Kroko-loko

Gra dla spostrzegawczych detektywów.
4 opinie
  • 2 - 5 osób
  • od 6 lat
  • ok. 15 minut
  • wydanie polskie
Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:takiego, który wskazuje poza planszę;pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)
Autor:
Roberto Fraga
Ilustracje:
Aurore Damant, Sofi
Wydawca:
Rebel
4495
1495
-67%

Dostępne powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa 0 zł (trwa promocja).


Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!

Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.

Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:

  • takiego, który wskazuje poza planszę;
  • pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);
  • pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).

Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!

UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań)
  • 4 karty hipopotamów
  • 10 kart kryteriów
  • instrukcja
Waga (kg):
0.18
Pliki do pobrania:
Pasujące koszulki:

Dodatki i akcesoria


4.25
na podstawie 4 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Kroko-loko



Najbardziej przydatne recenzje

Ryudo

Liczba recenzji: 191

Świetna dla dzieci ale nie tylko ;) wielki plus bardzo szybka, minus to, że zajmuje sporo miejsca


Galaxy152

Liczba recenzji: 50

Sympatyczna gra imprezowa, w którą przyjemnie się gra


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Pestek

Liczba recenzji: 81

Gra familijna, której prostota i wykonanie sprawi radochę niejednej rodzinie;) Zasady są w stanie zrozumieć nawet młodsi gracze. Szczegóły i detale grafik odgrywają znaczącą rolę.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:




Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również:

Dobble

Dobble

5995 4976