Maciej

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

1 użytkownik

Jak dla mnie ideał :)

Najpierw minusy:

- To nie jest książka dla początkujących, czyli jako almanach mistrza gry się nie sprawdza
- Książka daje tylko kilka prostych pomysłów (Karty miasta)
- Opiera się na przykładach z gier w Polsce mało znanych (Champions)

Plusy:

+ Przywołuje ducha RPG, czyli granie, zabawę i wczucie się. Daje ucieczkę od kostkologii i tablkomani
+ Napisana świetnym stylem, z polotem
+ Opisuje to czego brak we wszystkich czytanych prze ze mnie podręcznikach dla MG, czyli na podejściu i myśleniu

Generalnie jest to dla mnie książka motywacyjana dla MG i często zaglądam do niej przed sesjami, by się naładować. Opisuje podejście do prowadzenia które uważam za świetne. Oceniam na 5,, bo DLA MNIE to jest ideał. Jednak równie dobrze mógłbym się zgodzić na 4 - bo to nie jest produkt dla każdego MG


Dobry, solidny produkt

Staram się nie oceniać produktów od razu po ich otrzymaniu. Z 2 de Mayo tak właśnie zrobiłem i muszę przyznać, że gra wytrzymała próbę czasu. Ciągle zaglądam do niej od czasu do czasu. Choć na pozór nie wydaje się skomplikowana choć instrukcja bywa enigmatyczna) to sama gra dostarcza dużo rozrywki. Solidne wykonane pudełko i plansza. Duże czytelne karty. Polecam serdecznie


Tomasz "Watson" W.

Liczba recenzji: 21