Horror w Arkham: Gra karciana - Mgły Carcosy

Szósty Zestaw Mitów w cyklu Szlak do Carcosy
1 opinia
  • 1 - 4 osoby
  • od 14 lat
  • 60 - 120 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Podstawowy.
Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Podstawowy
Śledztwo zaprowadziło badaczy już do wielu miejsc - od ciemnych zaułków Stowarzyszenia Historycznego w Arkham, przez kręte korytarze przytułku, aż po paryskie katakumby. Teraz staną na brzegu jeziora Hali przed wspaniałą, obcą Carcosą. Miasto, którego groteskową architekturę oświetlają Bliźniacze Słońca, miasto, w którym rozkład ulic nie ma nic wspólnego ze znaną wam logiką - oto królestwo niepodzielnego władcy Hastura. Podczas pobytu w Carcosie badacze będą nieustannie narażeni na utratę poczytalności, jednak gra się nie skończy, nawet jeśli przerażenie przekroczy poczytalności postaci. Badacz będzie mógł przyjmować kolejne punkty przerażenia, a wartość jego poczytalności będzie uznana za zero. Choć pozornie ta zasada wydaje się zaletą, może okazać się wielką komplikacją, gdy nadejdzie ostatni akt. Mgły Carcosy to szósty i ostatni Zestaw Mitów w cyklu Szlak do Carcosy, zawiera VIII scenariusz kampanii. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy. Zestaw zawiera karty 304 - 342 z kampanii Szlak do Carcosy. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Szlak do Carcosy.
Autor:
Nate French, Matthew Newman
Ilustracje:
Christopher Hosch, Marcin Jakubowski, Ignacio Bazán Lazcano, Henning Ludvigsen, Mercedes Opheim, Zoe Robinson, Evan Simonet
Wydawca:
Galakta
59,95

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Śledztwo zaprowadziło badaczy już do wielu miejsc - od ciemnych zaułków Stowarzyszenia Historycznego w Arkham, przez kręte korytarze przytułku, aż po paryskie katakumby. Teraz staną na brzegu jeziora Hali przed wspaniałą, obcą Carcosą.

Miasto, którego groteskową architekturę oświetlają Bliźniacze Słońca, miasto, w którym rozkład ulic nie ma nic wspólnego ze znaną wam logiką - oto królestwo niepodzielnego władcy Hastura.

Podczas pobytu w Carcosie badacze będą nieustannie narażeni na utratę poczytalności, jednak gra się nie skończy, nawet jeśli przerażenie przekroczy poczytalności postaci. Badacz będzie mógł przyjmować kolejne punkty przerażenia, a wartość jego poczytalności będzie uznana za zero. Choć pozornie ta zasada wydaje się zaletą, może okazać się wielką komplikacją, gdy nadejdzie ostatni akt.

Ruiny Carcosy

Mgły Carcosy to szósty i ostatni Zestaw Mitów w cyklu Szlak do Carcosy, zawiera VIII scenariusz kampanii.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy.

Zestaw zawiera karty 304 - 342 z kampanii Szlak do Carcosy. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Szlak do Carcosy.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 60 kart
Waga:
125 g
Pasujące koszulki:

Dodatki i akcesoria


Recenzje

5.00
na podstawie 1 oceny

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Horror w Arkham: Gra karciana - Mgły Carcosy



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie