Kamil - recenzje

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Yeeeehaaaa! Można i jeździć i dowodzić, czego jeszcze munchkinowi może bardziej brakować? Dodatek ten rozszerza naprawdę bardzo nasze możliwości. Oczywiście nieprzerwanie pojawiają się niebotyczne nazwy i możliwości. Zabawa i śmiech GWARANTOWANE. Naprawdę warto mieć.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Jeszcze więcej Munchinizmu i Munchkinistości! Nie dość, ze dodatkowa klasa, która jest naprawdę fajna, to oczywiście masa prześmiesznych kart. Kilka kart wydaje się nieco zbyt potężna jak Łuk nieczystej walki, jednakże cała rozgrywka jak i wcześniej dostarcza ogromnej radości i puli śmiechu. Naprawdę warto mieć.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Dla parki znajomych jest to świetna pozycja. Mamy dynamiczną rozgrywkę gdzie liczy się porozumienie i niezła pamięć. Mamy kilka wariantów, kilka poziomów trudności. Jest to niezwykle lekka pozycja całkiem dobra na szybką rozgryweczkę.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Czerwony Listopad to gra, która może nie przykuje na długie godziny i partię za partią, jednakże od czasu do czasu może być świetną odskocznią. Trochę irytuje tak mała plansza, która nie do końca ma tendencję bycia prostą i małe pudełeczko. Kiedy gracze się trochę rozluźnią i naprawdę dojdzie ten czynnik presji czasowej, wszyscy skaczą sobie po głowach by dojść w punkt A i zrobić coś by się uratować. Potrafi być emocjonująca, jednakże na dłuższą metę nie zawsze da się wytrzymać.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Nowy Świat Mroku i ponownie wprowadzenie do tego złego świata... Niestety nie zawiera takich opisów jak poprzednia edycja, ale daje nam możliwość gry człowiekiem w świecie nienaturalnych stworzeń. Ujednolica całość Świata Mroku, mechanikę, opisy itd. To dobra baza, choć niestety pozbawiona tych fundamentów społeczności w konkretnych regionach świata. Wykonanie ISA ma powiedzmy dość dobre, choć ilustracje wewnątrz są nierzadko naprawdę świetne. Niektóre komiksowe, niektóre żywsze niczym piękny obraz, a w dodatku w odcieniach czerni i bieli lub wielu szarości - to potęguje klimat.
Zdecydowanie można polecić.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Któż nie chciałby zobaczyć Dungeons & Dragons w krzywym zwierciadle? Otóż każdy może zrobić to ze znajomymi. Gra oferuje ogromne możliwości i rozrywkę, której towarzyszą salwy śmiechu i taktyczne zagrania. Wszystko całkiem nieźle wyważone, malutkim minusem jest, iż w mniejszą liczbę osób niż 4 jest troszkę mało emocjonująca.
Świetny klimat i prostota to najmocniejsze cechy, zaś mało emocji przy małej liczbie graczy i delikatne niejasności w instrukcji giną od miecza operetkowego towarzyszącego złodziejowi kapłanowi pół niziołkowi pół elfowi w gdańskiej zbroi trzydrzwiowej i moherowym berecie na głowie.
Po prostu brać na każde spotkanie z fantastami i nie tylko!


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Niesamowicie wykonany podręcznik, jak również nadzwyczajna zawartość. Zacznę od tej lepszej strony podręcznika. Mechanika ma ciekawe rozwiązania wszelkich starć, które są ważniejsze, tj "na pentagramie", co wnosi do tego systemu elementy strategii. Dodatkowo mamy sporą gamę losowych i wybieranych specjalnych zdolności i zagrań. Co więcej świat jest naprawdę niezwykły, ma naprawdę ciekawą koncepcję. Jednocześnie widzimy odrodzoną ziemię, zieloną, porośniętą wszędzie, a z drugiej postapokaliptyczną, z majaczącymi miastami i ich wieżowcami i wszelką technologią, która stała się zapomniana. Ponadto fetish, czyli możliwość budowania całej gamy abstrakcyjnych wyglądów, wydarzeń, a nawet czynienia czegoś przeczącego prawom fizyki!
Z Drugiej jednak strony mamy jakby narzucenie sposobu gry, czyli dobranie postaci graczom. Otóż muszą Oni grać (najlepiej) z jednego klanu, albo jedną profesją.
Jedynie lekko staje się przyćmione światło chwały Klanarchii- systemu, który ma raczej trafić do zapaleńców niż do mas i znajdujący swoją niszę samotnie. Kończąc krótko powiem: Polecam tym, którzy szukają czegoś wyjątkowego!


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

W porządku, bez rewelacji

Podręcznik nie w pełni samodzielny... Do kilku rzeczy przydaje się, albo wręcz potrzebny jest Nowy Świat Mroku... Dobrym jest ujednolicenie zasad obrażeń, może bardziej przystępny język i przede wszystkim konkrety na temat dyscyplin itp. Historia, historią, fani 2 edycji nie będą zadowoleni, co mnie też nie zachwyca. Organizacje itd, to jest dobry i zły pomysł, ponieważ, nagle robi się tego dużo, ale też urozmaica rozgrywkę. Klejenie i trwałość podręcznika raczej niestety pozostawi trochę do życzenia, ponieważ wyglądają średnio najwyżej. Szata graficzna jest przyjemna, nawet bardzo czasami, choć tytuły i podtytuły czasami są trudne do przeczytania z racji na "ozdobną" pisaną czcionkę. Zawężenie klanów jest raczej złym posunięciem, mimo otwarcia linii krwi. Ładnie opisane zasady tworzenia linii krwi i nowych dyscyplin z nowymi pomysłami na przygody przy tym. Na ostatek trochę mechaniki i zasad, jedne to lepsze inne gorsze, więcej kości do użycia często, ale trudniejsze testy (PT wyższe), ale też reguły szału mogą być denerwujące czasami... Tyle, można kupić, lecz dla zażyłych starych wyjadaczy będzie jednak chyba rozczarowaniem. Dla szukających nowych wrażeń i nowszych graczy będzie... dobry... nie więcej.


Jesteś graczem? Kup sobie go!
Jesteś Mistrzem Gry? Chcesz nadać smaku tym Zas... e, Stanom Zjednoczonym? Kupo sobie go!
Dwa dodatkowe pochodzenia, trochę sztuczek, dodatkowa profesja Skopera, rozwinięcie tresera Bestii, dużo przykładów towarzyszy i znajomości, cała masa gangów! Zwieńczeniem tego jest możliwość patroszenia maszyny i cyborgizacji! Szaleństwo dla gracza, który chce być bardziej unikatowy i jeszcze silniejszy. Mg będzie mógł tworzyć takich bohaterów, jacy się mogli jeszcze graczom nie śnic.
Dodatek wart zakupu.


Dobry, solidny produkt

Pozycja którą tak naprawdę każdy MG powinien mieć. Dodatkową zaletą jest fakt, iż jest to podręcznik poniekąd uniwersalny, bowiem sprawdzi się w kilku innych systemach podobnego pokroju. Zawiera porady jak i gdzie mogą bronić się efektywnie Bohaterowie Niezależni, jak zmęczyć i "przywalić graczom", aby nie byli zbyt agresywni, czy też "przepakowani". Trochę ułatwiających przykładów, które potrafią upłynnić rozgrywkę i nadać trochę barw otoczeniu.
Szczerze polecam ze względu na te cechy.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

O tak... Tego podręcznika, grzech nie mieć. Każdy czarodziej (i czarnoksiężnik oczywiście) pragnie mieć większą władzę nad magią i wiedzę o niej i wszelkich dziedzinach związanych z ową sztuką. Wiele, naprawdę wiele opisów, instytucji, praw, trochę czarów, stosunek ludzi do magów, historia, na czym polega magia, przedmioty, magia runiczna, to jedynie takie hasła, a pod nimi kryje się o wiele, wiele więcej!
Polecam po trzykroć polecam, bez tego magu ani rusz...


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

I jak zwykle bardzo zadowolony jestem z samej przesyłki.
Podręcznik... Hmm... Otóż są dwie strony medalu. Zawartych w nim jest wiele użytecznych i ciekawych informacji, wiele broni, ulepszeń fabularyzujących grę, ale jeśli komuś to nie potrzebne, to zda się tylko na nowy sprzęt itp...
Więc polecam serdecznie tzw. hardcorowym graczom i to bardzo!


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Prawdziwie solidna przesyłka, szybko, sprawnie z kontaktem do kuriera i rzecz jasna bez uszkodzeń, czy innych problemów.
Natomiast sam dodatek jest pomocny. Wiele alternatyw tworzenia bohaterów z różnych regionów starego "dobrego" Imperium. Wszystkie prowincje opisane bardzo szczegółowo z kolejnymi pomysłami na przygody. W miarę szczegółowa historia z bardzo przydatnym Kalendarium. Polityka, nowe profesje, władza, a także prawa to równie dobre rzeczy, które znalazły się w owym podręczniku, a spis zakazanych mniejszych, czy większych kultów daje spore możliwości.
Polecam tym, którzy chcą bardzo wzbogacić Imperialne rozgrywki.


Mały, acz niezbędny każdemu, kto chce trochę przyspieszyć grę.


Świetny system, wiele ciekawych ulepszeń, choć kilka utrudnień się również znalazło. Ładnie rozwiązana magia, trochę uboki ekwipunek i brak tego bestiariusza też boli. To chyba najbardziej wyczekiwany system był, ale nie jest opłacalny w 100%, ale w 95% jak najbradziej. POLECAM!