Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)

Zostań kapitanem i stań na czele armii!
Podziel się swoją opinią
  • 2 - 4 osoby
  • od 8 lat
  • ok. 30 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Neuroshima HEX (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego - dobrego kapitana! Kiedy do gry wchodzą Piraci, standardowa plansza powiększa się o 12 granicznych Pól Wodnych. Mogą znajdować się na nich tylko jednostki z cechą Dryf - czyli tylko jednostki Piratów. Na zakończenie Bitwy należy przesunąć symultanicznie o jedno pole wszystkie jednostki na Polach Wodnych zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na jednostki z cechą Dryf nie działają żadne efekty poruszające żetony, np. przyciągnięcie albo odepchnięcie. Jednocześnie Pola Wodne nie są brane pod uwagę podczas sprawdzania zapełnienia planszy. Po otwarciu pudełka natraficie na 35 żetonów Piratów, wśród których będą takie jednostki jak Szmugler, Bosman, Działko Wodne, a nawet Krokodyl! Do stworzenia unikatowej planszy z Polami Wodnymi użyjecie 12 znaczników Sąsiedztwa Wodnego. Ponadto znajdziecie także 3 znaczniki Ran, 1 znacznik Sieci, 2 znaczniki Piratów oraz żeton zapasowy.
Autor:
Michał Walczak
Ilustracje:
Mateusz Bielski
Wydawca:
Portal Games
39,95

Dostępnych 12 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Dostawa (Poczta Polska) już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Neuroshima HEX: Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego - dobrego kapitana!

Kiedy do gry wchodzą Piraci, standardowa plansza powiększa się o 12 granicznych Pól Wodnych. Mogą znajdować się na nich tylko jednostki z cechą Dryf - czyli tylko jednostki Piratów. Na zakończenie Bitwy należy przesunąć symultanicznie o jedno pole wszystkie jednostki na Polach Wodnych zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na jednostki z cechą Dryf nie działają żadne efekty poruszające żetony, np. przyciągnięcie albo odepchnięcie. Jednocześnie Pola Wodne nie są brane pod uwagę podczas sprawdzania zapełnienia planszy.

Po otwarciu pudełka natraficie na 35 żetonów Piratów, wśród których będą takie jednostki jak Szmugler, Bosman, Działko Wodne, a nawet Krokodyl! Do stworzenia unikatowej planszy z Polami Wodnymi użyjecie 12 znaczników Sąsiedztwa Wodnego. Ponadto znajdziecie także 3 znaczniki Ran, 1 znacznik Sieci, 2 znaczniki Piratów oraz żeton zapasowy.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 54 żetonów i znaczników
  • woreczek strunowy
  • instrukcja
Waga:
120 g
Instrukcja i inne pliki:
Kod producenta:
NSPIR


Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie