Horror w Arkham: Gra karciana - Zjednoczenie i zwątpienie

Czwarty Zestaw mitów w cyklu, zawierający VI scenariusz kampanii Przerwany krąg
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    (0)
  • 1 - 4 osoby
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Podstawowy.
Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Podstawowy
Śledztwo w sprawie zniknięcia czterech osób podczas gali Loży Srebrnego Świtu doprowadziło Was do najmroczniejszych zakątków Arkham. Od zrujnowanego Domu Wiedźmy w dzielnicy French Hill, przez Wzgórze Wisielca, aż po pogrążone w cieniu pomieszczenia samej Loży. Pomimo napotykania na każdym kroku niepojętych przeszkód nieprzerwanie poszukujecie prawdy. Wygląda na to, że przyczyny tego wszystkiego są ukryte gdzieś w przeszłości Arkham, a miasto desperacko dąży do tego, by pozostały sekretem. Teraz jednak pora zostawić za sobą ulice miasta i wyruszyć do Miskatonic - znajduje się tam niewielka wyspa, która przyciąga Was obietnicą znalezienia odpowiedzi pomimo niepokoju, jaki budzą w Was śpiewy samotnych ptaków i złowrogie kamienne kolumny.    Horror w Arkham: Gra karciana - Zjednoczenie i zwątpienie zawiera VI scenariusz kampanii Przerwany Krąg. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg. Zestaw zawiera karty 229-272 z kampanii Przerwany Krąg.
Autor:
Nate French, Matthew Newman
Wydawca:
Galakta
5995

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Śledztwo w sprawie zniknięcia czterech osób podczas gali Loży Srebrnego Świtu doprowadziło Was do najmroczniejszych zakątków Arkham. Od zrujnowanego Domu Wiedźmy w dzielnicy French Hill, przez Wzgórze Wisielca, aż po pogrążone w cieniu pomieszczenia samej Loży. Pomimo napotykania na każdym kroku niepojętych przeszkód nieprzerwanie poszukujecie prawdy.

Wygląda na to, że przyczyny tego wszystkiego są ukryte gdzieś w przeszłości Arkham, a miasto desperacko dąży do tego, by pozostały sekretem. Teraz jednak pora zostawić za sobą ulice miasta i wyruszyć do Miskatonic - znajduje się tam niewielka wyspa, która przyciąga Was obietnicą znalezienia odpowiedzi pomimo niepokoju, jaki budzą w Was śpiewy samotnych ptaków i złowrogie kamienne kolumny. 

Pułapka 

Horror w Arkham: Gra karciana - Zjednoczenie i zwątpienie zawiera VI scenariusz kampanii Przerwany Krąg.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.

Zestaw zawiera karty 229-272 z kampanii Przerwany Krąg.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 60 kart
Pasujące koszulki:

Dodatki i akcesoria


Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Horror w Arkham: Gra karciana - Zjednoczenie i zwątpienie



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie