Horror w Arkham: Gra karciana - Przerwany krąg

Czwarte duże rozszerzenie rozpoczynające kolejną kampanię
2 opinie
  • 1 - 2 (4) osób
  • od 14 lat
  • 60 - 120 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Podstawowy.
Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Podstawowy
Tajemne sekty, do których należały czarownice, strzegły częstokroć i przekazywały z pokolenia na pokolenie zdumiewające sekrety zamierzchłej, dawno zapomnianej przeszłości. Było całkiem możliwe, że Keziah zdołała po mistrzowsku opanować sztukę przechodzenia przez bramy wymiarów. - H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy Sąd Ostateczny. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża. Nie potrafisz zapomnieć o ponurej przyszłości, którą wróżbitka wyczytała ci z kart tarota. Jednak gdy dowiadujesz się, że z posiadłości w French Hill nagle zniknęły bez śladu cztery osoby, zaczynasz się zastanawiać, czy okrutny los jest przeznaczony tylko tobie, czy może całemu Arkham...  W ramach kolejnego, czwartego już cyklu rozszerzeń do Horror w Arkham: Gra karciana zgłębicie skrywane od dawna tajemnice Arkham. Loża Srebrnego Świtu bez wątpienia planuje coś podejrzanego, na samotnych wzgórzach wokół miasta słyszano złowrogie rytuały czarownic, a duchy zmarłych nie mogą zaznać upragnionego spokoju. Arkham zawsze pogrążone było w niepokoju, ale ostatnio wydaje się prawdziwie nawiedzone... Podobnie jak w poprzednich dużych rozszerzeniach do gry karcianej Horror w Arkham, Przerwany krąg zawiera dwa pełne scenariusze, które wystawią na próbę waszą odwagę w walce z koszmarami czyhającymi w zakątkach Arkham. Swoją przygodę rozpoczniecie jednak nieco wcześniej - w historię tajemniczych zniknięć wprowadzi was scenariusz-prolog „Zaginięcia w Posiadłości Świtu”. Pomimo mroku, który ogarnął Arkham, życie toczy się dalej. Nathaniel Rhodes, ku zadowoleniu najbardziej wpływowych członków miasta, został właśnie wybrany do senatu, a dziś wieczorem Josef Meiger z Loży Srebrnego Świtu organizuje w swojej posiadłości przyjęcie charytatywne. Jednak gwiazdy jednoznacznie mówią, że temu wydarzeniu przeznaczony jest mroczny koniec... W tym scenariuszu gracze nie wcielicie się jeszcze w żadnego z badaczy - zamiast tego przeżyjecie tę historię jako jedna z czterech osób uczestniczących w feralnym przyjęciu. Postaci te są dostępne dla graczy jedynie podczas tego prologu, a każda z nich posiada zarówno własny zestaw zdolności i umiejętności, jak i spis kart znajdujący się w jej początkowym obszarze gry i ręce. Nie są to badacze, a zwykli nieszczęśnicy, którzy znaleźli się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie. Przemierzając wraz z nimi pogrążoną w chaosie nocy posiadłość, będziecie mogli poznać sekrety ważne dla przebiegu całej kampanii. Nowa przygoda rozpocznie się już wkrótce: tylko od Was zależy, czy odkryjecie prawdę o makabrycznej historii Arkham i motywach działań tych, którzy kryją się w cieniu. Jednak bądźcie ostrożni - Arkham niechętnie ujawnia swoje tajemnice, a na Waszej drodze stanie wielu zdeterminowanych, aby nigdy nie ujrzały one światła dnia. Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w badaczy tajemnic i odkrywają przerażające sekrety nie z tego świata. Horror w Arkham: Gra karciana - Przerwany krąg zawiera w pełni grywalny prolog oraz dwa pierwsze scenariusze z kampanii Przerwany krąg. W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które zwiększą różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.
Autor:
Nate French, Matthew Newman
Wydawca:
Galakta
129,95

Dostępna 1 sztuka w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Dostawa (Poczta Polska) już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Tajemne sekty, do których należały czarownice, strzegły częstokroć i przekazywały z pokolenia na pokolenie zdumiewające sekrety zamierzchłej, dawno zapomnianej przeszłości. Było całkiem możliwe, że Keziah zdołała po mistrzowsku opanować sztukę przechodzenia przez bramy wymiarów.

- H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy

Sąd Ostateczny. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża.

Nie potrafisz zapomnieć o ponurej przyszłości, którą wróżbitka wyczytała ci z kart tarota. Jednak gdy dowiadujesz się, że z posiadłości w French Hill nagle zniknęły bez śladu cztery osoby, zaczynasz się zastanawiać, czy okrutny los jest przeznaczony tylko tobie, czy może całemu Arkham... 

Wachlarz nowych możliwości

W ramach kolejnego, czwartego już cyklu rozszerzeń do Horror w Arkham: Gra karciana zgłębicie skrywane od dawna tajemnice Arkham. Loża Srebrnego Świtu bez wątpienia planuje coś podejrzanego, na samotnych wzgórzach wokół miasta słyszano złowrogie rytuały czarownic, a duchy zmarłych nie mogą zaznać upragnionego spokoju. Arkham zawsze pogrążone było w niepokoju, ale ostatnio wydaje się prawdziwie nawiedzone...

Podobnie jak w poprzednich dużych rozszerzeniach do gry karcianej Horror w Arkham, Przerwany krąg zawiera dwa pełne scenariusze, które wystawią na próbę waszą odwagę w walce z koszmarami czyhającymi w zakątkach Arkham. Swoją przygodę rozpoczniecie jednak nieco wcześniej - w historię tajemniczych zniknięć wprowadzi was scenariusz-prolog „Zaginięcia w Posiadłości Świtu”.

Pomimo mroku, który ogarnął Arkham, życie toczy się dalej. Nathaniel Rhodes, ku zadowoleniu najbardziej wpływowych członków miasta, został właśnie wybrany do senatu, a dziś wieczorem Josef Meiger z Loży Srebrnego Świtu organizuje w swojej posiadłości przyjęcie charytatywne. Jednak gwiazdy jednoznacznie mówią, że temu wydarzeniu przeznaczony jest mroczny koniec...

Wachlarz nowych możliwości

W tym scenariuszu gracze nie wcielicie się jeszcze w żadnego z badaczy - zamiast tego przeżyjecie tę historię jako jedna z czterech osób uczestniczących w feralnym przyjęciu. Postaci te są dostępne dla graczy jedynie podczas tego prologu, a każda z nich posiada zarówno własny zestaw zdolności i umiejętności, jak i spis kart znajdujący się w jej początkowym obszarze gry i ręce.

Nie są to badacze, a zwykli nieszczęśnicy, którzy znaleźli się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie. Przemierzając wraz z nimi pogrążoną w chaosie nocy posiadłość, będziecie mogli poznać sekrety ważne dla przebiegu całej kampanii.

Wachlarz nowych możliwości

Nowa przygoda rozpocznie się już wkrótce: tylko od Was zależy, czy odkryjecie prawdę o makabrycznej historii Arkham i motywach działań tych, którzy kryją się w cieniu. Jednak bądźcie ostrożni - Arkham niechętnie ujawnia swoje tajemnice, a na Waszej drodze stanie wielu zdeterminowanych, aby nigdy nie ujrzały one światła dnia.

Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w badaczy tajemnic i odkrywają przerażające sekrety nie z tego świata.

Horror w Arkham: Gra karciana - Przerwany krąg zawiera w pełni grywalny prolog oraz dwa pierwsze scenariusze z kampanii Przerwany krąg. W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które zwiększą różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • karty
  • instrukcja
Pasujące koszulki:


Dodatki i akcesoria


Recenzje

5.00
na podstawie 2 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Horror w Arkham: Gra karciana - Przerwany krąg



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie