Zew Cthulhu: Mity wojny - Na krawędzi zagłady

Stań do walki na dwóch frontach
Podziel się swoją opinią
  • wydanie polskie
Szaleństwo i obłęd. Wojna sama w sobie to szaleństwo i obłęd: mówiliśmy sobie, że gorzej już być nie może. Pomyliliśmy się. Okazało się, że znaleźliśmy się między młotem a kowadłem, z jednej strony otoczeni ludzkim okrucieństwem, z drugiej zaatakowani przez coś, co nawet nie ma prawa istnieć. Przenieście się w czas wojennej zawieruchy, by stanąć do walki na dwóch frontach: zmierzycie się nie tylko z ludzkim okrucieństwem, ale i przerażającą obojętnością mitów Cthulhu. Poznajcie rzeczywistość II wojny światowej z perspektywy Konspiratorów (cywili, partyzantów i żołnierzy), którzy powoli odkrywają, że poza straszliwa wojną, w Polsce i na świecie działają inne, mroczniejsze siły. W Zew Cthulhu: Mity wojny - Na krawędzi zagłady znajdziecie: opis rzeczywistości II wojny światowej oraz okupacyjnych realiów w Polsce: wszystko stworzone z udziałem historyków nowe zawody, archetypy, umiejętności oraz tabelki broni i wyposażenia, które niejednokrotnie uratuje Wam życie podczas niebezpiecznych misji mity Cthulhu w nowej - ale jak zawsze przerażającej - postaci instrukcje przemiany Badaczy w Konspiratorów oraz stworzenia własnej komórki konspiracyjnej dziesiątki porad dla graczy i Strażniczek, także do gry w pulpowym stylu osobny, obszerny rozdział o tworzeniu scenariuszy i kampanii w dowolnym okresie II wojny światowej zupełnie nowy, przejrzysty layout, który znajdzie się we wszystkich podręcznikach z tej serii cztery gotowe do poprowadzenia scenariusze: Sanatorium, Wsi spokojna, Serce z kamienia, Wieże Falkemnburga Sanatorium - Scenariusz rozpoczyna się od zadania inwigilacji centrum rekonwalescencji, jakie Niemcy budują w pobliskich górach. Oficjalne informacje raczej nie mają wiele wspólnego z prawdą - na miejscu powstaje dziwna konstrukcja z metalowych anten niewiadomego przeznaczenia. Natomiast las, który ma stać się sanatoryjnym parkiem, skrywa ponurą, sięgającą poprzedniego wieku tajemnicę… Wsi spokojna - Konspiratorzy dostają się na teren budowy pomocniczej Wilczego Szańca, kwatery Hitlera. Korzystając z fałszywych tożsamości, mają zdobyć plany bunkra. Lokalna społeczność robi tymczasem wszystko, by sabotować konstrukcję. Nie wszystko jest tym, czym wydaje się na pierwszy rzut oka, a jedno niewłaściwe słowo lub działanie może doprowadzić do niewyobrażalnej tragedii. Serce z kamienia - Niewielki oddział Armii Krajowej, do którego należą Konspiratorzy, otrzymuje nowe zadanie. W dziwnych okolicznościach ginie oficer gestapo, którego niedawno udało się zwerbować jako wtyczkę AK. Niemcy oskarżają „polskich bandytów” o zamach i zapowiadają akcje odwetowe. Konspiratorzy muszą podjąć działanie; pozostaje zbyt wiele pytań bez jasnych odpowiedzi. Czy w ostatecznym rozrachunku naprawdę trzeba decydować, co jest mniejszym, a co większym złem? Wieże Falkemnburga - Scenariusz rozgrywa się nad jeziorem Krosino, niedaleko Złocieńca (Falkenburga), gdzie naziści wybudowali Ordensburg Krosinsee. Niemcy nie wiedzą, że tuż pod ich bokiem zagnieździli się również Konspiratorzy – polskie sokoły, które bacznie obserwują, jak uszkodzić niemiecką machinę wojenną. Otwarta struktura Wież Falkenburga pozwala na stworzenie wielowątkowej kampanii dziejącej się w kolejnych latach II wojny światowej. Do rozgrywki w Zew Cthulhu: Mity wojny - Na krawędzi zagłady potrzebujesz jedynie Księgi Strażnika (lub dodatkowo Pulp Cthulhu, jeżeli wolisz rozgrywkę w tym klimacie). Dodatek stanowi część serii The Darkest Hour, ale nie wymaga posiadania ani znajomości podręczników z tej linii. Można go też z nimi dowolnie łączyć.
Wydawca:
Black Monk
219,95

Dostępnych 12 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Dostawa (Poczta Polska) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Szaleństwo i obłęd. Wojna sama w sobie to szaleństwo i obłęd: mówiliśmy sobie, że gorzej już być nie może. Pomyliliśmy się. Okazało się, że znaleźliśmy się między młotem a kowadłem, z jednej strony otoczeni ludzkim okrucieństwem, z drugiej zaatakowani przez coś, co nawet nie ma prawa istnieć.

Przenieście się w czas wojennej zawieruchy, by stanąć do walki na dwóch frontach: zmierzycie się nie tylko z ludzkim okrucieństwem, ale i przerażającą obojętnością mitów Cthulhu. Poznajcie rzeczywistość II wojny światowej z perspektywy Konspiratorów (cywili, partyzantów i żołnierzy), którzy powoli odkrywają, że poza straszliwa wojną, w Polsce i na świecie działają inne, mroczniejsze siły.

W Zew Cthulhu: Mity wojny - Na krawędzi zagłady znajdziecie:

  • opis rzeczywistości II wojny światowej oraz okupacyjnych realiów w Polsce: wszystko stworzone z udziałem historyków
  • nowe zawody, archetypy, umiejętności oraz tabelki broni i wyposażenia, które niejednokrotnie uratuje Wam życie podczas niebezpiecznych misji
  • mity Cthulhu w nowej - ale jak zawsze przerażającej - postaci
  • instrukcje przemiany Badaczy w Konspiratorów oraz stworzenia własnej komórki konspiracyjnej
  • dziesiątki porad dla graczy i Strażniczek, także do gry w pulpowym stylu
  • osobny, obszerny rozdział o tworzeniu scenariuszy i kampanii w dowolnym okresie II wojny światowej
  • zupełnie nowy, przejrzysty layout, który znajdzie się we wszystkich podręcznikach z tej serii
  • cztery gotowe do poprowadzenia scenariusze: Sanatorium, Wsi spokojna, Serce z kamienia, Wieże Falkemnburga

Sanatorium - Scenariusz rozpoczyna się od zadania inwigilacji centrum rekonwalescencji, jakie Niemcy budują w pobliskich górach. Oficjalne informacje raczej nie mają wiele wspólnego z prawdą - na miejscu powstaje dziwna konstrukcja z metalowych anten niewiadomego przeznaczenia. Natomiast las, który ma stać się sanatoryjnym parkiem, skrywa ponurą, sięgającą poprzedniego wieku tajemnicę…

Wsi spokojna - Konspiratorzy dostają się na teren budowy pomocniczej Wilczego Szańca, kwatery Hitlera. Korzystając z fałszywych tożsamości, mają zdobyć plany bunkra. Lokalna społeczność robi tymczasem wszystko, by sabotować konstrukcję. Nie wszystko jest tym, czym wydaje się na pierwszy rzut oka, a jedno niewłaściwe słowo lub działanie może doprowadzić do niewyobrażalnej tragedii.

Serce z kamienia - Niewielki oddział Armii Krajowej, do którego należą Konspiratorzy, otrzymuje nowe zadanie. W dziwnych okolicznościach ginie oficer gestapo, którego niedawno udało się zwerbować jako wtyczkę AK. Niemcy oskarżają „polskich bandytów” o zamach i zapowiadają akcje odwetowe. Konspiratorzy muszą podjąć działanie; pozostaje zbyt wiele pytań bez jasnych odpowiedzi. Czy w ostatecznym rozrachunku naprawdę trzeba decydować, co jest mniejszym, a co większym złem?

Wieże Falkemnburga - Scenariusz rozgrywa się nad jeziorem Krosino, niedaleko Złocieńca (Falkenburga), gdzie naziści wybudowali Ordensburg Krosinsee. Niemcy nie wiedzą, że tuż pod ich bokiem zagnieździli się również Konspiratorzy – polskie sokoły, które bacznie obserwują, jak uszkodzić niemiecką machinę wojenną. Otwarta struktura Wież Falkenburga pozwala na stworzenie wielowątkowej kampanii dziejącej się w kolejnych latach II wojny światowej.

Do rozgrywki w Zew Cthulhu: Mity wojny - Na krawędzi zagłady potrzebujesz jedynie Księgi Strażnika (lub dodatkowo Pulp Cthulhu, jeżeli wolisz rozgrywkę w tym klimacie). Dodatek stanowi część serii The Darkest Hour, ale nie wymaga posiadania ani znajomości podręczników z tej linii. Można go też z nimi dowolnie łączyć.

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • podręcznik w twardej oprawie, 280 stron
Waga:
2 kg
Kod producenta:
ZEW158

Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Zew Cthulhu: Mity wojny - Na krawędzi zagłady





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie