Fallout: Atomowe związki

Dodatek do planszowej gry Fallout
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    (0)
  • 1 - 4 osoby
  • od 14 lat
  • 120 - 180 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Fallout: Gra planszowa.
Fallout: Gra planszowa
Czasem na pustkowiach możesz poczuć się samotny. Jak by nie patrzeć, tułasz się po napromieniowanym piekle waląc, w co popadnie (z naciskiem na mijane ghule) i próbując wieść najlepsze życie, na jakie cię stać. Ale czekaj! Może wcale nie musisz być sam? Może jakimś cudem trafisz na ludzi, którzy będą chcieli spędzić z tobą trochę czasu? Kto wie, czy razem nie dokonacie czegoś wielkiego? Z rozszerzeniem Fallout: Atomowe związki do Fallout: Gry planszowej liczba dostępnych scenariuszy zostaje podwojona. To rozszerzenie zawiera wszystko, czego potrzebujesz, żeby zagrać każdy scenariusz rywalizacyjny z zestawu podstawowego Fallout: Gry planszowej i z rozszerzenia Nowa Kalifornia jako scenariusz kooperacyjny. Zamiast angażować się w walkę, Ty i Twoi przyjaciele możecie sięgnąć po atomowe związki, a potem wyruszyć w podróż po pustkowiu, zdobyć najlepszy sprzęt i poprowadzić wybraną organizację do zwycięstwa. A co najważniejsze, teraz macie możliwość zrobić to razem! Dodaj do tego modyfikacje, mutacje i ulepszenia warsztatu, a okaże się, że dzięki atomowym związkom twoje rozgrywki w Fallout osiągną nowy, przyprawiający o zawrót głowy pułap. Współpracuj z przyjaciółmi Ponieważ rozszerzenie Atomowe związki stanowi pakiet kooperacyjny, można śmiało powiedzieć, że współpraca jest jego integralną częścią. I rzeczywiście – sięga ono po opublikowane wcześniej scenariusze rywalizacyjne – zarówno te z Fallout: Gry planszowej, jak i z Nowej Kalifornii – i zmienia każdy z nich w dwa w pełni kooperacyjne scenariusze! W każdym ze scenariuszy rywalizacyjnych, pojawiających się w grze, walczą ze sobą dwie wrogie organizacje: Enklawa z Bractwem Stali, Trasa z Instytutem, czy inni ikoniczni antagoniści. Jednak gdy zdecydujesz się współpracować z przyjaciółmi, na początku gry sami wybieracie organizację, z którą się sprzymierzycie, poprzez wskazanie jednej strony dwustronnego arkusza scenariusza. Wpłynie to nie tylko na sam sojusz, ale będzie miało niezwykle istotne znaczenie dla przebiegu historii oraz doświadczeń płynących z gry, ponieważ tym samym wasza grupa podąży unikatową ścieżką fabularną. Ponieważ Ty i Twoi przyjaciele staniecie się przyjaciółmi także w grze, będziecie mogli pomagać sobie w przetrwaniu! Bez względu na to, czy ktoś zdecyduje się zapewnić wsparcie w walce poprzez ostrzał wroga z oddali, czy wprowadzi na planszę żeton C.A.M.P. (obozu), umożliwiając towarzyszom szybką podróż po planszy, możecie być pewni, że praca zespołowa będzie naprawdę czadowa. Wybuchowa mieszanka Scenariusze kooperacyjne to nie jedyne nowości zawarte w Atomowych związkach. Od teraz masz możliwość znacząco zmienić swoją broń, ubiór, warsztat, a nawet samego siebie! Modyfikacje, mutacje i ulepszenia warsztatu to trzy nowe rodzaje kart, oferujące nowe profity i zdolności zarówno tobie, jak i pozostałym graczom. Możesz odnaleźć żeton C.A.M.P. z dołączonym laboratorium farmaceutycznym, umożliwiającym szybkie pozbycie się cechy uzależniony. Możesz ulepszyć swoją broń o kartę Podwójnego ataku, co pozwoli ci wykonać drugą akcję walki za darmo. Ba! Kiedy przyjmiesz odpowiednio dużo radów, możesz nagle zmienić się w Torbacza, co pozwoli ci posiadać więcej kart w ekwipunku za cenę utraty dostępu do Inteligencji podczas testów. Bez względu na to, gdzie zaprowadzi cię przygoda, zawsze znajdzie się miejsce na niespodziewane zmiany. Raz trafisz na celownik optyczny, innym razem wyrośnie ci trzecia ręka! Znajdź swoją drugą połówkę (i trzecią, i czwartą) Może przeżywałeś już emocje, stając twarzą w twarz z niezliczonymi zagrożeniami i czającymi się, zmutowanymi bestiami z Fallout: Gry planszowej. Może czekałeś, aby wejść w ten świat w towarzystwie przyjaciół. Tak, czy siak, dzięki rozszerzeniu Atomowe związki – Pakiet kooperacyjny zrobisz kolejny dobry krok na swojej drodze przez pustkowia!
Wydawca:
Galakta
6995

store

Dostępnych 6 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Czasem na pustkowiach możesz poczuć się samotny. Jak by nie patrzeć, tułasz się po napromieniowanym piekle waląc, w co popadnie (z naciskiem na mijane ghule) i próbując wieść najlepsze życie, na jakie cię stać. Ale czekaj! Może wcale nie musisz być sam? Może jakimś cudem trafisz na ludzi, którzy będą chcieli spędzić z tobą trochę czasu? Kto wie, czy razem nie dokonacie czegoś wielkiego?

Z rozszerzeniem Fallout: Atomowe związki do Fallout: Gry planszowej liczba dostępnych scenariuszy zostaje podwojona. To rozszerzenie zawiera wszystko, czego potrzebujesz, żeby zagrać każdy scenariusz rywalizacyjny z zestawu podstawowego Fallout: Gry planszowej i z rozszerzenia Nowa Kalifornia jako scenariusz kooperacyjny.

Zamiast angażować się w walkę, Ty i Twoi przyjaciele możecie sięgnąć po atomowe związki, a potem wyruszyć w podróż po pustkowiu, zdobyć najlepszy sprzęt i poprowadzić wybraną organizację do zwycięstwa. A co najważniejsze, teraz macie możliwość zrobić to razem! Dodaj do tego modyfikacje, mutacje i ulepszenia warsztatu, a okaże się, że dzięki atomowym związkom twoje rozgrywki w Fallout osiągną nowy, przyprawiający o zawrót głowy pułap.

Współpracuj z przyjaciółmi

Ponieważ rozszerzenie Atomowe związki stanowi pakiet kooperacyjny, można śmiało powiedzieć, że współpraca jest jego integralną częścią. I rzeczywiście – sięga ono po opublikowane wcześniej scenariusze rywalizacyjne – zarówno te z Fallout: Gry planszowej, jak i z Nowej Kalifornii – i zmienia każdy z nich w dwa w pełni kooperacyjne scenariusze!

W każdym ze scenariuszy rywalizacyjnych, pojawiających się w grze, walczą ze sobą dwie wrogie organizacje: Enklawa z Bractwem Stali, Trasa z Instytutem, czy inni ikoniczni antagoniści. Jednak gdy zdecydujesz się współpracować z przyjaciółmi, na początku gry sami wybieracie organizację, z którą się sprzymierzycie, poprzez wskazanie jednej strony dwustronnego arkusza scenariusza. Wpłynie to nie tylko na sam sojusz, ale będzie miało niezwykle istotne znaczenie dla przebiegu historii oraz doświadczeń płynących z gry, ponieważ tym samym wasza grupa podąży unikatową ścieżką fabularną.

Ponieważ Ty i Twoi przyjaciele staniecie się przyjaciółmi także w grze, będziecie mogli pomagać sobie w przetrwaniu! Bez względu na to, czy ktoś zdecyduje się zapewnić wsparcie w walce poprzez ostrzał wroga z oddali, czy wprowadzi na planszę żeton C.A.M.P. (obozu), umożliwiając towarzyszom szybką podróż po planszy, możecie być pewni, że praca zespołowa będzie naprawdę czadowa.

Wybuchowa mieszanka

Scenariusze kooperacyjne to nie jedyne nowości zawarte w Atomowych związkach. Od teraz masz możliwość znacząco zmienić swoją broń, ubiór, warsztat, a nawet samego siebie! Modyfikacje, mutacje i ulepszenia warsztatu to trzy nowe rodzaje kart, oferujące nowe profity i zdolności zarówno tobie, jak i pozostałym graczom.

Możesz odnaleźć żeton C.A.M.P. z dołączonym laboratorium farmaceutycznym, umożliwiającym szybkie pozbycie się cechy uzależniony. Możesz ulepszyć swoją broń o kartę Podwójnego ataku, co pozwoli ci wykonać drugą akcję walki za darmo. Ba! Kiedy przyjmiesz odpowiednio dużo radów, możesz nagle zmienić się w Torbacza, co pozwoli ci posiadać więcej kart w ekwipunku za cenę utraty dostępu do Inteligencji podczas testów.

Bez względu na to, gdzie zaprowadzi cię przygoda, zawsze znajdzie się miejsce na niespodziewane zmiany. Raz trafisz na celownik optyczny, innym razem wyrośnie ci trzecia ręka!

Znajdź swoją drugą połówkę (i trzecią, i czwartą)

Może przeżywałeś już emocje, stając twarzą w twarz z niezliczonymi zagrożeniami i czającymi się, zmutowanymi bestiami z Fallout: Gry planszowej. Może czekałeś, aby wejść w ten świat w towarzystwie przyjaciół. Tak, czy siak, dzięki rozszerzeniu Atomowe związki – Pakiet kooperacyjny zrobisz kolejny dobry krok na swojej drodze przez pustkowia!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 14 kart mutacji
  • 14 kart modyfikacji
  • 1 kość wsparcia
  • 12 kart dążeń
  • 8 kart aktywacji
  • 12 kart ulepszeń warsztatu
  • 1 dwustronny żeton władzy
  • 8 żetonów C.A.M.P.
  • 5 dwustronnych arkuszy scenariuszy

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Fallout: Atomowe związki



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie