Neuroshima HEX (edycja 3.0): Rok Molocha

Nowa edycja gry z okazji Roku Molocha!
1 opinia
  • 2 - 4 osoby
  • od 13 lat
  • ok. 30 minut
  • wydanie polskie
Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.Cztery armie w Neuroshimie to Moloch, Posterunek, Borgo i Hegemonia. Są one asymetryczne, a każda posiada inny zestaw żetonów. Każda armia składa się z 35 żetonów, w tym żetonów jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą, czy walczącą wręcz, a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, na przykład mogą zablokować inne albo atakować dwukrotnie. Symboli nie jest dużo, a po kilku partiach nie trzeba zerkać do instrukcji, by dobrze się w nich orientować.Różnice względem wersji zwykłej:Duże pudło (31x31x10 cm) z nową okładkąDwuwarstwowa plansza z nową grafikąZnaczniki punktów życia sztabu dla wszystkich armiiPlanszetki dla wszystkich frakcjiPlastikowa wypraska dla wszystkich armiiKampania opowiadająca o początkach MolochaNowe ilustracje jednostek armiiFAQ w broszurce
Wydawca:
Portal Games
34995
29795
-15%

Produkt w przedsprzedaży

Data premiery: I kwartał 2021 r.


Dostawa (Przesyłka kurierska UPS) już od 0 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.

Cztery armie w Neuroshimie to Moloch, Posterunek, Borgo i Hegemonia. Są one asymetryczne, a każda posiada inny zestaw żetonów. Każda armia składa się z 35 żetonów, w tym żetonów jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą, czy walczącą wręcz, a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, na przykład mogą zablokować inne albo atakować dwukrotnie. Symboli nie jest dużo, a po kilku partiach nie trzeba zerkać do instrukcji, by dobrze się w nich orientować.

Różnice względem wersji zwykłej:

  • Duże pudło (31x31x10 cm) z nową okładką
  • Dwuwarstwowa plansza z nową grafiką
  • Znaczniki punktów życia sztabu dla wszystkich armii
  • Planszetki dla wszystkich frakcji
  • Plastikowa wypraska dla wszystkich armii
  • Kampania opowiadająca o początkach Molocha
  • Nowe ilustracje jednostek armii
  • FAQ w broszurce

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • duże pudełko na 19 armii
  • FAQ
  • Kampania o początkach Molocha
  • Plansze wszystkich frakcji
  • plasstikowe znaczniki
  • nowe ilustracje jednostek armii
  • dwuwarstwowa kwadratowa plansza

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima HEX (edycja 3.0): Rok Molocha




Pytania i odpowiedzi

Wszystkie 1
Z odpowiedzią 1
Oczekujące na odpowiedź 0

Czy dancer ma 3 znaczniki obrażeń?

~ PeEm 15.03.2021 08:22

comment

tak.

Czy odpowiedź była przydatna? thumb_up 0

~ Aftar 06.04.2021 15:04

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie