Reklamacje i zwroty

Jeśli zamówiony przez Ciebie towar jest niezgodny z opisem lub jest uszkodzony, możesz go zwrócić.

 

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

Przeczytaj więcej informacji o Gwarancji

 

Uwaga: Zamówienia na produkty sprowadzane zza granicy (czas realizacji 14 dni) są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

 

 

Zwroty

 

  1. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru w momencie zakupu wraz z odpowiednimi kosztami dostawy. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 3 dni roboczych przelewem bankowym na konto z którego przelew przyszedł lub, w momencie płatności za pobraniem, na konto wskazane przez klienta..
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

 

 

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien po skontaktowaniu się z nami. Odradzamy wysyłanie do nas czegokolwiek bez uprzedniego kontaktu z nami. 
  2. Jeśli wada produktu jest wadą fabryczną należy się z nami skontaktować w celu upewnienia się, że wada jest faktycznie fabryczna i ewentualnego ustaleniadalszej procedury postępowania. 
  3. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.
  4. Koszty, związane z odesłaniem towaru uszkodzonego w czasie wysyłki lub wysłanego błędnie, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  5. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

UWAGA: Jeśli odebrany przez klienta towar jest niezgodny z zamówieniem, należy skontaktować się z nami telefonicznie, poprzez e-mail lub GG aby zrealizować zamówienie do końca.

 

 

1 marca 2012

 

Przy okazji dygresja: macie tak dobrą markę, że kiedy zorientowałem się, że nastąpiła pomyłka w wysyłce, to z pełnym spokojem o rozwiązanie problemu napisałem do Was maila. Zero stresu, zero niepewności, zero problemów, po prostu całkowity komfort psychiczny ;) Ale, co istotniejsze, wyznaczyliście tak wysoki pułap, że większość sklepów z grami nie ośmiela się sprawiać jakichkolwiek problemów - nie będzie przesadą stwierdzenie, że to Wy określiliście poziom branży. I za to Wam się należą gratulacje i podziękowania: gratuluję i dziękuję!

 

Nikodem P.

 

 

 


© 2003-2018 REBEL.pl
sklep@rebel.pl