Miasto Szpiegów: Estoril 1942

Stwórz własną siatkę szpiegowską!
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    • star_border
    (1)
  • 2 - 4 osoby
  • od 10 lat
  • 45 - 60 minut
  • wydanie polskie
Estoril to małe miasteczko w Portugalii nieopodal Lizbony. Otaczają je piękne plaże, pogoda zawsze dopisuje, a ludzie mogą bawić się w kasynach i gościć w luksusowych hotelach. Z tego właśnie powodu w czasach drugiej wojny światowej mieścina ta przyciągała całe tłumy intrygujących person: królów, książąt, dyplomatów i wysoko postawionych polityków. Wszystkie te osobistości miały ze sobą coś wspólnego. W tych niespokojnych czasach parały się szpiegostwem. Tak samo zresztą jak wszyscy mieszkańcy miasteczka...Podczas gry zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji. Każda z postaci dysponuje siłą wpływu - bazową cechą opisującą jak skutecznym jest agentem, narodowością, która w zależności od lokacji może oferować dodatkowe bonusy lub utrudnienia, jedną lub więcej specjalnych umiejętności oraz liczbę punktów zwycięstwa, które werbujący gracz otrzyma na koniec gry za posiadanie danej postaci w swojej siatce szpiegowskiej.W trakcie gry gracze umieszczają swoich szpiegów na planszach lokacji walcząc o zwerbowanie nowych agentów. Zwerbowane postacie wchodzą w skład siatki szpiegów gracza i w kolejnych turach mogą zostać użyte do werbowania kolejnych szpiegów, czyniąc to zwykle efektywniej od postaci z którymi zaczynamy grę.Każda lokacja posiada unikalne warunki zmieniające warunki gry, a także jednego agenta, przydzielanego losowo, którego można w niej zwerbować.Podczas rozgrywki gracze będą musieli planować, przewidywać i skutecznie zarządzać zestawem 6 agentów (nowi rekruci zastępują starych), tak, aby po 4 rundach posiadać jak najwięcej punktów zwycięstwa zapewnianych przez wykonane misje oraz wpływowych szpiegów zwerbowanych do swojej siatki.
Autor:
Gil d'Orey, Antonio Sousa Lara
Ilustracje:
Mihajlo Dimitrievski
Wydawca:
Rebel
13995

store

Dostępne powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka w piątek


Dostawa (Przesyłka kurierska (UPS)) już od 7 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Estoril to małe miasteczko w Portugalii nieopodal Lizbony. Otaczają je piękne plaże, pogoda zawsze dopisuje, a ludzie mogą bawić się w kasynach i gościć w luksusowych hotelach. Z tego właśnie powodu w czasach drugiej wojny światowej mieścina ta przyciągała całe tłumy intrygujących person: królów, książąt, dyplomatów i wysoko postawionych polityków. Wszystkie te osobistości miały ze sobą coś wspólnego. W tych niespokojnych czasach parały się szpiegostwem. Tak samo zresztą jak wszyscy mieszkańcy miasteczka...
Podczas gry zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.

Każda z postaci dysponuje siłą wpływu - bazową cechą opisującą jak skutecznym jest agentem, narodowością, która w zależności od lokacji może oferować dodatkowe bonusy lub utrudnienia, jedną lub więcej specjalnych umiejętności oraz liczbę punktów zwycięstwa, które werbujący gracz otrzyma na koniec gry za posiadanie danej postaci w swojej siatce szpiegowskiej.
W trakcie gry gracze umieszczają swoich szpiegów na planszach lokacji walcząc o zwerbowanie nowych agentów. Zwerbowane postacie wchodzą w skład siatki szpiegów gracza i w kolejnych turach mogą zostać użyte do werbowania kolejnych szpiegów, czyniąc to zwykle efektywniej od postaci z którymi zaczynamy grę.
Każda lokacja posiada unikalne warunki zmieniające warunki gry, a także jednego agenta, przydzielanego losowo, którego można w niej zwerbować.
Obrazek
Podczas rozgrywki gracze będą musieli planować, przewidywać i skutecznie zarządzać zestawem 6 agentów (nowi rekruci zastępują starych), tak, aby po 4 rundach posiadać jak najwięcej punktów zwycięstwa zapewnianych przez wykonane misje oraz wpływowych szpiegów zwerbowanych do swojej siatki.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • instrukcja
  • 4 karty pomocy
  • 30 znaczników
  • 2 kostki k6
  • 8 plansz miejsc
  • karta pierwszego gracza
  • 12 kart misji
  • 27 kart postaci
  • 4 symbole
Pliki do pobrania:

 UWAGA!

Do zamówień złożonych w przedsprzedaży

dokładamy zestaw 3 kafleków promocyjnych.

Promocja ważna do wyczerpania zapasów kart!


Dodatki i akcesoria



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie