Aeroplany: Pionierzy Lotnictwa

    • star
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    (2)
  • 3 - 5 osób
  • od 14 lat
  • ok. 120 minut
  • wydanie polskie
Lot to nie tylko genialny sposób komunikacji, ale również niezwykłe przeżycie. Od zarania dziejów ludzie marzyli o wzbiciu się w powietrze i lataniu jak ptaki. Za pierwszy udany samolot uważa się dopiero konstrukcję braci Wright z 1903 r. Aeroplan był wynalazkiem rewolucyjnym, gdyż przemieszczał się w powietrzu mocą własnego silnika, a nie jak wcześniej balony i szybowce, tylko dzięki sile wiatru. Pierwsze aeroplany, chociaż współczesnym zapierały dech w piersiach, osiągały prędkość nie większą niż 75 km/h i prezentowały się niezbyt okazale: kryta płótnem drewniana konstrukcja bez jakiejkolwiek kabiny, wzmocniona siecią linek, wśród których na wiklinowym foteliku zasiadał pilot dysponujący jedynie prostymi przyrządami umożliwiającymi sterowanie tym niezwykłym aparatem latającym... Po pierwszych wystawach i pokazach lotniczych następuje gwałtowny rozwój konstrukcji lotniczych i gwałtownie przyspiesza podczas I wojny światowej. Nastaje epoka podniebnych pionierów wielkich przelotów - pilotów-śmiałków podejmujących się brawurowych wyczynów. W 1919 r. John Alcock i Arthur Brown samolotem Vickers Vimy jako pierwsi bez międzylądowania pokonują Atlantyk z Nowej Funlandii do Irlandii, a w 1927 r. Charles Lindbergh samotnie przelatuje z Nowego Jorku do Paryża. Kolejne linie lotnicze powstają jak grzyby po deszczu. Gra „Aeroplany” pozwala odkryć ten fascynujący czas – okres narodzin komercyjnej awiacji. Dzięki grze możesz poznać i doświadczyć trudności i triumfów pionierów pasażerskich linii lotniczych, którzy budowali pierwsze lotniska i tworzyli pierwsze systemy obsługi lotów pasażerskich w Europie i na całym świecie. Poznaj epokę, w której rozwój awiacji pasażerskiej znacząco zwiększył możliwości podróży międzykontynentalnych, a linie lotnicze rozpoczęły walkę o dominację w regionach świata, które obsługują, trwającą aż do dziś. Zapraszamy na pokład!
Autor:
Martin Wallace
Wydawca:
Phalanx Games
14995

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym
Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Lot to nie tylko genialny sposób komunikacji, ale również niezwykłe przeżycie. Od zarania dziejów ludzie marzyli o wzbiciu się w powietrze i lataniu jak ptaki. Za pierwszy udany samolot uważa się dopiero konstrukcję braci Wright z 1903 r. Aeroplan był wynalazkiem rewolucyjnym, gdyż przemieszczał się w powietrzu mocą własnego silnika, a nie jak wcześniej balony i szybowce, tylko dzięki sile wiatru. Pierwsze aeroplany, chociaż współczesnym zapierały dech w piersiach, osiągały prędkość nie większą niż 75 km/h i prezentowały się niezbyt okazale: kryta płótnem drewniana konstrukcja bez jakiejkolwiek kabiny, wzmocniona siecią linek, wśród których na wiklinowym foteliku zasiadał pilot dysponujący jedynie prostymi przyrządami umożliwiającymi sterowanie tym niezwykłym aparatem latającym...

Po pierwszych wystawach i pokazach lotniczych następuje gwałtowny rozwój konstrukcji lotniczych i gwałtownie przyspiesza podczas I wojny światowej. Nastaje epoka podniebnych pionierów wielkich przelotów - pilotów-śmiałków podejmujących się brawurowych wyczynów. W 1919 r. John Alcock i Arthur Brown samolotem Vickers Vimy jako pierwsi bez międzylądowania pokonują Atlantyk z Nowej Funlandii do Irlandii, a w 1927 r. Charles Lindbergh samotnie przelatuje z Nowego Jorku do Paryża.

Kolejne linie lotnicze powstają jak grzyby po deszczu. Gra „Aeroplany” pozwala odkryć ten fascynujący czas – okres narodzin komercyjnej awiacji. Dzięki grze możesz poznać i doświadczyć trudności i triumfów pionierów pasażerskich linii lotniczych, którzy budowali pierwsze lotniska i tworzyli pierwsze systemy obsługi lotów pasażerskich w Europie i na całym świecie. Poznaj epokę, w której rozwój awiacji pasażerskiej znacząco zwiększył możliwości podróży międzykontynentalnych, a linie lotnicze rozpoczęły walkę o dominację w regionach świata, które obsługują, trwającą aż do dziś.

Zapraszamy na pokład!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Pliki do pobrania:

4.00
na podstawie 2 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Aeroplany: Pionierzy Lotnictwa


Najbardziej przydatne recenzje

xjustx

Liczba recenzji: 109

całkiem niezła gra, :)
mało znany tytuł godny polecenia


Tomzaq

Liczba recenzji: 17

Bardzo dobra gra. Jest potrzeba pokombinowania, zaplanowania kolejności akcji, przygotowań do budowy nowych, dalekobieżnych tras, a w trzecim etapie walka z konkurencją staje się naprawdę zażarta i emocjonująca. Dodatkowo rozgrywka oddaje klimat towarzyszący rozwojowi lotnictwa na początku wieku, czyli ryzyko lotu, odwagę pilotów, walkę o pasażera. Oceniam na 4,5/5 i polecam


Bartosz

Liczba recenzji: 2

Niektorzy twierdza ,ze gry Wallace'a sa nienajlepsze graficznie a ja sie z tym nie zgadzam. Prosta grafika ma sie w temacie aeroplanow jak najbardziej sluszne zastosowanie. Same aeroplany wygladaja super a to je przede wszystkim bedziemy kupowac. Rewelacyjne w grze jest to, ze nie trzeba czytac i caly czas gra sie na mechanizmach za pomoca, ktorych mozna sie poruszac zarowno po planszy jak i wzmacniac swoja pozycje poza nia wyposazac sie w dodatkowe mozliwosci aby zmniejszyc udzial przypadku, ktorym sa rzuty kostka w przypadku wytyczania nowych tras. Trzeba zadbac o to aby linie lotnicze byly rentowne i trzeba zapelnic miejsca w aeroplanach w tym celu. W przypadku braku wytyczonych tras mamy ograniczone mozliwosci aby to zrobic. Proste grafiki w aeroplanach robia super klimat i robia kontrast na tle aeroplanow pelnia funkcje mechaniki, ktore bardzo latwo zapamietac dlatego w grze niemal z marszu poslugujesz sie pelna paleta mozliwosci. Np. Pilot smialek zwieksza duzo prawdopodobienstwo wytyczania trudnych tras w Afryce i Azji a takze trasy transatlatyckie, ktore nie dosc ,ze sa okraszone duza doza niepewnosci, co wprowadzaja kostki to jeszcze wymagaja do realizacji odpowiedni aeroplan. Tak wiec taktyka i balansowanie, poniewaz dzieki temu, ze mozemy realizowac i mamy polaczenie za atlantyk mamy mozliwosc tranportowac ludzi ,ktorzy pozwalaja sie dodatkowo przesunac na torze zwyciestwa wiekszosci przypadkow, szczegolnie w europie pasazerowie przede wszystkim zapelniaja aeroplany co wzmacnia rentownosc i efekcie punktowanie na koniec tury. Puntuje sie rowniez za dominacje w regionach afryki, europy i azji a dominacja i pozycje graczy kreuja sie w sposob naturalny co zawsze uwielbiam u wallace'a. Typowa gra euro z wywazona nutka zdobywania podniebnych przestworzy przy tym bardzo prosta w zrozumieniu 5/5.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również:

Magnum Sal

Magnum Sal

9900