Horror w Arkham: Gra karciana - Zbyt głęboko

Pierwszy Zestaw Mitów w cyklu Zmowa nad Innsmouth
1 opinia
  • 1 - 4 osoby
  • od 14 lat
  • 60 - 120 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra karciana - Zmowa nad Innsmouth.
Horror w Arkham: Gra karciana - Zmowa nad Innsmouth
Ta jedna sekunda wywróciła na opak cały mój plan - skoro bowiem południowy wyjazd z miasta był już odcięty, musiałem szukać innej drogi ucieczki. - H.P. Lovecraft, "Widmo nad Innsmouth" Odkąd obudziliście się w wilgotnej, złowrogiej jamie na wybrzeżu Atlantyku, wspomnienia Waszego pobytu w Innsmouth są poplątane i trudne do poskładania w logiczną całość. Po co w ogóle przyjechaliście do Innsmouth? Co się działo między Waszym przybyciem a koszmarem, który przeżyliście w podmokłych tunelach? Co łączy Ezoteryczny Zakon Dagona z wszechobecnymi istotami z głębin? Te i wiele innych pytań będzie musiało poczekać - nawet w tej chwili Innsmouth może powoli niknąć pod falami! W ramach Horror w Arkham: Gra karciana - Zbyt głęboko, pierwszego Zestawu Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth, odkryjecie kolejny rozdział historii wciągającej Was głębiej w zawiłą sieć sekretów spowijającą Waszą wizytę w Innsmouth. To jednak nie tylko nowy scenariusz - to również świeży arsenał kart dla każdej z klas, wśród których znajdziecie nowe, potężne karty Przymierzy, bazujące na wprowadzonych w rozszerzeniu Zmowa nad Innsmouth żetonach błogosławieństwa i klątwy.
Wydawca:
Galakta
74,95

Dostępne 2 sztuki w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w piątek


Dostawa (Poczta Polska) już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Ta jedna sekunda wywróciła na opak cały mój plan - skoro bowiem południowy wyjazd z miasta był już odcięty, musiałem szukać innej drogi ucieczki.

- H.P. Lovecraft, "Widmo nad Innsmouth"

Odkąd obudziliście się w wilgotnej, złowrogiej jamie na wybrzeżu Atlantyku, wspomnienia Waszego pobytu w Innsmouth są poplątane i trudne do poskładania w logiczną całość. Po co w ogóle przyjechaliście do Innsmouth? Co się działo między Waszym przybyciem a koszmarem, który przeżyliście w podmokłych tunelach? Co łączy Ezoteryczny Zakon Dagona z wszechobecnymi istotami z głębin? Te i wiele innych pytań będzie musiało poczekać - nawet w tej chwili Innsmouth może powoli niknąć pod falami!

W ramach Horror w Arkham: Gra karciana - Zbyt głęboko, pierwszego Zestawu Mitów z cyklu Zmowa nad Innsmouth, odkryjecie kolejny rozdział historii wciągającej Was głębiej w zawiłą sieć sekretów spowijającą Waszą wizytę w Innsmouth. To jednak nie tylko nowy scenariusz - to również świeży arsenał kart dla każdej z klas, wśród których znajdziecie nowe, potężne karty Przymierzy, bazujące na wprowadzonych w rozszerzeniu Zmowa nad Innsmouth żetonach błogosławieństwa i klątwy.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • karty
Kod producenta:
PL-AHC53


Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Horror w Arkham: Gra karciana - Zbyt głęboko





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie