Dungeon World: Królowa zgliszczy

Jakie tajemnice kryją się pod ruinami klasztoru?
Podziel się swoją opinią
  • wydanie polskie
Niegdyś na zboczu góry zwanej Rogiem Hvitra stał klasztor. Mieszkali w nim mnisi-wojownicy oddani Hvitrowi, prawemu bogu burzy i sprawiedliwości, którym powierzono pieczę nad świętymi artefaktami i tekstami. Jednak ich najważniejszym zadaniem było strzec bram - albowiem Róg Hvitra jest aktywnym wulkanem, a wszystkie góry tego typu stanowią portal do Ellorash, sfery żywiołu ognia. Jednak to bractwo zginęło, gdy Róg Hvitra wybuchł, wypluwając z siebie Gorejący Zastęp Ellorash, legion z innego świata, dowodzony przez półboginię Gildarthe. Legenda głosi, że sam Hvitr zstąpił z niebios, by pokonać Gildarthe i zapieczętować planarne wrota. Klasztor runął, a wszyscy jego mieszkańcy zginęli pod falą płynącej lawy Teraz, 300 lat później, w wiosce Meervold u stóp Rogu Hvitra źle się dzieje. Mieszkańcy wsi znikają. Na zimnych zboczach błyskają dziwne światła. Odległe krzyki odbijają się echem w nocy. Rada Starszych jest załamana i bezsilna, a ci, którzy nie uciekli z Meervold, zostali tu tylko dlatego, że są sparaliżowani strachem. Jakie tajemnice kryją się pod ruinami klasztoru? Czy któryś z zaginionych mieszkańców wioski jeszcze żyje? Czy pogłoski o świętych artefaktach ukrytych w trzewiach góry są prawdziwe? Tylko głupiec lub poszukiwacz przygód odważy się szukać odpowiedzi! Przygoda do gry Dungeon World napisana przez Jasona Lutesa, zaprojektowana tak, by można było ją wykorzystać bez problemów w improwizowanej rozgrywce.
Autor:
Jason Lutes
Wydawca:
Gramel
49,95

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Niegdyś na zboczu góry zwanej Rogiem Hvitra stał klasztor. Mieszkali w nim mnisi-wojownicy oddani Hvitrowi, prawemu bogu burzy i sprawiedliwości, którym powierzono pieczę nad świętymi artefaktami i tekstami. Jednak ich najważniejszym zadaniem było strzec bram - albowiem Róg Hvitra jest aktywnym wulkanem, a wszystkie góry tego typu stanowią portal do Ellorash, sfery żywiołu ognia.

Jednak to bractwo zginęło, gdy Róg Hvitra wybuchł, wypluwając z siebie Gorejący Zastęp Ellorash, legion z innego świata, dowodzony przez półboginię Gildarthe. Legenda głosi, że sam Hvitr zstąpił z niebios, by pokonać Gildarthe i zapieczętować planarne wrota. Klasztor runął, a wszyscy jego mieszkańcy zginęli pod falą płynącej lawy

Teraz, 300 lat później, w wiosce Meervold u stóp Rogu Hvitra źle się dzieje. Mieszkańcy wsi znikają. Na zimnych zboczach błyskają dziwne światła. Odległe krzyki odbijają się echem w nocy. Rada Starszych jest załamana i bezsilna, a ci, którzy nie uciekli z Meervold, zostali tu tylko dlatego, że są sparaliżowani strachem.

Jakie tajemnice kryją się pod ruinami klasztoru? Czy któryś z zaginionych mieszkańców wioski jeszcze żyje? Czy pogłoski o świętych artefaktach ukrytych w trzewiach góry są prawdziwe?

Tylko głupiec lub poszukiwacz przygód odważy się szukać odpowiedzi!

Przygoda do gry Dungeon World napisana przez Jasona Lutesa, zaprojektowana tak, by można było ją wykorzystać bez problemów w improwizowanej rozgrywce.

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • podręcznik w miękkiej oprawie, 45 stron
Waga:
400 g
Kod EAN / UPC:
9788395665684

Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Dungeon World: Królowa zgliszczy





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie