Zbyszek - recenzje

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Mocne wytrzymałe koszulki. Świetnie dopasowane. Zakupione do kart z "Kolejki" i "Ogonka". Spełniają swoją rolę doskonale, nie trzeba się już martwić o granie na imprezach. Wszelkie zabrudzenia od chipsów czy ciastek są łatwo usuwalne i nie niszczą kart.
Jedyną wadą jest cena i fakt, że jest ich tylko 50 sztuk w opakowaniu. Lepiej zawczasu skalkulować ile będzie potrzebne żeby nie płacić dwa razy za przesyłkę. Polecam.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Uważam, że to najlepsza gra w jaką można zagrać z rodzicami/dziadkami, którzy nie mieli wiele do czynienia z grami planszowymi. Zasady są bardzo proste a rozgrywka strasznie losowa. Planowanie strategii nie ma wielkiego sensu - zagranie pojedynczej karty potrafi diametralnie zmienić sytuację na planszy.

Dużym plusem jest strona graficzna gry. Grafiki są ładne a całość utrzymana w kolorystyce i stylistyce rodem z PRLu.

Wielka szkoda, że gra jest tak trudno dostępna. Myślę, że ze względu na swój charakter ma duże walory edukacyjne. W naszej rodzinie rozgrywka zawsze była okazją do wspomnień i bezbolesnej nauki historii. Polecam.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Jeden z dwóch oficjalnych mini-dodatków do Hive, czyli świetnej gry logicznej. Kupiony w prezencie dla brata (niegdyś zapalonego szachisty), który ją po prostu uwielbia. W niewielkiej cenie otrzymujemy dwa kafelki z ładnymi "ikonkami" komarów - po jednym dla każdej ze stron "konfliktu". Dla fanów gry pozycja obowiązkowa.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Bardzo fajna gra o wspinaniu się na szczyt K2. Zasady są niezwykle proste, w czasie pierwszej gry każdy już ogarnia jakie ma możliwości i jakie ponosi ryzyko. Dzięki dwóm planszom i dwóm zestawom kafli pogody otrzymujemy tak naprawdę 4 różne poziomy trudności. Z pewnością wydłuża to grę i zachęca do rozgrywania różnych wariantów. Miałem okazję grać zarówno w 5 jak i w 3 osoby - za każdym razem emocji nie brakowało. Dodatkowo istnienie wariantu jednoosobowego to miły akcent. Wydanie jest bardzo ładne - zarówno plansza i grafiki na kartach jak i fajne pionki (zwłaszcza ten karbowany czy zawiany jak kto woli ;)).

Niestety wydanie cierpi na kilka niedoskonałości. Po pierwsze wszędzie wspominane idiotyczne oznaczenia talii dla każdego gracza. Jedna mała kropka z tyłu kart - w dodatku w dość ciemnej palecie barw. Współczuję osobom mającym zaburzenia rozpoznawania barw. Pomimo niezłego wzroku i braku wymienionej przypadłość i nasze grono ponarzekało sobie zdrowo na ten mankament.
Po drugie pola na planszy. Tu nie będę się za bardzo wymądrzać bo nie znam rozwiązania tego problemu ale pola są niewielkie. W dodatku są na nich dwa ważne oznaczenia. W górnej części góry gdy ścieżka się zwęża i jest spore zagęszczenie pionków sytuacja staje się mało czytelna. Nie daj Boże jak jeszcze ktoś postanowi namiot rozstawić. Wady te nie przesłaniają jednak funu jaki płynie z rozgrywki. Dla mnie w pełni zasłużone 5/5.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Munchkin - i wszystko jasne ;). Świetnie wydana (piękne karty w kolorze + kostka) pełna humoru gra karciana. Nieustanne naśmiewanie się twórców z "dorosłych rpg" wywołuje banana na twarzy :D. Dużym zaskoczeniem były dla mnie nawiązania do naszej lokalnej, polskiej historii czy nawet zdarzeń bieżących. Za każdym razem gdy napotykam 'Dwa Nagie Miecze' nie mogę się powstrzymać przed uśmiechem. Duża losowość i spory wpływ personalnych niesnasek na wynik potyczki tylko podkręca atmosferę :).

Pudełko. Jest. Nie wiem czy tylko mnie denerwuje kiedy twórcy nie dbają w ogóle o porządek. Karty walają się gdzie popadnie i rozsądnie jest wpakować je w jakieś woreczki czy cuś. A wystarczyłoby kilka przegródek.

Cena wydaje się spora ale w zamian mamy ogromną liczbę kart i godzin zabawy w przyszłości.

Rebel na 7 ;).


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Pudełko na karty zrobione z cienkiego plastiku, zamykane na "wcisk". Według producenta mieści 80 standardowych kart w koszulkach. Moich munchkinowych bez koszulek weszło tam grubo ponad 100. Fajnie rozwiązano zgrzanie/sklejenie elementów. Przy dnie pudełka wszystkie ścianki są gładkie przez co nic nie utrudnia wkładania kart. Ponadto nie ma ryzyka dostania się karty między dwa elementy plastiku i rozwalenia pudełka. Za taką cenę gorąco polecam.

PS. Fajne kolory ;).


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Pudełko na karty zrobione z cienkiego plastiku, zamykane na "wcisk". Według producenta mieści 80 standardowych kart w koszulkach. Moich munchkinowych bez koszulek weszło tam grubo ponad 100. Fajnie rozwiązano zgrzanie/sklejenie elementów. Przy dnie pudełka wszystkie ścianki są gładkie przez co nic nie utrudnia wkładania kart. Ponadto nie ma ryzyka dostania się karty między dwa elementy plastiku i rozwalenia pudełka. Za taką cenę gorąco polecam.

PS. Fajne kolory ;).


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Pudełko na karty zrobione z cienkiego plastiku, zamykane na "wcisk". Według producenta mieści 80 standardowych kart w koszulkach. Moich munchkinowych bez koszulek weszło tam grubo ponad 100. Fajnie rozwiązano zgrzanie/sklejenie elementów. Przy dnie pudełka wszystkie ścianki są gładkie przez co nic nie utrudnia wkładania kart. Ponadto nie ma ryzyka dostania się karty między dwa elementy plastiku i rozwalenia pudełka. Za taką cenę gorąco polecam.

PS. Fajne kolory ;).


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Neuroshima to mój pierwszy kontakt z postapokaliptycznym RPG i nie ukrywam, że jestem mile zaskoczony. Dużą część podręcznika zajmuje opis świata w postaci relacji mieszkańców co świetnie wpływa na klimat. Ogromna liczba klas oraz system pochodzenia (coś na wzór ras w fantasy rpg) powoduje, że każdy znajdzie postać dla siebie. Aby autentycznie oddać syf i brud otaczającego świata wymyślono choroby które nękają drużynę (mi akurat średnio odpowiadał ten patent). Mechanika na którą dużo osób narzeka rzeczywiście miejscami jest zawiła. W ogóle dziwią niektóre rozwiązania. System suwaków i testów na sukces danej czynności jest nieco zagmatwany ale fajny, sprawdza się w czasie gry. Za to walka a przy tym także kwestia punktów życia jest dziwna i mi nie przypadła do gustu.

Sporym minusem jest mała liczba 'przeciwników' zaproponowanych w podstawce. Autorzy najwyraźniej stwierdzili, że podręcznik jest zbyt tani. Należy jeszcze wydać parę złotych na przeróżne dodatki aby cieszyć się komfortową rozgrywką :|. Tutaj spory minus.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Jedna z najlepszych przedstawicielek party game wśród gier, w które dane mi było zagrać. Poziom trudności łatwo zmodyfikować liczbą gestów na gracza lub tempem wybijania rytmu. Dzięki temu wprowadzenie kogoś nowego do gry odbywa się prawie bezboleśnie.

Co do wydania - miód, malina. Rysunki na kartach są bardzo ładne oraz co najważniejsze czytelne. Gdyby ktoś pomimo tego miał wątpliwości jak dany gest wygląda z pomocą przychodzą miniatury w prawym dolnym rogu. Karty odpowiednio grube i sztywne - nie jednak na tyle aby utrudniało to tasowanie talii. Jednym słowem super. A i oczywiście warto wspomnieć o metalowym pudełeczku na karty i instrukcje - dzięki niemu łatwo zabrać grę na wyjazd czy imprezę. Gra zdecydowanie warta swej ceny. Wyróżnia się na tle konkurencji. Fantastyczna propozycja na prezent.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Mój ulubiony dodatek do Neuroshimy co być może wynika z faktu, że bestiariusz podstawki był niezwykle ubogi. Dzięki Maszynom nareszcie można zaproponować graczom ciekawego przeciwnika. Opis robotów z punktu widzenia mieszkańców trzyma klimat podstawki a uzupełnienia zasad przydadzą się wszystkim nie tylko MG. Polecam.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Fajny dodatek z pewnością docenią zwłaszcza osoby grające Łowcą mutantów lub Zabójcą maszyn. Nowe cechy z pochodzenia, kilka sztuczek, spory dodatkowy arsenał - czyli wszystko o czym może gracz zamarzyć. Obszerny (w stosunku do długości dodatku) opis świata, kilka ciekawych postaci czy pomysły na polowania to gratka dla MG. Dostajemy dokładnie to czego się można spodziewać po dodatku do Neuroshimy.


Jak dla mnie ideał :)

Kolejny ciekawy dodatek dla MG prowadzących sesje w świecie Neuroshimy. Jak zwykle klimatyczne opisy maszyn Molocha, wiele rad dotyczących ich odgrywania, tuningu i zastosowania. Samo wykonanie jest dobre choć zgodzę się, że niektóre ilustracje nie są za wysokich lotów. Książka jednak wywołała u mnie ogólne pozytywne wrażenie.


Dobry, solidny produkt

Podręcznik ciekawy i fajnie napisany. Nowe sztuczki, cechy z pochodzenia, choroby... Ciekawa jest również możliwość posiadania blizn (nie wiem czy opcja ta dostępna była we wcześniejszych dodatkach). Ilustracje są naprawde niezłe, trzymają wysoki poziom. Jedyną rzeczą która mnie zawiodła była skromna ilość nowych pukawek i przedmiotów. Same w sobie są interesujące (piaskarka!) ale spodziewałem się wiekszej ich ilości.