English version English version

sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

» wyszukiwanie zaawansowane

Wsiąść do Pociągu: Polska

Newsletter

Zapisz się! Informacje o nowościach będziesz dostawać na e-mail! Tylko świeżutkie informacje ;-)

Zapisuję się!
dlaczego warto?

Katalog gier

Gry planszowe i towarzyskie Gry planszowe i towarzyskie Łamigłówki Łamigłówki Gry RPG po polsku Gry RPG po polsku Gry RPG po angielsku Gry RPG po angielsku Karcianki kolekcjonerskie Karcianki kolekcjonerskie Gry figurkowe i bitewne Gry figurkowe i bitewne Dla dzieci Dla dzieci Książki i czasopisma Książki i czasopisma Funko - POP! Funko - POP! Akcesoria Akcesoria Promocje Promocje Centrum Prezentowe Centrum Prezentowe

Sklep w Gdańsku

REBEL - CH Metropolia
poziom -1, przy wyjściu z SKM
ul. Jana Kilińskiego 4
80-452 Gdańsk
tel. 510 804 049

Godziny otwarcia:
09:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)

Rebel Times

Numer 144 / Wrzesień 2019

pobierz
REBELowe PDKi
Szkoły grają!

Profil użytkownika: Killy9999

Ostatnio dodane komentarze


Here I Stand

dodano: 26.07.2012

W HIS grałem raz i więcej już chyba nie zamierzam. Owszem, gra jest mechanicznie bardzo ciekawa. Najbardziej spodobało mi się zawieranie sojuszy: najpierw jest faza negocjowania, gdzie gracze standardowo próbują się nawzajem przekonać do swojego punktu widzenia. Potem jednak muszą zadeklarować sojusze na daną turę i są one obowiązujące. Nie ma żadnych ataków z zaskoczenia (no, z wyjątkiem Anglików i ich zdolności specjalnej). To co jednak zabiło grę w moich oczach to downtime. Rekordem było czekanie 40 minut na swoją kolej! Potem wykonałem swój ruch w jakieś 2-3 minuty i potem kolejne 15-20 minut czekania. Masakra jakaś. Ze względu na charakter gry nie ma interakcji między niektórymi graczami. Grałem Anglikami i przez 90% czasu gry wchodziłem w interakcję jedynie z Francuzami i Habsburgami. Pozostali trzej gracze dla mnie nie istnieli, mogłem się jedynie ograniczać do patrzenia na ich poczynania.

1

Warhammer: Inwazja - Zestaw Podstawowy

dodano: 07.04.2011

Michale, zapewniam cię że zrozumiałem zasady dotyczące łączenia talii (swoją drogą to też bardzo dobry pomysł) i nie twierdzę, że dołączone karty elfów są bezużyteczne, tylko że stanowią one demo ras, które dostaniemy dopiero kupując dodatek. Rozumiem również, że zasoby odrzuca się na początku swojej kolejnej tury. Problem w tym, że chyba we wszystkich grach w które grałem albo nie można było sobie pozwolić na zachowywanie tych zasobów (bo na początku ich mocno brakuje) albo nie było takiej potrzeby. W moim odczuciu ten element rozgrywki jest stosowany jedynie sporadycznie, podczas gdy czytając o grze odniosłem wrażenie, że jest on jej nieodłącznym elementem. Nie wiem, w teorii gra wydaje się bardzo dobra i nawet teraz jak o niej czytam to zastanawiam się co poszło nie tak że mi się nie spodobała. Nie skreślam gry definitywnie. Na szczęście mam znajomych którzy ją mają wraz z dodatkami, więc od czasu do czasu gram. Możliwe, że kiedyś zmienię moje negatywne zdanie o grze, ale taki moment jeszcze nie nadszedł :) Aha, i przyznaję że nie miałem okazji wypróbować formatu Draft.

0

Warhammer: Inwazja - Zestaw Podstawowy

Oceniam produkt na: 1 - nie spełnia moich oczekiwań :-(

dodano: 07.04.2011

Niestety muszę zaniżyć grze notę - totalnie nie przypadła mi do gustu. Zacznę może od plusów, bo i takowe na szczęście są. Na pewno jakość wydania, identyczna z angielską, zasługuje na pochwałę. Polskie tłumaczenie również jest dobre, chociaż jak ktoś miał styczność z wersją angielską to może trudno mu się przyzwyczaić. No i mamy karty z wprowadzoną już erratą. No, to chyba tyle zalet. Teraz wady. Po pierwsze format LCG ma być bardziej przyjazny dla graczy niż CCG, a sama podstawka ma być w pełni samodzielną grą i wystarczyć osobom, które nie chcą utopić dużej ilości kasy. Akurat. Po kupnie podstawki miałem uczucie jakbym kupił wersję demo - ot chociażby dołożone do podstawki karty elfów, których dostaniemy dopiero kupując dodatek. W praktyce kupując podstawkę trzeba więc pomyśleć o jakichś dodatkach. Co najgorsze sama gra nie jest zbyt udana - przynajmniej dla mnie. Na początku rozgrywka się ślimaczy, na nic nie starcza zasobów i generalnie jest drętwo, a potem w którymś momencie następuje przełom w produkcji zasobów i zajeżdżamy przeciwnika w trzy tury. Czytając o Inwazji można dowiedzieć się jak to gracze mogą kontrować zagrania przeciwników, kontry też mogą być kontrowane itd. Jasne, można, tylko to wymaga zasobów, a w praktyce całość zasobów wydaje się w trakcie swojej tury i nie można sobie pozwolić na luksus chomikowania ich na wypadek gdyby przeciwnik zagrał coś co chcielibyśmy skontrować. Tak to wygląda z moich doświadczeń z podstawką. Niestety, oczekiwałem wiele po Inwazji ale rozczarowałem się srogo i odsprzedałem mój egzemplarz

0

Pokaż wszystkie (7)

Ostatnio zdobyte trofea

Chomikuję

Dodanie produktu do przechowalni

Czytam newsletter

Zapisanie się do newslettera

Gołąb na dachu...

Zapisanie się do powiadomień o zmianie dostępności 3 produktów

I speak English

Tytuł: Poliglota

Zakup gry wydanej w języku angielskim

Jubileusz

Tytuł: Weteran

10 lat z REBEL.pl

Ktoś podziela moje zdanie

Pierwsza osoba polubiła Twój komentarz

Kupuję w sklepie stacjonarnym

Tytuł: Miejscowy

Dokonanie zakupu w sklepie stacjonarnym na swoje konto

Ładnie wyglądam?

Dodanie awatara do profilu

Pokaż wszystkie (14)

Twój koszyk:


Twój koszyk jest pusty.

Masz pytania?

Jesteśmy na Gadu-Gadu:

12886439 (Aleksandra)

27211 (Artur)

40259215 (Michał)

Możesz też do nas napisać: sklep@rebel.pl
reklamacje@rebel.pl
lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta:
tel. 58 728 49 31,
508 247 667
(godz. 10-16)
Odwiedź nas: Facebook YouTube

Akceptujemy płatności

Przyjmujemy karty VISA, MasterCard oraz szybkie przelewy mTransfer, Płacę z Inteligo, Nordea, Przelew24, MultiTransfer
oraz płatność przy odbiorze.

Monster Manual