Neuroshima Hex: Wiremen

Czas na technologiczną rewolucję!
Podziel się swoją opinią
  • 2 - 4 osoby
  • od 8 lat
  • ok. 30 minut
  • wydanie międzynarodowe
  • instrukcja polska
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima Hex (edycja polska).
Neuroshima Hex (edycja polska)
19. Armia do Neuroshimy Hex! Wiremen, czyli Druciarze, to armia do Neuroshimy Hex, której asem w rękawie jest technologia. Specjalne, układane poza obszarem gry żetony boostują jednostki Druciarzy, a Sztab ma zdolność inspirowania jednostek do wykonania dodatkowych manewrów, które mogą przechylić szalę zwycięstwa.   W trzewiach Molocha przetrwała społeczność, którą z braku lepszego określenia nazwalibyśmy ludzką. Zbuntowane cyborgi, zbiegli mutanci, potomkowie badaczy i zwykłe niedobitki, dzięki cyborgizacjom i podkradzionym Maszynie zasobom, toczą walkę o przetrwanie. 19. armia - Druciarze są dziewiętnastą armią rozszerzającą Neuroshimę Hex, ponadczasowy klasyk, który w 2025 roku obchodzi 20. urodziny! Technologia - żerowanie na maszynach ma swoje plusy… Zagraj ten potężny, nowy rodzaj żetonu poza planszą, by wzmocnić wszystkie swoje jednostki w rzędzie. Inspiracja - czasami wszystko, co zostaje, to wola przetrwania... Odpal Inspirację Sztabu, by wybrana jednostka zyskała zdolność ruchu, odepchnięcia lub roszady. Ewakuacja - gdy wszystko zawodzi, trzeba spieprzać… Jednostki z cechą Ewakuacja nie przepadają po zniszczeniu, tylko wracają na wierzch stosu dobierania. Uwaga! Do rozgrywki potrzebna jest dowolna gra podstawowa Neuroshima Hex.
Autor:
Piotr Lubecki
Ilustracje:
Hanna Kuik
Wydawca:
Portal Games
39,95
36,00
-10%

Produkt w przedsprzedaży

Data premiery: październik 2025 r.


Dostawa (Poczta Polska) już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

19. Armia do Neuroshimy Hex!

Wiremen, czyli Druciarze, to armia do Neuroshimy Hex, której asem w rękawie jest technologia. Specjalne, układane poza obszarem gry żetony boostują jednostki Druciarzy, a Sztab ma zdolność inspirowania jednostek do wykonania dodatkowych manewrów, które mogą przechylić szalę zwycięstwa. 

 W trzewiach Molocha przetrwała społeczność, którą z braku lepszego określenia nazwalibyśmy ludzką. Zbuntowane cyborgi, zbiegli mutanci, potomkowie badaczy i zwykłe niedobitki, dzięki cyborgizacjom i podkradzionym Maszynie zasobom, toczą walkę o przetrwanie.

  • 19. armia - Druciarze są dziewiętnastą armią rozszerzającą Neuroshimę Hex, ponadczasowy klasyk, który w 2025 roku obchodzi 20. urodziny!
  • Technologia - żerowanie na maszynach ma swoje plusy… Zagraj ten potężny, nowy rodzaj żetonu poza planszą, by wzmocnić wszystkie swoje jednostki w rzędzie.
  • Inspiracja - czasami wszystko, co zostaje, to wola przetrwania... Odpal Inspirację Sztabu, by wybrana jednostka zyskała zdolność ruchu, odepchnięcia lub roszady.
  • Ewakuacja - gdy wszystko zawodzi, trzeba spieprzać… Jednostki z cechą Ewakuacja nie przepadają po zniszczeniu, tylko wracają na wierzch stosu dobierania.

Uwaga! Do rozgrywki potrzebna jest dowolna gra podstawowa Neuroshima Hex.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 35 żetonów Druciarzy
  • 2 znaczniki Druciarzy
  • 4 znaczniki Sieci
  • 1 znacznik Inspiracji
  • 3 znaczniki Czasu
  • 8 znaczników Ran
  • 1 zapasowy żeton
  • instrukcja
Waga:
1,52 kg
Podmiot gospodarczy:
Portal Games Sp.z o.o., Henryka Sienkiewicza 13, 44-190 Knurów, portal@portalgames.pl
Kod producenta:
NHWR
Kod EAN / UPC:
5905794220991
Kraj pochodzenia:
Chiny
Informacje dot. bezpieczeństwa:
Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.


Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima Hex: Wiremen





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie