KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta

Nie ma dwóch takich samych talii na świecie!
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (8)
  • 2 osoby
  • od 14 lat
  • 15 - 45 minut
  • wydanie polskie
KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. Nastał "Czas Wstąpienia"! A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria "Czas Wstąpienia" wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same!   Czym jest unikalna gra karciana? Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom. Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu. Co wprowadza Talia Archonta? Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał. Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!
Autor:
Richard Garfield
Wydawca:
Rebel
3495

store

Dostępne powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.

Nastał "Czas Wstąpienia"!

A wraz z nim drugi zestaw talii KeyForge! Seria "Czas Wstąpienia" wprowadza do gry 204 nowe karty, zwiększając pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia! Żadne dwie bitwy nigdy nie będą takie same!

 

Czym jest unikalna gra karciana?

Rozpoczynając swoją przygodę z KeyForge, możesz mieć pewność, że każda talia jest równie unikalna, co osoba, która nią włada, a każdy pojedynek - niepowtarzalny. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą talii. Co więcej - zestawy KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom.

Jak to działa?

Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.

Co wprowadza Talia Archonta?

Oprócz Pakietu startowego mamy do dyspozycji unikalne talie Archontów, które oferują nam pełną rozgrywkę bez potrzeby kupowania dodatkowych boosterów, czy konstruowania własnego zbalansowanego zestawu. Każda zakupiona talia jest unikalna i kompletna. To oznacza, że grając za jej pomocą, będziemy musieli nauczyć się w pełni wykorzystywać jej potencjał.

Każda z talii Archontów ma własną, wyjątkową nazwę i zawiera zestaw kart o unikalnym potencjale strategicznym. Każda jest również kolejną szansę na zwycięstwo!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 37 kart
  • skrót zasad
Pliki do pobrania:
Pasujące koszulki:

Hej! Jeśli chcesz pograć w większym gronie, to sprawdź mapę Polski z zaznaczonymi miejscami, w których śmigają cotygodniowe turnieje KeyForge: https://go.rebel.pl/KFmapa 

Wpisz swoją miejscowość, a może:

ZA ROGIEM TŁUKĄ SIĘ ARCHONCI


Dodatki i akcesoria


4.63
na podstawie 8 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta


Najbardziej przydatne recenzje

Paweł

Liczba recenzji: 23

Dobry, solidny produkt

Losowa talia - może świetna, może słaba, a może całkiem do niczego? Nie wiadomo, póki się nie otworzy!


Zackmaster

Liczba recenzji: 129

Dobry, solidny produkt

Bardzo miła i fajna karcianka, w którą ciśniemy z kolegą. :P
Daję 4 bo minimalnie(2 milimetry) karty są wyższe niż standardowe.


Sapphire101

Liczba recenzji: 119

Nowe karty, nowe mechaniki, nowe combosy ;) Z Keyforge jest taki problem, że nigdy nie kończy się na jednej talii. Dodatek zawiera zarówno karty z podstawki, jak i zupełnie nowe karty, nie wiemy jednak nigdy na co akurat trafimy.





Pytania i odpowiedzi

Wszystkie 1
Z odpowiedzią 1
Oczekujące na odpowiedź 0

Czy serie można mieszać? Mam na myśli pojedynek talia z czerwonej serii Zew Archontów kontra talia z niebieskiej serii Czas Wstąpienia?

~ Dawid 10.06.2020 14:51

comment

Tak, można grać pojedynki pomiędzy tymi seriami, tak samo jak z wszystkimi innymi. Są one w pełni kompatybilne.

Czy odpowiedź była przydatna? thumb_up 1

~ JJN 11.06.2020 15:36

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie