Savage Worlds - Evernight: Noc Bohaterów

Setting dark fantasy do Savage Worlds
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    (17)
  • wydanie polskie
Evernight: Noc Bohaterów to świat dark fantasy, jakiego jeszcze nie było. Podręcznik zawiera gotową do poprowadzenia kampanię, opowiadającą losy inwazji tajemniczych, krwiożerczych Władców od jej pierwszych chwil aż po krwawy finał. Bohaterowie zaczynają grę jako Nowicjusze w doskonale znanym świecie elfów, krasnoludów, orków i ludzi. Nim staną się prawdziwymi Herosami, wszędzie zapanuje ciemność i groza. Podręcznik zawiera ponadto nowe przewagi, zawady, nadprzyrodzone moce i magiczne przedmioty oraz specjalne reguły tworzenia i rozwoju drużyny bohaterów. Mistrzowie Gry otrzymują kompletną kampanię, która ujawnia tajemnicę kryjącą się w zamierzchłej przeszłości świata, cały legion nowych potworów, generatory przygód oraz wskazówki, jak wykorzystać świat Tarth jako scenerię konwencjonalnej kampanii fantasy, w czasach poprzedzających główny wątek. A wszystko to dostajecie przed premierą wznowienia na świecie! Do gry potrzebny jest podręcznik podstawowy Savage Worlds.
Wydawca:
Gramel
Liczba stron:
192
Rodzaj oprawy:
miękka
5500

store

Dostępnych 21 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Evernight: Noc Bohaterów to świat dark fantasy, jakiego jeszcze nie było. Podręcznik zawiera gotową do poprowadzenia kampanię, opowiadającą losy inwazji tajemniczych, krwiożerczych Władców od jej pierwszych chwil aż po krwawy finał. Bohaterowie zaczynają grę jako Nowicjusze w doskonale znanym świecie elfów, krasnoludów, orków i ludzi. Nim staną się prawdziwymi Herosami, wszędzie zapanuje ciemność i groza.

Podręcznik zawiera ponadto nowe przewagi, zawady, nadprzyrodzone moce i magiczne przedmioty oraz specjalne reguły tworzenia i rozwoju drużyny bohaterów. Mistrzowie Gry otrzymują kompletną kampanię, która ujawnia tajemnicę kryjącą się w zamierzchłej przeszłości świata, cały legion nowych potworów, generatory przygód oraz wskazówki, jak wykorzystać świat Tarth jako scenerię konwencjonalnej kampanii fantasy, w czasach poprzedzających główny wątek. A wszystko to dostajecie przed premierą wznowienia na świecie!

Do gry potrzebny jest podręcznik podstawowy Savage Worlds.


4.29
na podstawie 17 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Savage Worlds - Evernight: Noc Bohaterów


Najbardziej przydatne recenzje

Aodienis

Liczba recenzji: 127

Jak dla mnie ideał :)

Co do zarzutów poprzednich komentujących...
Twarda oprawa: może i mogłaby być twarda, ale miękka też jest w porządku, zwłaszcza jeśli wszystkie podręczniki do tego systemu są w miękkiej oprawie.
Format: jeśli postawi się Evernight obok pudełka z kolekcjonerskiej edycji SW, albo wręcz włoży się do środka to nie ma żadnego problemu, a wszystko jest ładnie skompresowane.
Osobiście polecam wszystkim którzy są znudzeni wesołym i beztroskim klimatem, a chcą spróbować czegoś innego.
Dobrym pomysłem jest zestawienie prowadzenia kampanii z radami zawartymi (co prawda w większości na przykładach Cuthulu) z Skrótu do R'Lyeh.


Maciej

Liczba recenzji: 10

Jak dla mnie ideał :)

Witam serdecznie
Na początek Rebel jak zwykle szybko i fachowo. Tak trzymać dalej. Jeśli tylko inne sklepy w podobny sposób traktowały swoich klientów ...
Teraz gra. Bardzo przypadła mi mechanika Savage Worlds i naturalnym było kupić gotowy świat. Mój wybór padł na Evernight. Książka nieco grubsza od podstawowego podręcznika z zasadami. Początkowe strony to krótki opis świata z naciskiem jak go widzą bohaterowie którymi zaczynamy grać (później okazuje się, że historia świata była nieco inna). Jest tu tworzenie postaci z dodatkowymi przewagami i zawadami. Są klasy postaci unikatowe dla świata. Czy się zgadzam z poniższa krytyką że mało ras i klas ? Cóż jeśli to za mało od czego wyobraźnia graczy i mistrza gry ? Wystarczy chwilkę porozmawiać i bez problemu można stworzyć nowe klasy bez burzenia równowagi świata. Z rasami myślę, żę również nie byłoby problemu. Savage Worls to mechanika uniwersalna i daje spore możliwości. Czy cała kampania jest liniowa i nudna? Liniowość w pewnym sensie jest w końcu to kampania wątków. Natomiast to co się będzie działo pomiędzy głównymi "zwrotami akcji" zależy już tylko od MG i samych graczy. Dobrze poprowadzona kampania wielokrotnie zaskoczy graczy i da im wiele sesji dobrej zabawy

Pozdrawiam
Maciej


Wolfchild

Liczba recenzji: 51

Dobry, solidny produkt

Mam tylko dwie uwagi do wydawnictwa Gramel:

1. Brak twardej oprawy.

2. Podręcznik Evernight jest o pół centymetra niższy od podręcznika głównego SW ;P

Po za tym wszytko ok. trzymajcie tak dalej :)
Z niecierpliwością czekam na kolejne Dzikie Światy.

Rebel jak zawsze na 5 :)





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również: