Bartosz
0 użytkowników
0 użytkowników
Jak dla mnie ideał :)
Jeszcze mi się nie zdarzyło dostać kiepskich kości od q-workshop. Szczęśliwie i tym razem nie było odstępstwa od reguły. Polecam!
Dobry, solidny produkt
Bardzo potrzebny podręcznik i na szczęście bardzo dobrze zrobiony. W końcu za tymi wszystkimi problemami, które spotykają BG, ktoś musi stać, a dzięki "Władcom Mroku" MG nie musi wydziwiać i kombinować - otrzymuje kompletny zbiór informacji na temat złych organizacji Faerunu, z ich strukturą, celami oraz wskazówkami, jak wprowadzić do gry. Przydatne są zwłaszcza "gotowce" z NPCami. Nie brakuje oczywiście nowych klas prestiżowych i czarów, co jest już pewnym standardem rozszerzeń Forgotten Realms. Warto zainwestować w ten podręcznik, gdyż jest to rzecz bardzo przydatna zarówno dla MG, jak i graczy.
W porządku, bez rewelacji
Jak to zwykle w przypadku podręczników do Forgotten Realms, ma się do czynienia z solidną, rzemieślniczą robotą. Wydanie jest jak zwykle porządne, twarda oprawa, świetna szata graficzna, ze znakiem rozpoznawczym w postaci "pożółkłych i podniszczonych" stron na czele. Niestety, tak jak w przypadku wyglądu brak niespodzianek jest plusem, tak w kwestii treści to już wada. Brak jest nowych, odkrywczych pomysłów, wyczuwa się sztampę i wałkowanie wciąż tych samych pomysłów z drobnymi modyfikacjami. Jak na podręcznik to zdecydowanie za mało, jego "kosmetyczną" rolę spokojnie mogłaby zrealizować jakaś sieciowa aktualizacja - ale przecież za to nikt by nie zapłacił. Dlatego należy potraktować "Przewodnik Gracza..." raczej jako uzupełnienie kolekcji na półce, niż rzecz praktyczną, która realnie wpłynie na grę.