Archiwalna wersja regulaminu sklepu rebel.pl

Regulamin sklepu internetowego REBEL.pl

(ostatnia aktualizacja 24.11.2021)

I. Informacje o firmie

  1. Sklep internetowy REBEL.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę:
    Rebel Sp. z o.o.
    ul. Budowlanych 64c
    80-298 Gdańsk
    NIP: 9571068214
    REGON: 221833849
    Numer KRS: 0000451062
    Zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał zakładowy 3 822 100 PLN w pełni opłacony.
  2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  3. Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod numerem telefonu 58 728 49 31 (opłata zgodnie z cennikiem operatora) w dni robocze, w godzinach 10:00-16:00 lub pod adresem e-mail sklep@rebel.pl, odpowiedzi udzielamy przed upływem 48 godzin (w dni robocze).
  4. Wszystkie ceny na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

II. Zamówienia i sposób ich realizacji

  1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.rebel.pl, w wyjątkowych przypadkach
    telefonicznie pod numerem 58 728 49 31.
  2. Do złożenia zamówienia wymagane jest posiadanie konta zarejestrowanego w sklepie REBEL.pl.
  3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy rejestracji. W tej wiadomości znajdują się m.in.:
    • liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem
    • koszty dostawy i ewentualnie koszty wybranego sposobu płatności
    • przewidywany termin realizacji zamówienia
  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
    • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po potwierdzeniu złożonego zamówienia
    • w przypadku zamówień płatnych z góry - w chwili zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty za zamówienie
  5. Od momentu złożenia zamówienia, do momentu jego realizacji klient może anulować złożone przez siebie zamówienie poprzez odpowiedni link w Panelu Klienta, jak również kontaktując się ze sklepem e-mailowo bądź telefonicznie.
  6. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia złożonego złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.