - ŻADNEGO wpływu na komfort gry.

0

Sakiewka bitewna - Sowiecka kolorowa

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 30.03.2012

Mam już kilka sakiewek tego producenta i dlatego nie były dla mnie zaskoczeniem jej małe rozmiary. Jakość nadruku znacznie się poprawiła, sznurki ściągające solidne i nie luzują się. Polecam wszystkim czerwonoarmistom :)

0

FFG Gaming Tokens: Red

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 30.03.2012

Bardzo przyjemne w dotyku i kolorze znaczniki. Podobałyby mi się jeszcze bardziej, gdyby nie cena - u konkurencji można je kupić połowę (!) taniej.

0

Neuroshima Nowy Jork

Oceniam produkt na: 2 - raczej słaby

dodano: 20.03.2012

Patrzę na równo ustawione na półce 18 wcześniejszych dodatków do NS i po lekturze Nowego Jorku myślę... że już wystarczy. Trudno powiedzieć, jaki wpływ na jakość lini wydawniczej Neuroshimy miało odejście z Portalu Michała Oracza, ale moim zdaniem dodatki do tego systemu od pewnego czasu zjeżdżają powoli w dół. Mojej tezę, że autorom kończą się pomysły może też dowodzić wydawanie "na siłę", tylko w celu podtrzymania linii wydawniczej maleńkich, broszurowych niemal dodatków z niewielką ilością przydatnych danych w stylu "Prawa i Sprawiedliwości". Ale może po kolei, co mi się nie podobało: -Zmarnowany potencjał. Nowy Jork od zawsze był jednym z najbarwniejszych miast na Ziemi. 5 wielkich dzielnic, każda o wyrazistym charakterze, popkulturowe klisze w styl włoskiej mafii czy murzyńskich i latynoskich gangów na Bronxie, rosyjska Mała Odessa na Brighton Beach, opuszczony gigantyczny lunapark na Coney Island, Chinatown na Manhattanie, ikony architektury jak Empire State Building, Chrysler Building, giełda na Wall Street, MoMA, dworzec Grand Central, ośrodek filtracyjny na Ellis Island - mógłbym wyliczać tak godzinami. Nic, tylko brać, dostosowywać do postapokaliptycznych realiów i grać! Tymczasem po lekturze Nowego Jorku zostało mi w pamięci tylko, że jest tam Stalowy Dom jako centrala prezydenta, uruchomiono kilka stacji metra a w Central Parku jest bazar. Gdzie największa dzielnica NY - Queens? Gdzie enklawy bogaczy na Staten Island? Autorzy dodatku nigdy nie byli w Nowym Jorku (z Mostu Brooklyńskiego wcale nie ma fantastycznego widoku na Statuę Wolności - widać ją tylko z jednego końca mostu i ma stamtąd wielkość pudełka od zapałek), ale to nie grzech - podejrzewam, że nie byli w większości kluczowych lokalizacji w świecie NS, a i tak udało im się stworzyć fantastyczny system RPG. Tyle, że tym razem nikt nie zadał sobie chyba trudu zrobienia głębszego researchu i uszczegółowienia opisów, do czego przyzwyczaiły nas Detroit, Miami i świetne pod tym względem fanowskie San Francisco. Wielki potencjał zaprzepaszczony. - Miałkość. Tym razem autorzy postanowili chyba zostawić wolną rękę graczom, bo odpuścili sobie szczegółowe opisy lokacji i zamiast tego namawiają, aby samemu tworzyć własne enklawy w oparciu o zaproponowany system lojalności wobec Prezydenta. Są różne podejścia do materiałów źródłowych w podręcznikach do RPG - niektórzy wolą ogólny zarys wypełniać swoimi szczegółowymi pomysłami, inni wolą mieć wszystko podane na tacy i zmieniać tylko detale. Ja należę do tej drugiej grupy - jeśli miałbym wszystko wymyślać sobie samemu, to pewnie stworzyłbym sobie swój własny system (kto tego nie próbował ?!? :) Tak jak już pisałem - po zakończeniu lektury zapamiętałem tylko coś niecoś o Collinsie i Stalowym Domu (chociaż historię prezydenckiego rodu można było poznać we wcześniejszych dodatkach) . Pomysły na przygody nieliczne i bez krzty oryginalności, otoczenie prezydenta i gildie opisane zdawkowo i bezbarwnie... ogólnie odnoszę wrażenie, że mimo blisko dwuletnich przygotowań materiał pisany był na szybko, byle tylko zapełnić tą i tak zmniejszoną objętość 128 stron. Najciekawsze moim zdaniem motywy - prawdziwą działalność ALTARa i rychły koniec pokojowego funkcjonowania ludzi, mutantów i szczurów w NY upchnięto na koniec i potraktowano zdawkowo. -Zapożyczenia. Twórcy NS od dawna mają problem z wymyślaniem oryginalnie i prawdopodobnie brzmiących nazw i nazwisk (tak jakby nie można było włączyć sobie napisów końcowych jakiegokolwiek amerykańskiego filmu i stamtąd czerpać garściami). Ale zapożyczenia nazw z powszechnie znanych universów (Navarro, Rhotax) po prostu rażą, a kopiowanie niemal identycznych motywów z konkurencyjnych postapokaliptycznych settingów (Karmazynowa Karawana) zakrawa na plagiat. -Rutyna. Wiem, że dla wielu czytelników charakterystyczny gawędziarski styl narracji jest solą Neuroshimy, ale niektórych - w tym mnie - już nuży i staje się pretensjonalny. Coś, co było oryginalne i świeże 19 publikacji temu, powtórzone po raz -nasty męczy. Może warto byłoby spróbować innej formuły? Może - mimo gwarantowanych sprzeciwów purystów - przywróciłoby to efekt świeżości? A skoro już jesteśmy przy gawędziarskim stylu, to przydałoby się więcej konsekwencji. Jeśli ten język ma być żywy i realistyczny, to nie można pisać o "robieniu kogoś w PRĘTA" (uśmiech zażenowania), tylko po prostu o "robieniu kogoś w chu...a"... -Kolor. To celowy zabieg twórców, ale NJ ze względu na swoją specyfikę nadaje się głównie do gry w kolorach Stal i Chrom - miłośnicy Rdzy i Rtęci nie mają tu czego szukać. Podsumowując - może to tylko moje zdanie, ale albo linia wydawnicza NS dociera do punktu, w którym potrzeba jej gruntownego odświeżenia, albo jej twórcy mają po prostu zniżkę formy. Nie wiem, czy takie wydawnictwa jak "Nowy Jork" przysporzą jej nowych fanów, ale niektórzy weterani pamiętają wysokość jakość starych dodatków i tego typu publikacje tylko wzmagają u nich - jakokolwiek żałośnie by to nie zabrzmiało - tęsknotę za "starymi, dobrymi czasami".

2

Warhammer: Inwazja - Imperialny Tron

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 05.03.2012

Grający Imperium mogą być rozczarowani tym dodatkiem - dostają tylko kilka grywalnych kart (Werner Ludenhoff, Podwojenie Straży, Imperialne Zoo i może Wojenny Werbunek). Zadowoleni powinni być za to... grający siłami Zniszczenia. Takie perełki jak Książe Demonów (Chaos), Zębaczątko (Orki) czy Wzrok Nagasha (Nieumarli) moim zdaniem będą często pojawiać się w taliach turniejowych...

0

Woreczki strunowe (2 sztuki) 15 cm x 20 cm

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 05.03.2012

Jakość za odpowiednią cenę. Niezbędne w planszówkach z dużą ilością drobnych elementów.

0

Warhammer: Inwazja - Miasto Zimy

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 16.02.2012

Ciekawy dodatek, dedykowany Dark Elfom. Moim zdaniem karty dla nich są nieco zbyt mocne (co szybko dało się zauważyć na turniejach - wszyscy nagle zaczęli grać tą frakcją), ale to oczywiście subiektywny osąd. Miłośnicy innych frakcji ucieszą się zapewne z bardzo grywalnej Dezercji.

1

Army Painter Colour Primer - Anti-Shine Matt Varnish

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 04.01.2012

Bardzo dobry spray. Świetnie matuje, dobrze kryje i na dodatek całkiem nieźle wiąże posypki na podstawkach figurek (choć pewnie sporo zależy też od rodzaju posypki). Jakość i ilość za przyzwoitą cenę.

0

Army Painter Quick Shade Strong Tone (puszka 250 ml)

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 02.01.2012

Niesamowity produkt - byłem zaskoczony jego działaniem, bo nie spodziewałem się aż takiego efektu cieniowania po zwykłym zanurzeniu figurki w puszce z jakąś cieczą. Dla niedoświadczonych malarzy - takich jak ja - absolutnie fantastyczna rzecz, ostateczna jakość modeli po pomalowaniu zdecydowanie wyższa niż przy nałożeniu tylko kolorów podstawowych. Szkoda, że nie można tu zamieszczać zdjęć - ale zainteresowanych odsyłam na stronę producenta. Jest jednak kilka "ale": 1. Dość wysoka cena. 2. Po wyschnięciu (dość długim - co najmniej 24h) figurki mocno się błyszczą - zakup sprayu matującego za kolejne kilkadziesiąt złotych niezbędny. 3. Wbrew temu, co producent pisze na puszce, nie wystarczy samo "strząśniecie" figurki po kąpieli w puszce. Nadmiar substancji należy od razu usunąć pędzlem lub kawałkiem papieru, bo po odstawieniu figurki nadmiar spłynie na podstawkę lub osadzi się w najgłębszych zagłębieniach modelu.

0

Army Painter - Battlefields Snow

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 02.01.2012

Po prostu sypki, biały piaseczek o drobnych ziarnach, całkiem nieźle imitujący śnieg. Dobrze się przylepia, choć "ziarenka" mogłyby być trochę większe.

0

Citadel - Skull White Primer Spray (2007)

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 02.01.2012

Podobnie jak inni komentujący ten produkt odnoszę wrażenie, że czarny kryje figurki zdecydowanie lepiej, ale przy malowaniu figurek na jasne kolory absolutnie niezbędny.

0

Skull White Paint

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 24.12.2011

Król kolorów - biały. Cóż więcej jest tu do dodania? Przy malowaniu zimowych mundurów w Dust Tactics sprawdza się bardzo dobrze, choć mogłaby nieco lepiej kryć.

0

Elf Flesh Paint

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 24.12.2011

Farba praktycznie niezbędna pryz malowaniu ludzkiej skóry (twarze, ręce). Niestety nie kryje zbyt rewelacyjnie - szczególnie widać to na czarnym podkładzie.

0

Fortress Grey Paint

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 24.12.2011

Bardzo dobra farba, szczególnie do malowania mundurów. Maluję nią modele do Dust Tactics i przy uniformach Niemców sprawdza się świetnie.

0

Codex Grey Paint

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 24.12.2011

Bardzo dobra farba, szczególnie do malowania mundurów. Maluję nią modele do Dust Tactics i przy malowaniu uniformów Niemców sprawdza się świetnie

0

Catachan Green Paint

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 24.12.2011

Bardzo dobra farba, szczególnie do malowania mundurów. Maluję nią modele do Dust Tactics i tu sprawdza się świetnie.

0

Camo Green Paint

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 24.12.2011

Bardzo dobra farba, szczególnie do malowania mundurów. Maluję nią modele do Dust Tactics i tu sprawdza się świetnie.

0

Boltgun Metal Paint

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 24.12.2011

Bardzo dobra farba do malowania wszelkiego rodzaju broni. Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić, to chyba tylko do faktu, że jest może troszkę zbyt jasna i czarny wash jest standardem. Ale to tylko kwestia gustu.

0

Warhammer: Inwazja - Żelazna Skała

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 01.12.2011

Jeden z najlepszych od dłuższego czasu dodatków dla grających siłami Zniszczenia. Większość kart grywalna, grafiki (z nielicznymi wyjątkami) jak zwykle na najwyższym poziomie. Najwięcej dostali oczywiście Orkowie (godny uwagi bohater, kilku wojowników, broń), ale i Chaos dostaje bardzo dobrego wojownika do talii opierających się na spaczaniu, a DElfy - jeszcze lepszą taktykę.

1

Gąbka na figurki 30mm z klejem - Standard

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 01.12.2011

Cena jak za kawałek gąbki trochę wysoka, ale produkt znakomicie spełnia swoje zadanie. Ja używam tych gąbek do przechowywania figurek do Dust Tactics w torbach Feldherr i nie mogę narzekać - w przegródkach bez problemu mieszczą się nie tylko figurki (z podstawkami o średnicy 30 mm), ale nawet skrzynie z amunicją.

0

Feldherr Gąbka STANDARD separator - 10 mm

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 01.12.2011

Przy tak prostym produkcie trudno o oryginalną ocenę... Dobrze sprawdza się zarówno jako separator, jak i podklejka dla gąbek z klejem, jakość adekwatna do ceny.

0

51. Stan: Nowa Era

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 15.11.2011

Nowa Era pokazuje, jak powinien wyglądać 51. Stan, gdyby został odpowiednio dopracowany i przetestowany, a autor gry wysłuchał betatesterów, domagających się większej interakcji. Doskonałe - jak na polskie warunki - wykonanie, znacznie uproszczona i poprawiona instrukcja, zwiększenie interakcji - wszystko to sprawia, że zadowoleni będą zarówno posiadacze 51. Stanu, jak i nowi nabywcy, którzy lubią gry typu "resource management" i intensywne główkowanie :-)

0

Deck Box Storage - 100 przezroczysty

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 14.11.2011

Zaryzykowałem i nie pożałowałem. W pudełku zmieści się znacznie więcej kart, niż zapowiada producent, i to w protektorach - na oko spokojnie wejdzie ich tam ze 150 sztuk.

0

Warhammer: Inwazja - Kraina Króla Feniksa

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 14.11.2011

Battle Back głównie dla grających High Elfami, ale nawet oni mogą poczuć się zawiedzeni. High Elves na turniejach chyba wciąż nie powalczą, w rozgrywkach domowych takie karty jak Gwiezdny Smok sprawdzą się jak znalazł.

0

51. Stan: Nowa Era

dodano: 03.11.2011

Da się.

0

Warhammer: Inwazja - Nieuchronne Miasto

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 05.10.2011

Absolutny "must have" dla grających Chaosem - połowa kart z dodatku przeznaczona jest właśnie dla nich. Ale i grający siłami Porządku nie będą czuli się pokrzywdzeni: ciekawe jednostki (wyśmienity Starożytny Stegadon, choć grafika koszmarna) prawie dla wszystkich.

1

Warhammer: Inwazja - Ścieżka Zeloty

dodano: 04.10.2011

@Daniel: karty z wyboldowanym słowem AKCJA możesz używać w każdym tzw. oknie akcji, czyli zarówno przed atakiem, jak i po jego zadeklarowaniu. Szczegółową listę okien akcji znajdziesz w instrukcji.

0

Warhammer: Inwazja - Ognisty Świt

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 06.09.2011

Dodatek zdecydowanie dla grających siłami Zniszczenia - mocne karty dla Chaosu (to chyba reguła w cyklu Morrslieba) i DE ("Kąpiel w kotle" na pewno spowoduje renesans talii odrzucających przeciwnikowi karty), dla Orków są również "małe rzygi". Porządek tym razem słabiej, ale ciekawa taktyka dla Krasonoludów i Leśny Smok sprawiają, że grający "tymi dobrymi" również mogą rozważyć zakup tego battlepacka.

0

FFG Gaming Tokens: Silver

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 17.08.2011

Dobra jakość. Ale za tą cenę moim zdaniem powinno być och więcej.

0

FFG Gaming Tokens: Green

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 17.08.2011

Dobra jakość. Ale za tą cenę moim zdaniem powinno być och więcej.

0

Sakiewka bitewna - USA

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 17.08.2011

Niezbyt duża, ponadto nadruk nieco rozmazany. Ale na rynku nie ma innych sakiewek z takim wzorem, no i na plus zasługuje solidny system ściągaczy.

0

Sakiewka bitewna - Niemcy

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 17.08.2011

Niezbyt duża, ponadto nadruk nieco rozmazany. Ale na rynku nie ma innych sakiewek z takim wzorem, no i na plus zasługuje solidny system ściągaczy.

0

Warhammer: Inwazja - Zaćmienie nadziei

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 29.07.2011

Bardzo dobry dodatek, jeden z najlepszych w Cyklu Morrslieba. Prawie wszystkie karty grywalne (za wyjątkiem wojownika dla Orków), grafiki na najwyższym poziomie. Dałbym 5, ale niestety dodatek ten jeszcze bardziej umocni tendencję do wykładania rozwinięć (co w ogóle jest osią Cyklu Morrslieba), przez co na turniejach zawodnicy nie grający taliami typu "control" nie mają za bardzo czego szukać. No i jak niedawno mieliśmy wymuszoną błędem autorów dominację Imperium, ten dodatek (a konkretnie "Wyzwolenie zaklęcia") sprawi, że Chaos będzie niezwykle trudny do pokonania...

0

Neuroshima Prawo i Sprawiedliwość

Oceniam produkt na: 2 - raczej słaby

dodano: 12.07.2011

Jako wielki fan Neuroshimy i posiadacz wszystkiego, co do tej pory wyszło do tego systemu zakupiłem i "PiS" i niestety po raz kolejny się zawiodłem. Dodatek cieniusieńki (ok. 50 stron, gdyby nie autoreklamy produktów portalu, klejony twardy grzbiet trzeba by było chyba zastąpić zeszytowym grzbietem broszurowym ze zszywaczami :) W środku kilka artykułów, które z powodzeniem można by było opublikować w darmowym "Gwiezdnym Piracie", a nie oficjalnym, płatnym dodatku. Wszystko ogólnikowe, po łebkach, bez świeżości i oryginalnych pomysłów, na które gracz/MG z kilkuletnim doświadczeniem i odrobiną wyobraźni. Grafik mało, są mikroskopijne i przypominają bardziej szkice do ilustracji, a nie "produkcje końcowe". Odnoszę wrażenie, że ten półprodukt wydano tylko po to, żeby podtrzymać linię wydawniczą i uciszyć na jakiś czas domagających się pełnowartościowych dodatków "z mięsem", jak zapowiadany już od kilku lat Nowy Jork.

0

Warhammer: Inwazja - Zapisane w gwiazdach

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 05.07.2011

Dodatek zdecydowanie dla grających Elfami - HE dostają dwie BARDZO mocne taktyki, DE - bohatera, świetną jednostkę "finiszującą" i bardzo dobry dodatek, WE - wreszcie jakiego grywalnego bohatera. Grający Imperium i Krasnoludami też nie powinni być zawiedzeni, trochę słabiej tym razem Chaos i Orki, ale te frakcje z kolei były obdarowywane w poprzednich dodatkach. Wyraźnie lepszy niż w ostatnich Battlepackach poziom grafik. Git!

0

Kość matowa 12 Ścian - Cyfry - Różne Kolory

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 05.07.2011

Solidny produkt za dobrą cenę. Bez zbędnych ozdobników, ale jak akurat nie zaliczam się do ich zwolenników na czymś tak małym jak kość do gry.

1

Warhammer: Inwazja - Legendy

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 14.06.2011

Najlepszy dodatek do WH:I od dawna, bardzo dużo grywalnych kart, zwłaszcza dla Destrukcji, ciekawa innowacja z Legendami, grafiki na najwyższym poziomie. Wszystko wskazuje na to, że dominacja Imperium z misją VTHC się kończy, ale możemy mieć do czynienia z wychyłem w drugą stronę - Krwiopuszcz i Eksperymenty ze Spaczeniem to moim skromnym zdaniem ostre przegięcia. Czas pokaże czy mam rację - mam nadzieję, że nie. Rebel tym razem trochę wolniej niż zazwyczaj, ale wciąż nie mam kłopotów do narzekania.

0

Mata do gry - Black Dragon

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 14.06.2011

Grafika nie wygląda tak dobrze, jak na powyższym zdjęciu, materiał na krawędziach jest trochę postrzępiony, ale jak na ten rodzaj produktu to jet wykonana bardzo solidnie, zwłaszcza gumowany spód. Z pewnością będzie dobrze wypełniać swoje zadanie.

1

Warhammer: Inwazja - Kometa z dwoma warkoczami

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 05.05.2011

Nieco słabszy niż Księżyc Chaosu, ale zawiera kilka fajnych kart. podobnie jak we wcześniejszych częściach cyklu, ten dodatek również kładzie nacisk na rozwinięcia ("Blask Morrslieba" umożliwia nawet wykładanie dwóch na turę). Cieszą - w końcu! - mocne karty dla Chaosu, martwi kolejna potężna taktyka dla Imperium. Choć sam gram tą frakcją, zabawa jest coraz nudniejsza: ludzie mają zbyt wielką przewagę nad innymi nacjami, która powinna zostać zniwelowana.

0

ULTRA-PRO Deck Protector - Premium 100

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 05.05.2011

Jak w ocenie - w porządku, bez rewelacji. Nieco solidniejsze niż koszulki SILVER, ale poprawa ta raczej nie jest tak duża, by uzasadniała prawie dwa razy wyższą cenę.

0

Warhammer: Inwazja - Księżyc Chaosu

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 05.04.2011

Po serii nieco słabszych dodatków wreszcie coś zasługującego be dyskusji na 5. Księżyc Chaosu o coś zdecydowanie dla sił Zniszczenia (świetne karty, dla Chaosu i Orków, ale i DElfy dostają ciekawą taktykę, jest też kolejna jednostka Skavenów!), ale i HElfy nie powinny narzekać (kolejny smok). Wszystko - jak być powinno - w trzech egzemplarzach. Pewnym zaskoczeniem jest brak kartki z miniopowiadaniem jak w poprzednich battle packach, ale może to kwestia tylko mojego wadliwego egzemplarza?

0

Warhammer: Inwazja - Szturm na Ulthuan

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 25.03.2011

Pozycja absolutnie obowiązkowa dla każdego gracza w WH:I - zarówno dla niedzielnych graczy, którzy kupili tylko podstawkę, jak i turniejowych zapaleńców. Podstawowe talie dla Wysokich i Mrocznych Elfów powinny właściwie znaleźć się w zestawie startowym i jako jego część powinny być traktowane.

0

Świat Gier Planszowych #17

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 25.03.2011

Nie będę ukrywał, że kupiłem ten numer ŚGP dla bonusa, jakim była karta do 51. Stanu. Nie mniej jednak - sam będąc wydawcą - muszę docenić wysoki poziom edytorski (jak na proponowaną cenę egzemplarzową) oraz fakt, że redakcja demokratycznie traktuje wszystkie "sektory" planszówkowego świata. Coś dla siebie znajdą tu starzy i młodzi, wielbiciele planszówek z mocnym fabularnym tłem, jak i logicznych itp. Jako gracz okazjonalny raczej nie będę sięgał po to wydawnictwo w przyszłości, ale zakładam, że dla osób, dla których planszówki to hobby 24/7 powinna to być pozycja obowiązkowa.

0

Warhammer: Inwazja - Proroctwo Zagłady

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.03.2011

Twórcy gry zapowiadali, że w tym cyklu będą promować rozwinięcia stref i to widać - każda z ras dostaje co najmniej po jednej karcie utrudniającej życie przeciwnikowi, który nie ma rozwinięć w swoich strefach. Tak jak w Cyklu Wrogów, dostajemy 20 wzorów kart po trzy egzemplarze - nic nie trzeba dokupywać :-) Na minus zaliczyłbym znacznie słabsze niż zazwyczaj ilustracje - taki "Troll Rzeczny" woła o pomstę do nieba...

1

Oversize Deck Box - Black

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.03.2011

Tak jakby wziąć dwa standardowe pudełka Ultra PRO i połączyć je w jedno :-) Solidny produkt - bez fajerwerków, ale i w dobrej cenie.

0

Warhammer: Inwazja - Kuźnia Ciszy

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 14.02.2011

"Must be" dla high elfów (smoki!), ale i ich mroczniejsi pobratymcy znajdą tu coś dla siebie. Jak w całym Cyklu Wrogów - wszystkie karty w trzech egzemplarzach. Wysyłka Rebela jak zwykle wzorowa.

0

Warhammer: Inwazja - Krwawiące Słońce

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 14.02.2011

Dodatek raczej bez wyrazu - niestety zawarte w nim karty chyba pogłębiają przepaść między Porządkiem a Zniszczeniem. Jak w całym Cyklu Wrogów - wszystkie karty w trzech egzemplarzach. Wysyłka Rebela jak zwykle wzorowa.

0

Warhammer: Inwazja - Czwarty Kamień Ścieżki

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 14.02.2011

Po tym dodatku już i tak bardzo mocne Krasnoludy są jeszcze mocniejsze :-) Jak w całym Cyklu Wrogów - wszystkie karty w trzech egzemplarzach. Wysyłka Rebela jak zwykle wzorowa.

0

Warhammer: Inwazja - Odkupienie Czarodzieja

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 14.02.2011

Potęęężne wsparcie dla Imperium (bohater+jednostki+ dobra taktyka), nieco mniejsze dla Chaosu, reszta może sobie darować. Jak w całym Cyklu Wrogów - wszystkie karty w trzech egzemplarzach. Wysyłka Rebela jak zwykle wzorowa.

1

Warhammer: Inwazja - Upadek Karak Grimaz

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 11.02.2011

Zdecydowanie dla grających Orkami - dużo nowych jednostek, mocne taktyki. Karty dla Krasnoludów nieco rozczarowujące. Na szczęście w całym cyklu wrogów wszystkie karty w zestawach są już w trzech egzemplarzach.

0

Warhammer: Inwazja - Zguba Derricksburga

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 11.02.2011

"Must have" dla grających Imperium oraz - w trochę mniejszym stopniu - Chaosem. Na szczęście w całym cyklu wrogów wszystkie karty w zestawach są już w trzech egzemplarzach.

1

Sakiewka Orkowa

Oceniam produkt na: 3 - w porządku, bez rewelacji

dodano: 11.02.2011

Sakiewka spełnia swoją podstawową funkcję, ale w opisie brakuje dwóch dość istotnych informacji, które prawdopodobnie powstrzymałyby mnie przed zakupem. Po pierwsze, wykonana jest ze zwykłego płótna, po drugie - jest bardzo mała (mniej więcej wielkości dłoni bez palców). Na plus zasługują solidne nie "luzujące" się linki ściągające. Wysyłka Rebela jak zwykle wzorowa.

0

Deck Box - Orange

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 11.02.2011

Tanie i solidne, bez fajerwerków - moim zdaniem zbędnych przy tym typie akcesoriów. Polecam!

0

Deck Box - Clear White

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 10.02.2011

Tanie i solidne, bez fajerwerków - moim zdaniem zbędnych przy tym typie akcesoriów. Polecam!

0

Deck Box - Black

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 10.02.2011

Tanie i solidne, bez fajerwerków - moim zdaniem zbędnych przy tym typie akcesoriów. Polecam!

0

Warhammer: Inwazja - Mistyczny Ogień

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.02.2011

Kolejny po "Kronikach Spaczenia" dodatek "demokratyczny", również wprowadzający nową, potężną kategorię kart - Epickie Zaklęcia. Każda z sześciu głównych frakcji dostaje po jednym. Ze względu na cenę (10) ciężko je rzucać, ale jak już się uda, to pozamiatane :-) Niestety, jak w przypadku innych mocnych kart z Cyklu Spaczenia - w opakowaniu jest tylko po jednej sztuce, stąd niższa ocena.

0

Warhammer: Inwazja - Kroniki Spaczenia

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.02.2011

"Demokratyczny" dodatek, wprowadzający nowy rodzaj kart - Relikwie. Każda z sześciu głównych frakcji dostaje po jednej, a dodatkowo - także Skaveni! To bardzo mocne przedmioty, których pojawienie się na stole może zupełnie odwrócić bieg rozgrywki. Niestety wadą całego Cyklu Spaczenia jest fakt, że nie wszystkie karty(czytaj Relikwie również nie) w dodatkach z tego cyklu są w trzech egzemplarzach (jak w późniejszych cyklach).

0

Warhammer: Inwazja - Taniec Mistrza Śmierci

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.02.2011

Tym razem coś dla miłośników niedopieszczonego Chaosu - mocny demon (i to w trzech kopiach), przyjemne karty wsparcia i taktyki. A dla grających Skavenami - Sniktch Mistrz Śmierci, prawdziwa perełka. Niestety wadą całego Cyklu Spaczenia jest fakt, że nie wszystkie karty w dodatkach z tego cyklu są w trzech egzemplarzach (jak w późniejszych cyklach).

0

Warhammer: Inwazja - Kieł i Szpon

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 04.02.2011

Polecam ten dodatek szczególnie grającym Orkami i Krasnoludami (obie frakcje dostają po mocnym bohaterze) oraz Skavenami (sporo kart jednostek). Niestety wadą całego Cyklu Spaczenia jest fakt, że karty w dodatkach z tego cyklu nie są w trzech egzemplarzach (jak w późniejszych cyklach).

0

Warhammer: Inwazja - Ścieżka Zeloty

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 03.02.2011

Dodatek dobry zwłaszcza dla grających Ludźmi (bohater) i Chaosem (bohater+mocna jednostka+praktyczna misja). Niestety wadą całego Cyklu Spaczenia jest fakt, że karty w dodatkach z tego cyklu nie są w trzech egzemplarzach (jak w późniejszych cyklach).

0

Warhammer: Inwazja - Skaveńska Zaraza

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 03.02.2011

Bardzo dobry dodatek, wprowadzający rasę Skavenów dla sił Zniszczenia oraz ciekawych bohaterów dla obu ras elfów. Niestety wadą całego Cyklu Spaczenia jest fakt, że karty w dodatkach z tego cyklu nie są w trzech egzemplarzach (jak w późniejszych cyklach).

0

Neuroshima Krew i Rdza 2

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 02.02.2011

Dużo mięsa i konkretów dla wszystkich miłośników Neuroshimy. Na plus zasługują pomysły na przygody (bardziej rozwinięte niż w pierwszej częsci Krwi i Rdzy) i informacje o do tej pory pomijanych w dodatkach lokalizacjach i frakcjach jak Federacja Appallachów czy Neodżungla. Na minus - setting Neuroshimy 2020 w moim odczuciu można było zarysować sprawniej (czyli bardziej mrocznie :-). Wysyłka Rebela jak zwykle błyskawiczna i bez zarzutu.

0

Warhammer: Inwazja - Marsz Potępionych

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 10.01.2011

Soldiny produkt, wprowadzenie do gry frakcji dodatkowych, wspierających całe strony konfliktu (nieumarli dla Zniszczenia, Jaszczuroludzie dla Porządku) zdecydowanie urozmaica grę i pozwala nieco zbilansować słabe strony wszystkich armii. Wysyłka Rebela jak zwykle ekspresowa i bez zarzutu.

0

Warhammer: Inwazja - Zestaw Podstawowy

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 13.12.2010

Wiadomo było od zawsze, że jeśli powstanie gra karciana w Universum Warhammera, będzie musiała być maksymalnie dopieszczona i dopracowana - I tak jest w przypadku Inwazji. Czy jest w ogóle ktoś, komu się ta gra nie podoba? Wysyłka w Rebelu tym razem na duuuży minus - przesyłka dotarła tydzień po zamówieniu. Rozumiem że mili dużo zamówień w Dniu Darmowej Dostawy, ale najwidoczniej się do niego nie przygotowano.

0

Deck Box - White

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 13.12.2010

W miarę estetyczne i sprawia wrażenie solidnego. Niska cena podnosi dodatkowo atrakcyjność produktu

0

Deck Box - White

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 13.12.2010

W miarę estetyczne i sprawia wrażenie solidnego. Niska cena podnosi dodatkowo atrakcyjność produktu

0

ULTRA-PRO Deck Protector - SILVER 100

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 13.12.2010

Wariant minimum, który jednak doskonale wypełnia swoją funkcję. Przystępna cena.

0

51. Stan

dodano: 14.10.2010

Kwestia zbyt małej liczby żetonów i niezrozumiałych ikon na niektórych kartach, o której pisałem w swojej recenzji wyjaśniła się - wydawca poinformował właśnie na swojej stronie internetowej, że w pudełku brakuje trzech żetonów, a w instrukcji są błędy. Jak na tak intensywnie promowaną grę, która "ma być hitem" na tegorocznych tarach Essen - hańba i skandal, ale w przypadku Portalu takie rzeczy zdarzały się już wcześniej, więc w sumie nie ma się co dziwić. Jeśli więc ktoś nie lubi kupować bubli i niedoróbek, niech lepiej wstrzyma się z zakupem i poczeka na poprawioną wersję.

0

51. Stan

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 12.10.2010

Dobra, solidna gra, zmusza do myślenia i pozytywnie się wyróżnia na tle ostatnich premier. Po rozegraniu kilku partii nie mogę się jednak oprzeć wrażeniu, że potencjał został nieco zmarnowany i kilka rzeczy można było zrobić lepiej (chyba, że chłopaki z Portalu już myślą o dodatkach i jest to działanie celowe). Plusy: - Pomysł z zagrywaniem kart na trzy różne sposoby daje trudna ogarnialną liczbę kombinacji i możliwości - dzięki temu gra jest płynna i nie ma w niej przestojów, bo akurat "trafiła mi się słaba ręka". - Wykonanie na europejskim poziomie, z nielicznymi wyjątkami świetne grafiki - wykorzystano dużo najlepszych, okładkowych grafik z linii Neuroshimy RPG. Minusy: - Prawie zupełny brak interakcji. Złośliwi powiedzieliby, że gra przypomina stawianie pasjansa na wyścigi i tak niestety jest. Interakcja z graczem (a właściwie jej proteza moim zdaniem) odbywa się tylko w dwóch momentach: podczas ciągnięcia kart i w ramach wysyłania swoich robotników do lokacji przeciwnika. Lokacji, w których jest to dozwolone jest jednak bardzo mało, i niestety zawsze są to lokacje produkcyjne. Co prawda rozegraliśmy na razie niewiele gier, ale nikt raczej nie utrudniał drugiemu graczowi życia w trakcie draftu ani nie korzystał z cudzej produkcji. W tej grze chyba bardziej opłaca się "uciekać do przodu" i jak najszybciej rozwijać własny stan, niż spowalniać postępy przeciwnika. Gra aż się prosi o jakiś mechanizm interakcji negatywnej (podbijanie lokacji przeciwnika, przekupywanie liderów/lokacji, zamachy na liderów - cokolwiek), więc może w dodatkach?... - zbyt mała liczba żetonów, zwłaszcza kontaktów i najczęściej wykorzystywanych surowców. Jeśli żetonów brakuje w co drugiej grzez 1-na-1, to co się dzieje podczas gier na 4 graczy? - symbole na katach cech umożliwiających manipulowanie kartami podczas drafta są nieituicyjne, nierozumiałe i przynajmniej na początku trzeba sięgać po instrukcję, żeby skojarzyć, o co chodzi. Ogółem jednak gra jest warta swojej ceny i ma naprawdę spory potencjał, a jestem pewien, że kwestię braku interakcji będzie można rozwiązać w rozszerzeniach. Dla fanów universum NS pozycja obowiązkowa, choćby dlatego, że wreszcie będą mieli okazję cos zbudować, a nie tylko palić, burzyć, gwałcić i rabować. :-) Wysyłka Rebela - jak zwykle szybko, sprawnie i profesjonalnie.

0

Neuroshima Ruiny

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 07.10.2010

Trochę za dużo GLIZDY, a za mało innego, fabularnego "mięsa" - niektóre ciekawe tematy zaznaczono tylko symbolicznie, zainteresowanych profesjami Szczura i Łowcy odsyłam do świetnych dodatków fanowskich, dostępnych za darmo w sieci. Ale i tak całość lepsza od ostatnich produktów z tej serii wydawniczej, no i jest to jedyny oficjalnych dodatek do NS, jaki na razie ukazał się w całym 2010 r.!

0

Woreczki strunowe (4 sztuki) 10 cm x 10 cm

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 07.10.2010

Co tu dużo gadać - bez tego żadna gra (chyba, że RPG) się nie obejdzie. A te woreczki wykonane są wyjątkowo solidnie.

0

Woreczki strunowe (2 sztuki) 15 cm x 20 cm

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 07.10.2010

Co tu dużo gadać - bez tego żadna gra (chyba, że RPG) się nie obejdzie. A te woreczki wykonane są wyjątkowo solidnie.

0

Neuroshima HEX: Duel (edycja 2.5)

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 07.10.2010

Kolejny dodatek trzymający poziom podstawki. Dwie nowe, wyważone i ciekawe fabularnie armie, niezły marketingowo pomysł, żeby "Duel" mógł być jednocześnie "ministarterem" do Hexa. Wykonanie na bardzo wysokim poziomie, widać, że Portal odrobił już prace domowe po poprzednich produkcjach. Nie porwały mnie natomiast teminale i procedury - ich ładowanie jest - bez specjalnych kart promocyjnych - zbyt kosztowne w realiach gry.

0

Twój koszyk:


Twój koszyk jest pusty.

Masz pytania?

Jesteśmy na Gadu-Gadu:

12886439 (Aleksandra)

27211 (Artur)

40259215 (Michał)

Możesz też do nas napisać: sklep@rebel.pl
reklamacje@rebel.pl
lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta:
tel. 58 728 49 31,
508 247 667
(godz. 10-16)
Odwiedź nas: Facebook YouTube

Akceptujemy płatności

Przyjmujemy karty VISA, MasterCard oraz szybkie przelewy mTransfer, Płacę z Inteligo, Nordea, Przelew24, MultiTransfer
oraz płatność przy odbiorze.

Funko pion