Kroko-loko

Gra dla spostrzegawczych detektywów.
5 opinii
  • 2 - 5 osób
  • od 6 lat
  • ok. 15 minut
  • wydanie polskie
Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:takiego, który wskazuje poza planszę;pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)
Autor:
Roberto Fraga
Ilustracje:
Aurore Damant, Sofi
Wydawca:
Rebel
4495
1495
-67%

Dostępne powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!

Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.

Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:

  • takiego, który wskazuje poza planszę;
  • pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);
  • pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).

Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!

UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań)
  • 4 karty hipopotamów
  • 10 kart kryteriów
  • instrukcja
Waga:
180 g
Pliki do pobrania:
Pasujące koszulki:


Dodatki i akcesoria


4.00
na podstawie 5 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Kroko-loko



Najbardziej przydatne recenzje

Ryudo

Liczba recenzji: 191

Świetna dla dzieci ale nie tylko ;) wielki plus bardzo szybka, minus to, że zajmuje sporo miejsca


Galaxy152

Liczba recenzji: 50

Sympatyczna gra imprezowa, w którą przyjemnie się gra


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Pestek

Liczba recenzji: 81

Gra familijna, której prostota i wykonanie sprawi radochę niejednej rodzinie;) Zasady są w stanie zrozumieć nawet młodsi gracze. Szczegóły i detale grafik odgrywają znaczącą rolę.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:




Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również:

Dobble

Dobble

5995 4976