Ross, the Boss

Czy kotom uda się przechytrzyć psa Rossa?
Podziel się swoją opinią
  • 2 - 4 osoby
  • od 5 lat
  • ok. 15 minut
  • wydanie polskie
Zwinny, zasilany bateryjnie mops Ross broni swojego terytorium z całych sił. Jeśli zobaczy kota, rzuca się na nim w pościg. Jeśli uderzy w słupek ogrodzenia, kot odleci wysokim łukiem! Jednak po około 12 sekundach Ross traci oddech i zatrzymuje się, aby odzyskać siły i odeprzeć kolejny atak kotów. Jedynym bezpiecznym miejscem, które może chronić koty, są kosze na śmieci, ponieważ Ross nie może ich tam dosięgnąć. Każda osoba może wybrać kota na początku i ustawić go w dowolnym miejscu na płocie ogrodu za punktem startowym. Następnie rzucamy obiema kostkami. Kot porusza się zgodnie z sumą oczek na obu kościach. Jeśli wypadnie liczba i znaczek mopsa, kot przebiega najpierw odpowiednią liczbę kroków, a następnie aktywuje Rossa, który bierze się za przepędzanie kotów! Jeśli znaczek Rossa znajdzie się na obu kostkach, wtedy Ross od razu zabiera się za przepędzanie kotów! Jeśli jeden z kotów przechytrzy Rossa i przedostanie się przez płot do bezpiecznego domu po wykonaniu jednego okrążenia, gra się kończy.
Wydawca:
Piatnik
110,95

Dostępne 4 sztuki w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Dostawa (Poczta Polska) już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Zwinny, zasilany bateryjnie mops Ross broni swojego terytorium z całych sił. Jeśli zobaczy kota, rzuca się na nim w pościg. Jeśli uderzy w słupek ogrodzenia, kot odleci wysokim łukiem! Jednak po około 12 sekundach Ross traci oddech i zatrzymuje się, aby odzyskać siły i odeprzeć kolejny atak kotów. Jedynym bezpiecznym miejscem, które może chronić koty, są kosze na śmieci, ponieważ Ross nie może ich tam dosięgnąć.

Każda osoba może wybrać kota na początku i ustawić go w dowolnym miejscu na płocie ogrodu za punktem startowym. Następnie rzucamy obiema kostkami. Kot porusza się zgodnie z sumą oczek na obu kościach. Jeśli wypadnie liczba i znaczek mopsa, kot przebiega najpierw odpowiednią liczbę kroków, a następnie aktywuje Rossa, który bierze się za przepędzanie kotów! Jeśli znaczek Rossa znajdzie się na obu kostkach, wtedy Ross od razu zabiera się za przepędzanie kotów!

Jeśli jeden z kotów przechytrzy Rossa i przedostanie się przez płot do bezpiecznego domu po wykonaniu jednego okrążenia, gra się kończy.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • zasilana na baterie figurka psa
  • plansza
  • kości
Waga:
1 kg

Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Ross, the Boss





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie