Magiczny Labirynt

5 opinii
  • 2 - 4 osoby
  • od 6 lat
  • ok. 15 minut
  • wydanie polskie
Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie przemierzają magiczny labirynt. Przed nimi dziś ważne zadanie - szukanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy sztuczek, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia. Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo, może jednak przy tym skręcać tyle razy, ile tylko chce. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany. Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i pojawi się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym. Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go w odpowiednim miejscu na planszy. Uczy logicznego myślenia. Rozwija wyobraźnię przestrzenną. Trenuje koncentrację i poprawia pamięć.
Autor:
Dirk Baumann
Wydawca:
G3
13995

store

Dostępna 1 sztuka w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Dostawa (Przesyłka kurierska UPS) już od 7 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie przemierzają magiczny labirynt. Przed nimi dziś ważne zadanie - szukanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy sztuczek, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia.
Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo, może jednak przy tym skręcać tyle razy, ile tylko chce. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany.
Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i pojawi się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym.
Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go w odpowiednim miejscu na planszy.
Uczy logicznego myślenia.
Rozwija wyobraźnię przestrzenną.
Trenuje koncentrację i poprawia pamięć.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • piętrowa plansza do gry (podziemny labirynt + plansza podłogi)
  • 24 drewniane ściany
  • 24 żetony z magicznymi symbolami
  • 1 płócienny woreczek
  • 1 kostka do gry
  • 4 magicy
  • 4 metalowe kulki
  • instrukcja
Waga (kg):
0.9

4.80
na podstawie 5 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Magiczny Labirynt



Najbardziej przydatne recenzje

Ryudo

Liczba recenzji: 191

Gra jest przecudowna pod względem wydania ale też pod względem interakcji z nią. Super pomysł z magnesami, super wykonanie, jak się ktoś zastanawia nad prezentem dla dziecka nawet od 5 roku życia, to będzie strzał w 10 :) ocena 5/5


Mateusz

Liczba recenzji: 10

Odkąd ją zobaczyłem na Wrocław Games Hall, chciałem ją kupić. Udało się niedawno, wersję używaną, ale w bardzo dobrym stanie.
Gram ze swoją 4,5-letnią córką, która znakomicie opanowała zasady. Wiek minimalny określiłbym na 4 lata. W naszym przypadku problemem jest przegrana dziecka, ale to raczej ten wiek, gdzie zamiast kolejnej próby, lepiej jest płakać :-).
Duża losowość powoduje, że nie odczuwa się takiej satysfakcji z wygranej, ale za to jest spora regrywalność; zabawa jest przednia, szczególnie gdy po raz trzeci trafia się na tę samą ścianę.


Polecam programik Jarka Czekalskiego z Katowic do generowania układu ścian: - mamy mnóstwo nowych układów, całkiem sprawiedliwych dla wszystkich graczy.


Mondai

Liczba recenzji: 98

Żeby rzetelnie zrecenzować Magiczny Labirynt, trzeba zacząć od pudełka, a jeżeli od pudełka, to także od grafik i wykonania. Te zachęcają do zainwestowania w grę od pierwszego spojrzenia. Podobnie jest z wykonaniem komponentów składających się na grę - elementy są solidne, wszystko działa jak trzeba, nawet w nieostrożnych rękach sześciolatka. Sama rozgrywka i przemieszczanie się po labiryncie w poszukiwaniu skarbów dają mnóstwo frajdy. Emocje rosną zwłaszcza, kiedy kulka spada tuż przed podniesieniem skarbu. Zdecydowanie polecam Magiczny Labirynt rodzicom i dzieciom jako formę wspólnego spędzania czasu, gra pozwala ćwiczyć pamięć i orientację podczas poruszania się po planszy, a dodatkowo zdobywa serce atrakcyjną formą.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie