W grocie Króla Gór

Zzdobywaj poparcie trolli z klanów błota, ognia, lodu i księżyca
1 opinia
  • 2 - 5 osób
  • od 12 lat
  • 75 - 90 minut
  • wydanie polskie
Wojna rozstrzygnęła się całe pokolenia temu. Gnomy, nasi znienawidzeni wrogowie, wyparły nas z rodowej siedziby pod górą. Od tamtej pory tułaliśmy się w dziczy próbując przetrwać mimo mrozu i głodu. Jednak ostatnio coś się zmieniło. Czuć to w kościach. Góra zapadła się pozbawiona ducha naszego ludu, który utrzymywał ją w całości. Pogrzebała rywali pod zwałami skał, biorąc niemy odwet za nasze dawne krzywdy. Niedobitki Gnomów uciekły, zaś zawalone masą kamieni groty, które tworzyły nasz starożytny dom, wzywają do powrotu.  Najwyższy czas odpowiedzieć na ów zew. Pazurem i młotem, znojem i magią powrócimy do domu, zaś nasz dom powróci do nas.  Jako poważany przywódca zdobywaj poparcie trolli z klanów Błota, Ognia, Lodu i Księżyca. Kop tunele bogate w kamień, żelazo i klejnoty. Drąż rozległe pomieszczenia i zmieniaj je w wielkie groty. Wydobywaj posągi starożytnych i z pomocą klanów przywracaj im dawną świetność, stawiając jak najbliżej serca góry. Wzbierająca lawina trolli powracających do domu będzie potężnieć wraz z postępem odbudowy naszego królestwa. Przemoże i porwie wszystko na swej drodze, aż jeden przywódca wybije się nad pozostałych i zasłuży na tytuł Króla Gór!
Autor:
Jay Cormier, Graeme Jahns
Ilustracje:
Josh Cappel, Kwanchai Moriya
Wydawca:
Galakta
249,95

Dostępne 3 sztuki w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Poczta Polska) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Wojna rozstrzygnęła się całe pokolenia temu. Gnomy, nasi znienawidzeni wrogowie, wyparły nas z rodowej siedziby pod górą. Od tamtej pory tułaliśmy się w dziczy próbując przetrwać mimo mrozu i głodu. Jednak ostatnio coś się zmieniło. Czuć to w kościach. Góra zapadła się pozbawiona ducha naszego ludu, który utrzymywał ją w całości. Pogrzebała rywali pod zwałami skał, biorąc niemy odwet za nasze dawne krzywdy. Niedobitki Gnomów uciekły, zaś zawalone masą kamieni groty, które tworzyły nasz starożytny dom, wzywają do powrotu. 

Najwyższy czas odpowiedzieć na ów zew. Pazurem i młotem, znojem i magią powrócimy do domu, zaś nasz dom powróci do nas. 

Jako poważany przywódca zdobywaj poparcie trolli z klanów Błota, Ognia, Lodu i Księżyca. Kop tunele bogate w kamień, żelazo i klejnoty. Drąż rozległe pomieszczenia i zmieniaj je w wielkie groty. Wydobywaj posągi starożytnych i z pomocą klanów przywracaj im dawną świetność, stawiając jak najbliżej serca góry. Wzbierająca lawina trolli powracających do domu będzie potężnieć wraz z postępem odbudowy naszego królestwa. Przemoże i porwie wszystko na swej drodze, aż jeden przywódca wybije się nad pozostałych i zasłuży na tytuł Króla Gór!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 1 dwustronna plansza
  • 52 kafelki tuneli
  • 5 arkuszy graczy
  • 6 kafelków wielkich grot
  • 17 kart czarów
  • 30 kart początkowych trolli
  • 55 kart trolli
  • 5 kafelków wrót
  • 5 znaczników punktacji
  • 3 żetony wyboru cokołu
  • 21 posągów
  • 22 kafelki warsztatów
  • 18 cokołów
  • 15 żetonów punktacji cokołów
  • 2 żetony koronacji
  • 1 korona
  • 2 karty składów zespołu
  • 1 worek
Kod producenta:
PL-HMK01

Uwaga! Do każdego egzemplarza gry W grocie Króla Gór zamówionego w przedsprzedaży dokładamy 2 żetony promo. Oferta ograniczona czasowo, obowiązuje do wyczerpania zapasów.

Recenzje

4.00
na podstawie 1 oceny

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń W grocie Króla Gór



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie