Kapitan Nauka - Memory na 3 Sposoby - Co robimy?

Niezwykłe memory - 3 warianty gry
Podziel się swoją opinią
  • 2 - bez ograniczeń
  • od 2 lat
  • ok. 20 minut
  • wydanie polskie
Co tak zmęczyło Jasia, że zasnął na kanapie? Dokąd jedzie Mateusz? Dowiedz się, co robią bohaterowie Memory na 3 sposoby!Kapitan Nauka - Memory na 3 Sposoby - Co robimy? to wyjątkowa gra dla całej rodziny: dzięki trzem wariantom gry o różnym stopniu trudności rozgrywkę można dostosować do wieku oraz potrzeb najmłodszych graczy.Jak grać w Memory na 3 Sposoby?Pamięć 2+ pierwszy wariant gry odpowiedni jest dla dwulatków. Maluchy odsłaniają po dwie z zakrytych kart, próbując zapamiętać położenie każdej z nich. Zadaniem graczy jest odnalezienie i zebranie jak największej liczby par.Spostrzegawczość 4+ sprawdzi się idealnie dla dzieci w wieku 4-6 lat. W tym wariancie gracz musi odnaleźć parę, a następnie wskazać przynajmniej jedną z trzech różnic między pozornie identycznymi obrazkami.Refleks 6+ to najtrudniejsza z wersji. Odpowiednia dla nieco starszych dzieci, w której najważniejsza jest szybkość. Tutaj różnic szukają wszyscy uczestnicy, dlatego liczy się szybkość i bystre oko!Gra kończy się wtedy, gdy wszystkie karty zostaną odkryte, a wygrywa ten, kto ma najwięcej par.Duże, trwałe karty bez problemu chwyci w ręce już dwulatek. Zabawne kolorowe ilustracje Magdaleny Popovics, przedstawiające codzienne czynności, uatrakcyjnią zabawę i spodobają się zarówno dzieciom, jak i dorosłym!
Wydawca:
Edgard
2995

Dostępne 4 sztuki w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Co tak zmęczyło Jasia, że zasnął na kanapie? Dokąd jedzie Mateusz? Dowiedz się, co robią bohaterowie Memory na 3 sposoby!

Kapitan Nauka - Memory na 3 Sposoby - Co robimy? to wyjątkowa gra dla całej rodziny: dzięki trzem wariantom gry o różnym stopniu trudności rozgrywkę można dostosować do wieku oraz potrzeb najmłodszych graczy.

Jak grać w Memory na 3 Sposoby?

  • Pamięć 2+ pierwszy wariant gry odpowiedni jest dla dwulatków. Maluchy odsłaniają po dwie z zakrytych kart, próbując zapamiętać położenie każdej z nich. Zadaniem graczy jest odnalezienie i zebranie jak największej liczby par.
  • Spostrzegawczość 4+ sprawdzi się idealnie dla dzieci w wieku 4-6 lat. W tym wariancie gracz musi odnaleźć parę, a następnie wskazać przynajmniej jedną z trzech różnic między pozornie identycznymi obrazkami.
  • Refleks 6+ to najtrudniejsza z wersji. Odpowiednia dla nieco starszych dzieci, w której najważniejsza jest szybkość. Tutaj różnic szukają wszyscy uczestnicy, dlatego liczy się szybkość i bystre oko!

Gra kończy się wtedy, gdy wszystkie karty zostaną odkryte, a wygrywa ten, kto ma najwięcej par.

Duże, trwałe karty bez problemu chwyci w ręce już dwulatek. Zabawne kolorowe ilustracje Magdaleny Popovics, przedstawiające codzienne czynności, uatrakcyjnią zabawę i spodobają się zarówno dzieciom, jak i dorosłym!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • karty
  • instrukcja
Waga:
220 g

Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Kapitan Nauka - Memory na 3 Sposoby - Co robimy?





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie