Neuroshima Mistrz Gry^2

Wznowienie prawdziwej pomocy dla Mistrza Gry
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    (88)
  • wydanie polskie
Przywal swoim graczom4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze.Scenografia: "Znajdźcie starego złomiarza, jego nora jest gdzieś koło spalonej opery" - usłyszą bohaterowie, a Ty masz tylko kilka chwil na wymyślenie, jak ta nora będzie wyglądać. Tu znajdziesz pomocny zestaw osad, knajp, sklepów i miejsc, które służą BN-m za schronienia, domy i siedziby.Kurs samoobrony dla BN-ów: Bohaterowie terroryzują całe miasteczka i osady? Pokaż im, że są one przed takimi zagrożeniami zabezpieczone, każde na swój własny, pomysłowy sposób. Sięgnij po opisaną tu kolekcję stróżów świętego spokoju.Bohaterowie niezależni: Trzydziestka bohaterów niezależnych. Co z nimi zrobisz - twoja sprawa.Zdarzenia: Oto kolejne narzędzie dla MG, zestaw epizodów, którymi może ubarwić opisy podróży, czy zmienić czas między dwiema przygodami w samodzielną miniprzygodę.Nagrody i zapłaty: Łatwo jest powiedzieć "pięćdziesiąt", "sto" czy "dwieście gambli", trudniej zamienić je na konkrety. Czasem przydałoby się wcisnąć graczom coś innego niż tylko standardowe pół kilo amunicji, nową spluwę i galon paliwa jako wynagrodzenie za wykonaną misję.Przywal swoim graczom: Gracze zanadto się rozpasali? Ich bohaterowie czują się jak niepokonani herosi? Ten rozdział to recepta na tego typu problemy. Spis zagrywek, które naprawdę znienawidzą i które uczynią z ich postaci na powrót tych samych, bojących się byle czego cieniasów, jakimi byli na początku.Tajemnice MG: Panosząca się w Illinois straszliwa zaraza Dead Breath, tajemniczy mutanci IV generacji, przemykające w Neodżungli roboty Smarta - dowiedz się więcej!
Wydawca:
Portal Games
Liczba stron:
127
Rodzaj oprawy:
miękka
3495

store

Dostępnych 10 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Przywal swoim graczom

4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze.
Scenografia: "Znajdźcie starego złomiarza, jego nora jest gdzieś koło spalonej opery" - usłyszą bohaterowie, a Ty masz tylko kilka chwil na wymyślenie, jak ta nora będzie wyglądać. Tu znajdziesz pomocny zestaw osad, knajp, sklepów i miejsc, które służą BN-m za schronienia, domy i siedziby.
Kurs samoobrony dla BN-ów: Bohaterowie terroryzują całe miasteczka i osady? Pokaż im, że są one przed takimi zagrożeniami zabezpieczone, każde na swój własny, pomysłowy sposób. Sięgnij po opisaną tu kolekcję stróżów świętego spokoju.
Bohaterowie niezależni: Trzydziestka bohaterów niezależnych. Co z nimi zrobisz - twoja sprawa.
Zdarzenia: Oto kolejne narzędzie dla MG, zestaw epizodów, którymi może ubarwić opisy podróży, czy zmienić czas między dwiema przygodami w samodzielną miniprzygodę.
Nagrody i zapłaty: Łatwo jest powiedzieć "pięćdziesiąt", "sto" czy "dwieście gambli", trudniej zamienić je na konkrety. Czasem przydałoby się wcisnąć graczom coś innego niż tylko standardowe pół kilo amunicji, nową spluwę i galon paliwa jako wynagrodzenie za wykonaną misję.
Przywal swoim graczom: Gracze zanadto się rozpasali? Ich bohaterowie czują się jak niepokonani herosi? Ten rozdział to recepta na tego typu problemy. Spis zagrywek, które naprawdę znienawidzą i które uczynią z ich postaci na powrót tych samych, bojących się byle czego cieniasów, jakimi byli na początku.
Tajemnice MG: Panosząca się w Illinois straszliwa zaraza Dead Breath, tajemniczy mutanci IV generacji, przemykające w Neodżungli roboty Smarta - dowiedz się więcej!

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • podręcznik w miękkiej oprawie, 127 stron
Waga (kg):
0.23

4.23
na podstawie 88 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima Mistrz Gry^2


Najbardziej przydatne recenzje

Franulios

Liczba recenzji: 9

Jak dla mnie ideał :)

Było dla tygrysków do kwadratu i sześcianu a teraz dla nas, szlachty. Nie wiem jak opisać taki zwykły dodatek bo jest zwykły, ale ma w sobie kawał solidnej pracy i różnorakie pomysły. Najfajniejsza jest okładka a potem dopiero treść :P. Kolory opisane szczegółowo i rózne pomyśly na lokacje/bohaterów/zdarzenia itp. A i 11/10 za okładkę.


Tomasz

Liczba recenzji: 2

Jak dla mnie ideał :)

Idealny podręcznik dla początkujących mistrzów gry, jak ja. Napisany jasno, przejrzyście, łatwo odszukać potrzebne informacje. W samej książce jest kilka drobnych błędów (najczęściej jakieś brakujące literki), ale trzeba być naprawdę uważnym, by je w ogóle spostrzec.


Exozone

Liczba recenzji: 72

Dobry, solidny produkt

Pozycja przeznaczona raczej dla tych którzy w roli MG kompletnie się nie odnajdują i potrzebują wsparcia w najprostszych kwestiach dotyczących kreacji. Ale czyta się dobrze więc i ci bardziej zaawansowani mają szansę czymś się zainspirować.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również:


Klienci, którzy kupili Neuroshima Mistrz Gry^2, kupili również: