Horror w Arkham: Gra karciana - Diabelska rafa

Drugi Zestaw Mitów w cyklu Zmowa nad Innsmouth
Podziel się swoją opinią
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra karciana - Zmowa nad Innsmouth.
Horror w Arkham: Gra karciana - Zmowa nad Innsmouth
Na jej widok przypomniały mi się wszystkie odrażające legendy, jakie słyszałem w ciągu ostatnich dwudziestu czterech godzin – postrzępiona skała jawiła się w nich jako brama do królestwa niezgłębionej grozy i niepojętego zwyrodnienia.- H.P. Lovecraft, Widmo nad InnsmouthRybacka mieścina Innsmouth niknie w oczach pod naporem wzbierających fal i hordy Istot z Głębin - ale w odmętach swych skołatanych umysłów wciąż odkrywacie nowe wspomnienia związane z waszym pobytem w tym spowitym mgłą miasteczku. Kiedy wpatrujecie się w owiane złą sławą mielizny i wyspy Diabelskiej rafy, czujecie się jakbyście trafili na kolejny fragment układanki. Już tam byliście, przeczesując wyspy w poszukiwaniu dowodów na istnienie Ezoterycznego Zakonu Dagona...W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie - gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona.Oprócz nowych kart graczy, Horror w Arkham: Gra karciana - Diabelska rafa zawiera również pierwszy w historii gry scenariusz wykorzystujący mechanikę pojazdów, stanowiący kolejną część opowieści o waszych zmaganiach z wzbierającymi falami i wszechogarniającym szaleństwem.To nie jest samodzielny produkt. Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham: Gra karciana oraz rozszerzenie Horror w Arkham: Gra karciana - Zmowa nad Innsmouth.
Wydawca:
Galakta
5995

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Na jej widok przypomniały mi się wszystkie odrażające legendy, jakie słyszałem w ciągu ostatnich dwudziestu czterech godzin – postrzępiona skała jawiła się w nich jako brama do królestwa niezgłębionej grozy i niepojętego zwyrodnienia.

- H.P. Lovecraft, Widmo nad Innsmouth

Rybacka mieścina Innsmouth niknie w oczach pod naporem wzbierających fal i hordy Istot z Głębin - ale w odmętach swych skołatanych umysłów wciąż odkrywacie nowe wspomnienia związane z waszym pobytem w tym spowitym mgłą miasteczku. Kiedy wpatrujecie się w owiane złą sławą mielizny i wyspy Diabelskiej rafy, czujecie się jakbyście trafili na kolejny fragment układanki. Już tam byliście, przeczesując wyspy w poszukiwaniu dowodów na istnienie Ezoterycznego Zakonu Dagona...

W ramach tego Zestawu Mitów odkryjecie kolejny rozdział zawiłej historii Zmowy nad Innsmouth. Zanurzcie się we wspomnieniach waszej mającej miejsce trzy tygodnie wcześniej wyprawy ku Diabelskiej rafie - gdy zwiedzaliście te rzekomo nawiedzane przez złe moce wyspy, podejrzewając, że to właśnie one skrywają klucz do tajemnicy strzeżonej przez Ezoteryczny Zakon Dagona.

Oprócz nowych kart graczy, Horror w Arkham: Gra karciana - Diabelska rafa zawiera również pierwszy w historii gry scenariusz wykorzystujący mechanikę pojazdów, stanowiący kolejną część opowieści o waszych zmaganiach z wzbierającymi falami i wszechogarniającym szaleństwem.

To nie jest samodzielny produkt. Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham: Gra karciana oraz rozszerzenie Horror w Arkham: Gra karciana - Zmowa nad Innsmouth.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • karty
Waga:
120 g

Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Horror w Arkham: Gra karciana - Diabelska rafa





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie