Znaj Znak

Gra edukacyjna od IPNu
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    (2)
  • 2 - 32 osoby
  • od 10 lat
  • ok. 15 minut
  • wydanie polskie
ZnajZnak, najnowszą z serii gier edukacyjnych IPN, jest grą niezwykłą. Jest to jeden z niewielu tytułów edukacyjnych, które mając ambicje przekazania graczom konkretnej porcji wiedzy są przy tym dynamiczne i emocjonujące. Nowatorstwo gry ZnajZnak polega nie tylko na uwzględnieniu najnowszych trendów w projektowaniu gier, ale także na tym, że do rozpoczęcia rozgrywki nie jest wymagana żadna wiedza. Jest to gra w której przychodzi ona samoistnie podczas rozgrywki, bez pośrednictwa nauczyciela czy rodzica. Zasady gry można wytłumaczyć w pół minuty. Gracze mają za zadanie jak najszybciej znaleźć wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli graczowi się to uda, kartę musi zabrać przeciwnik. Jeżeli gracz nie zna nazwy symbolu, to może ją przeczytać a na stół wykłada nowa kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten kto pierwszy pozbędzie się wszystkich pięciu kart. Edukacyjne planszowe gry historyczne Instytutu Pamięci Narodowej od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Doceniane są zarówno przez szerokie grono odbiorców, nauczycieli i wychowawców, jak również specjalistów branżowych. Gra „303” zdobyła w 2010 r. tytuł Wojennej Gry Planszowej Roku, a „Kolejka” – tytuł Gry Planszowej Roku 2012. O tym ostatnim tytule doniosły media w niemal wszystkich krajach świata.
Autor:
Karol Madaj
Wydawca:
Instytut Pamięci Narodowej
4995

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



ZnajZnak, najnowszą z serii gier edukacyjnych IPN, jest grą niezwykłą. Jest to jeden z niewielu tytułów edukacyjnych, które mając ambicje przekazania graczom konkretnej porcji wiedzy są przy tym dynamiczne i emocjonujące. Nowatorstwo gry ZnajZnak polega nie tylko na uwzględnieniu najnowszych trendów w projektowaniu gier, ale także na tym, że do rozpoczęcia rozgrywki nie jest wymagana żadna wiedza. Jest to gra w której przychodzi ona samoistnie podczas rozgrywki, bez pośrednictwa nauczyciela czy rodzica. Zasady gry można wytłumaczyć w pół minuty.

Gracze mają za zadanie jak najszybciej znaleźć wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli graczowi się to uda, kartę musi zabrać przeciwnik. Jeżeli gracz nie zna nazwy symbolu, to może ją przeczytać a na stół wykłada nowa kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten kto pierwszy pozbędzie się wszystkich pięciu kart.

Edukacyjne planszowe gry historyczne Instytutu Pamięci Narodowej od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Doceniane są zarówno przez szerokie grono odbiorców, nauczycieli i wychowawców, jak również specjalistów branżowych. Gra „303” zdobyła w 2010 r. tytuł Wojennej Gry Planszowej Roku, a „Kolejka” – tytuł Gry Planszowej Roku 2012. O tym ostatnim tytule doniosły media w niemal wszystkich krajach świata.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 132 karty do gry
  • 133 karty pomocnicze z opisem znaków
  • instrukcja
Waga (kg):
2.33
Pliki do pobrania:

4.00
na podstawie 2 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Znaj Znak


Najbardziej przydatne recenzje

Neoptolemos

Liczba recenzji: 301

Bardzo dobry pomysł - wykorzystanie mechaniki znanej z Dobble w grze edukacyjnej to rewelacyjny sposób na nauczanie historii. Zwłaszcza, że w standardowym programie nie mieści się w zbyt wielkim stopniu poznawanie zdjęć i symboli, kluczowych dla historii Polski.

Uwaga - nie zdziwcie się - pudełko jest pełne po brzegi i bardzo ciężkie :)


Hubert

Liczba recenzji: 146

Dobry, solidny produkt

Miła gra edukacyjna, oparta na grze Dobble - bardzo łatwe zasady. Dużo, dużo elementów. Na pewno warto ją kupić do gry z dziećmi, choć przydała by się mniejsza wersja - obecna liczbą elementów jest chyba przystosowana do tego aby nauczyciel kupił i dzieci grały na zajęciach.


Doris

Liczba recenzji: 267

Dobble ale z zacięciem historyczno-naukowym . Raczej dla dorosłych niż dzieci





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie