Trexo

Kółko i krzyżyk w nowym wymiarze!
Podziel się swoją opinią
  • 2 osoby
  • od 7 lat
  • wydanie polskie
Celem gry jest ułożenie 5 swoich symboli w jednym rzędzie - poziomo, pionowo lub na ukos. Jednak nie będzie to łatwe. Za każdym razem gdy wykładasz płytkę, umieszczasz na planszy także symbol przeciwnika! Kafelki można kłaść jeden na drugim, więc rozgrywka toczy się w 3 wymiarach. Każdy ruch zmienia diametralnie sytuację na planszy i może zadecydować o zwycięstwie.Na czym to polega?Wylosujcie, kto będzie grał krzyżykiem, a kto kółkiem. Grający krzyżykiem rozpoczyna rozgrywkę, umieszczając płytkę na dowolnych dwóch polach planszy. Następnie drugi gracz robi to samo. W ten sposób gracze naprzemiennie zagrywają płytki, po jednej na rundę. Raz położona płytka nie może być przemieszczana ani usunięta.Wygra gracz, który jako pierwszy ułoży w jednej linii co najmniej pięć swoich symboli jeden obok drugiego. Symbole mogą być ułożone pionowo, poziomo albo na ukos. Nie ma znaczenia, na którym są poziomie, istotny jest widok z góry. Liczą się tylko widoczne symbole (niezakryte). Jeśli zabraknie płytek albo nie można wyłożyć na planszę nowej płytki, to partia kończy się remisem.
Autor:
Jan Ake Hansson
Ilustracje:
Cezary Szulc
Wydawca:
Egmont
8995

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Celem gry jest ułożenie 5 swoich symboli w jednym rzędzie - poziomo, pionowo lub na ukos. Jednak nie będzie to łatwe. Za każdym razem gdy wykładasz płytkę, umieszczasz na planszy także symbol przeciwnika! Kafelki można kłaść jeden na drugim, więc rozgrywka toczy się w 3 wymiarach. Każdy ruch zmienia diametralnie sytuację na planszy i może zadecydować o zwycięstwie.

Na czym to polega?

Wylosujcie, kto będzie grał krzyżykiem, a kto kółkiem. Grający krzyżykiem rozpoczyna rozgrywkę, umieszczając płytkę na dowolnych dwóch polach planszy. Następnie drugi gracz robi to samo. W ten sposób gracze naprzemiennie zagrywają płytki, po jednej na rundę. Raz położona płytka nie może być przemieszczana ani usunięta.

Wygra gracz, który jako pierwszy ułoży w jednej linii co najmniej pięć swoich symboli jeden obok drugiego. Symbole mogą być ułożone pionowo, poziomo albo na ukos. Nie ma znaczenia, na którym są poziomie, istotny jest widok z góry. Liczą się tylko widoczne symbole (niezakryte). Jeśli zabraknie płytek albo nie można wyłożyć na planszę nowej płytki, to partia kończy się remisem.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • plansza do gry
  • 60 płytek z symbolami X i O


Recenzje


Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie