Magia i Myszy

Edycja polska gry Mice and Mystics
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (6)
  • 1 - 4 osoby
  • od 7 lat
  • ok. 120 minut
  • wydanie polskie
W grze Magia i Myszy wcielicie się w bohaterów lojalnych dobremu Królowi Andonowi. Uciekając przed złą Vanestrą, jesteście zmuszeni, by przemienić się w myszy! Zostańcie sprytnymi polnymi gryzoniami, które muszą przedrzeć się przez zamek. Zamek, który z tej perspektywy stał się dwudziestokrotnie większy. Kiedyś był waszym domem, teraz jest miejscem pełnym niebezpieczeństw. Czający się wszędzie sługusi Vanestry to najmniejsze z waszych zmartwień! Magia i Myszy jest kooperacyjną grą przygodową, w której gracze współpracują, by uratować z opresji królestwo. Zmierzą się z niezliczonymi przeciwnikami, takimi jak szczury, karaluchy i pająki, oraz oczywiście z najstraszliwszym przeciwnikiem: zamkowym kotem, Puszkiem! Możesz zostać zwinnym Księciem Collinem, który pokona przeciwników sztuką szermierki lub spróbować wyzwania jako Nez Bellows, postawny kowal. Zasyp wrogów czarami jako stary Maginos lub chroń swoich towarzyszy jako Tilda, kiedyś zamkowa uzdrowicielka. Każda mysz odegra ważną rolę! Magia i Myszy jest grą innowacyjną, ze zmienną, interaktywną sytuacją na planszy i bogatą fabułą, którą gracze pomagają współtworzyć w trakcie rozgrywki. Gra doskonale wypełni rodzinne wieczory lub spotkania ze znajomymi. Jest po części baśnią, po części grą. Dzięki niej możecie przeżyć niezapomniane przygody, o których będziecie mogli snuć opowieści latami. Magia i Myszy to niesamowite wykonanie i doskonała jakość komponentów. Pudełko pełne jest przepięknie ilustrowanych elementów. Zaprojektowane w najdrobniejszych szczegółach figurki dodatkowo zwiększą przyjemność z gry i spowodują, że niezwykle łatwo będzie wam wczuć się w tę fascynującą opowieść!
Autor:
Jerry Hawthorne
Wydawca:
CUBE
33595

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



W grze Magia i Myszy wcielicie się w bohaterów lojalnych dobremu Królowi Andonowi. Uciekając przed złą Vanestrą, jesteście zmuszeni, by przemienić się w myszy!

Zostańcie sprytnymi polnymi gryzoniami, które muszą przedrzeć się przez zamek.

Zamek, który z tej perspektywy stał się dwudziestokrotnie większy. Kiedyś był waszym domem, teraz jest miejscem pełnym niebezpieczeństw. Czający się wszędzie sługusi Vanestry to najmniejsze z waszych zmartwień!

Magia i Myszy jest kooperacyjną grą przygodową, w której gracze współpracują, by uratować z opresji królestwo. Zmierzą się z niezliczonymi przeciwnikami, takimi jak szczury, karaluchy i pająki, oraz oczywiście z najstraszliwszym przeciwnikiem: zamkowym kotem, Puszkiem!

Możesz zostać zwinnym Księciem Collinem, który pokona przeciwników sztuką szermierki lub spróbować wyzwania jako Nez Bellows, postawny kowal. Zasyp wrogów czarami jako stary Maginos lub chroń swoich towarzyszy jako Tilda, kiedyś zamkowa uzdrowicielka. Każda mysz odegra ważną rolę!

Magia i Myszy jest grą innowacyjną, ze zmienną, interaktywną sytuacją na planszy i bogatą fabułą, którą gracze pomagają współtworzyć w trakcie rozgrywki. Gra doskonale wypełni rodzinne wieczory lub spotkania ze znajomymi. Jest po części baśnią, po części grą. Dzięki niej możecie przeżyć niezapomniane przygody, o których będziecie mogli snuć opowieści latami.


Magia i Myszy to niesamowite wykonanie i doskonała jakość komponentów. Pudełko pełne jest przepięknie ilustrowanych elementów. Zaprojektowane w najdrobniejszych szczegółach figurki dodatkowo zwiększą przyjemność z gry i spowodują, że niezwykle łatwo będzie wam wczuć się w tę fascynującą opowieść!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 1 księga opowieści
  • 6 figurek mysich bohaterów
  • 16 figurek złych sługusów
  • 1 plansza opowieści
  • 8 dwustronnych kafli pomieszczeń
  • 28 kart mysich zdolności
  • 71 kart szperania
  • 18 kart potyczek
  • 6 kart mysich bohaterów
  • 5 kości akcji
  • 3 arkusze ze znacznikami
  • 19 kart inicjatywy
  • 1 instrukcja
Pasujące koszulki:

Dodatki i akcesoria


4.67
na podstawie 6 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Magia i Myszy


Najbardziej przydatne recenzje

Welniany

Liczba recenzji: 9

Jak dla mnie ideał :)

Zwykle nie piszę komentarzy do gier, które kupuję, bo jestem na to zbyt leniwy. Ale w tej grze jestem tak zakochany i tak bardzo zależy mi, żeby odniosła sukces, że postanowiłem wylać z siebie potok uczuć. Lubię gry planszowe, zwłaszcza przygodowe i mam ich naprawdę dużo. Ale ta jest pierwszą, w którą gram nie dlatego, że sama rozgrywka jest fajna (chociaż jest bardzo fajna), ale dlatego, że chcę wiedzieć co będzie dalej. Do gry jest dołączona książeczka z misjami, która jest bardzo bogato przetykana tekstem fabularnym. Ten tekst jest tak naprawdę integralnym elementem gry i czyta się go nie tylko przed misją, ale i w jej trakcie, historia nie pozwala o sobie zapomnieć. A jest to historia naprawdę bardzo ciekawa, dobrze napisana, dobrze przetłumaczona (choć są drobne błędy) i niesamowicie urokliwa. I wcale nie jest to historia dziecinna, choć pewnie trzeba mieć w sobie trochę dziecka, żeby się w niej zakochać. I trzeba mieć trochę wyobraźni, żeby się zanurzyć w ten świat, choć gra to bardzo ułatwia bardzo wysokiej jakości figurkami, pięknymi ilustracjami i ogólnie imponującą szatą graficzną. Gra należy do tych, które naprawdę wspaniale prezentują się na stole i których nie ma się w ogóle ochoty składać, bo samo patrzenie na nie jest przyjemnością. Cena może się wydawać wysoka, biorąc pod uwagę nie tak znowu wielką liczbę komponentów, ale ich jakość jest świetna, i zresztą sama gra tak fantastyczna, że nie wyobrażam sobie, żeby ktokolwiek mógł żałować wydanych pieniędzy. O mechanice nic nie będę pisać, bo w gruncie rzeczy nie ona jest sensem tej gry. W tego typu grze jest jak w RPG - mechanika ma przede wszystkim nie przeszkadzać w opowiadaniu historii. A tutaj nie tylko nie przeszkadza, ale i często pomaga. Jedyny problem jaki może się potencjalnie pojawić z tą grą, to że któryś z graczy nie będzie potrafił się wczuć w klimat i zanurzyć w historię. Bywają dziwni "dorośli" ludzie, którym bohaterskie myszy mogą nie przypaść do gustu. Ale tak naprawdę wystarczą dwie osoby, żeby bawić się przednio. Ja gram ze swoją dziewczyną i gra w Magię i Myszy jest dla nas małym świętem: muzyka, serowe snacki i wspaniały wieczór gwarantowany. Może się wydawać, że jestem mało obiektywny przy ocenie tej gry, ale jeśli gra potrafi wzbudzić taką miłość, to chyba najlepsza recenzja. Żeby jednak zachować trochę obiektywizmu: instrukcja bywa niejasna, i sporo wątpliwości trzeba było wyjaśniać w internecie. Poza tym jednak gra jest wspaniała i daję jej 5 serów na 5.


Hasufin

Liczba recenzji: 23

Jak dla mnie ideał :)

Wspaniała gra!
Lubię, kiedy w planszówce daje się odczuć warstwę fabularną, a w niektórych grach, mimo że w instrukcji, czy opisach na pudełku zapowiada się fajna historia, którą będziemy przeżywać w trakcie rozgrywki, to okazuje się, że w zasadzie myślimy o elementach gry wyłącznie przedmiotowo (no to jest figurka, to żeton, to karta), całą grę traktujemy jak partię pokera (staramy się jak najlepiej wykorzystać to, co przyjdzie na rękę), a klimatu w tym tyle, co na obrazkach na kartach (a i to nie zawsze).
Magia i Myszy zdecydowanie nie zalicza się do tych gier. Każdy element mechaniki głęboko "siedzi" w fabule. Naprawdę przeżywamy przygodę, wcielamy się w bohaterów, walczymy z paskudnymi przeciwnikami, otrzymujemy rany itd. Tematyka może wydawać się nieco infantylna, ale moim zdaniem, nigdy nie jest się zbyt dorosłym na odrobinę magii i baśniowej przygody ;)


Michał

Cześć,
w naszym domu dzieci czekają na każda nową przygodę w M&M jak na święto. Jak to się stało? Proste:
- wykorzystałem figurki, klimat, plansze i podstawy mechaniki, odrzuciłem sztuczne ograniczenia szczegółowych zasad, ściganie się z klepsydrą, na rzecz emocji, wyobraźni i dobrej zabawy
- 4 pierwsze scenariusze rozegraliśmy w zamku
- potem wyszliśmy z zamku i zrobiłem prostego mechanicznie ale klimatycznego RPGa dla moich dzieci (8 i 10 lat)
Reszta, to kwestia wyobraźni, w pewnym sensie piszę dla nich książkę przygodową:-) Poznali wiele sympatycznych postaci, zawarli przyjaźnie, stawali w obronie słabszych oraz stoczyli wiele potyczek z rozmaitymi łotrami.
- Niebawem wrócą na chwilę do zamku, przetrzepać skórę złej królowej Wanestrze i uratować króla
- a potem znowu ruszą w świat przygód





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również: