English version English version

sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

» wyszukiwanie zaawansowane

Kupony prezentowe 2018

Newsletter

Zapisz się! Informacje o nowościach będziesz dostawać na e-mail! Tylko świeżutkie informacje ;-)

Zapisuję się!
dlaczego warto?

Katalog gier

Centrum Prezentowe Centrum Prezentowe Gry planszowe i towarzyskie Gry planszowe i towarzyskie Łamigłówki Łamigłówki Gry RPG po polsku Gry RPG po polsku Gry RPG po angielsku Gry RPG po angielsku Karcianki kolekcjonerskie Karcianki kolekcjonerskie Gry figurkowe i bitewne Gry figurkowe i bitewne Dla dzieci Dla dzieci Książki i czasopisma Książki i czasopisma Funko - POP! Funko - POP! Akcesoria Akcesoria Promocje Promocje

Sklep w Gdańsku

REBEL - CH Metropolia
poziom -1, przy wyjściu z SKM
ul. Jana Kilińskiego 4
80-452 Gdańsk
tel. 510 804 049

Godziny otwarcia:
09:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)

Rebel Times

Numer 147 / Grudzień 2019

pobierz
Kategoria planszowa gra roku
Szkoły grają!

Komentarze użytkownika: True_asbestos

Komentarze (17)


Descent: Wędrówki w mroku

dodano: 25.02.2014

Marcin K z 07.04.2013, nie badz maruda i cos lepiej o produkcie napisz, a nie ludziom ocene wystawiasz

3

Posiadłość Szaleństwa

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 04.04.2013

Wykonanie gry rewelacyjne, figurki potworów i bohaterów na bardzo bardzo wysokim poziomie. Polecam zaopatrzyć się w klej, potworki nie są poprzyczepiane do podstawek. Kafle bardzo klimatyczne i w jakimś HD chyba zrobione. Karty, żetony, wszystkiego masa i wykonanie jest spoko. Ilość elementów tak duża, że trzeba z dobre 45 minut na przygotowanie rozgrywki. A kiedy człowiek już przygotuje, to energia opada i siły jako takiej nie ma na myślenie, a jeżeli chodzi o to właśnie to trzeba się napocić by jakoś rozgrywkę utrzymać na poziomie. Losowości w tej grze, pomijając rzuty kością, to nie ma. Wszystko zależy od MG. Karty na kafelkach psują efekt całości, polecam umieszczać mniejsze znaczniki (których niestety nie ma w komplecie) na obszarach, a rozpiskę z kartami i same karty mieć z boku. Poprawia klimat. Klimat powalający. Można się nieźle zatopić po czubek głowy. Kosztuje to dużo wysiłku, ale warto. Niestety, ilość scenariuszów mała, zaledwie pięć. W tych dłuższych, tak na połowie człowiek pada ze zmęczenia. MG ma tutaj strasznie dużo do roboty. Gracz to sobie fika wesoło, najlepiej dwoma bohaterami grając. Inaczej nie ma szans. A tak, ma małe szanse, ale gra jest ciekawsza. Ale taka jest charakterystyka produktów zbudowanych na bazie Lovecrafta jak zauważyłem. Taka trochę masochistyczna forma rozrywki. Idzie, idzie, idzie, i "sześć milionów rodzajów śmierci" wyskakuje. MG tylko czeka, odwleka, znęca się, daje nadzieje, zabiera nadzieje, jak w małżeństwie :D Tylko w małżeństwie Mistrz Gry zmienia się, a tutaj nie ma szans niestety. Związek na stałe. Nie można zamienić się rolami, zbyt dużo się wie zostając prowadzącym, a losowości jak wspomniałem nie ma. Budowa scenariusza za bardzo hermetyczna jak dla mnie i sztywna. Mamy kilka opcji do wyboru, ale to takie tam kosmetyczne rzeczy. Z chęcią człowiek kupiłby dodatek. Ale drogo, i człowiek się waha, i czyta. Jakość druku na życzenie lipa, na większy dodatek człowiek jeszcze poczeka. A gra w kącie leży. Zagrałoby się ale tyle tego ustawiania, i znowu mam wszystko robić sam? Sprzedałem, pozostałem wierny masochistycznemu klimatowi Lovecrafta i pozbawiłem się tego cudeńka, a z drugiej strony kuli u nogi. Czasami to człowiek się zmusza, by za taką cenę gra nie leżała. A tutaj się nie dało tego tak dłużej ciągnąć. Złapać chętkę na inną grę tylko człowiekowi pozostaje, może na coś mniej zobowiązującego? To taka dla mnie szybka piątka.

12

Descent: Wędrówki w mroku

Oceniam produkt na: 2 - raczej słaby

dodano: 04.04.2013

Jestem już znudzony produktami FFG. Trzeba wyłączyć wyobraźnię, i się poddać wszystkiemu co twórcy mieli do zaoferowania, a jest to od A do Z zapełnione, wypchane, zawalone, nie pozostawiając miejsca na cokolwiek innego, nawet klimat jest narzucony. Mi się nie spodobał. To jest chyba ostatni produkt ich jaki kupiłem. Dla dwóch osób, nie polecam. Nuda. Dla kilku graczy nie wiem, nie grałem, ale w czterech to i chińczyk jest fajny. "Przerost formy nad treścią". A i tutaj raczej pozostaje niesmak jeżeli chodzi o jakość figurek potworów. Wszystkie we folii jak żołnierzyki za 4 złote, kilka krzywo przymocowanych do podstawek, powyginane spody od większych potworów. W instrukcji napisane, że trzeba pokleić większe figurki, ja takich rzeczy robić nie musiałem, wszystkie poklejone, cud chyba jakiś. Kafelki, sztywny schemat, zero losowości, od takie układanie co scenariusz nowej planszy. Sam pomysł miał za zadanie pewnie ograniczyć miejsce w pudełku. Chyba że ktoś ma ochotę samemu stworzyć scenariusz, jak ktoś ma ochotę zostać wykorzystany za ponad 250 złotych, proszę bardzo. Żetony spoko. Sama mechanika gry, lepsza niż w "Posiadłość Szaleństwa", mistrz gry nie musi być związany na wieczność swoją rolą - wprowadzenie losowości w samym przygotowaniu scenariusza jest fajnym pomysłem, zawsze można się zamienić rolami. Nie obrażając nikogo oczywiście, każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie, a ja po prostu czuje się oszukany.

3

Warhammer: Inwazja - Kometa z dwoma warkoczami

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 29.01.2012

Zarówno dla gracza jak i dla kolekcjonera pozycja obowiązkowa. Grafiki jak zawsze super, w samej rozgrywce do gustu przypadł mi Niebiański Czarodziej z Imperium i jego możliwości. Ogólnie ten dodatek wydaję się być jednym z bardziej zrównoważonych, pod względem liczby kart, każda rasa znajdzie dla siebie coś fajnego,

0

Warhammer: Inwazja - Nieuchronne Miasto

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 28.01.2012

Chociaż jest to duże wsparcie dla armii Chaosu, to Korsarze Van Klumpf'a z Imperium potrafią na początku rozgrywki znacznie przeważyć szalę zwycięstwa. Armia Chaosu - Shaggoth z kolei jako krzyżówka smoka i ogra powala z nóg samym pomysłem wykonania. Polecam ten produkt ze stajni FFG.

1

Warhammer: Inwazja - Kraina Króla Feniksa

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 28.01.2012

Duże wsparcie dla Wysokich Elfów. Super karta Herolda z Morai-Heg i nowy Gwiezdny Smok. Polecam ten dodatek dla wszystkich fanów Warhammera: Inwazja.

0

ULTRA-PRO Deck Protector - Premium 100

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 28.01.2012

Koszulki sprawdzają się idealnie w zabezpieczeniu kart Warhammera: Inwazja. Dodają też fajny błysk, dzięki czemu estetycznie karty prezentują się o wiele lepiej.

0

Warhammer: Inwazja - Żelazna Skała

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 28.01.2012

Dodatek wspierający Orków. Wizualnie do gustu przypadła mi karta z postacią Szamana Zwierzoludzi w Chaosie oraz taktyka Kontrataku Mrocznych Elfów. Żelazna Skała to pozycja obowiązkowa dla każdego gracza w Inwazję :)

1

Warhammer: Inwazja - Karaz-a-Karak

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 28.01.2012

Krasnoludy rosną w siłę, Królowa Helga staje na czele armii. Smok zombi nadlatuje, nikt nie wie kiedy nowy zabójca Mrocznych Elfów zabije, Paranoja w szeregach się szerzy ;)

1

Warhammer: Inwazja - Ścieżka Zeloty

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 26.09.2011

Silne dwie jednostki, w tym bohater Bule - Ropiejący Lord, dla Chaosu. Jak zawsze grafiki na wysokim poziomie. Obowiązkiem każdego kolekcjonera jest mieć ten zestaw :)

0

Warhammer: Inwazja - Skaveńska Zaraza

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 26.09.2011

Bohater Wysokich Elfów - Tyriel - jest niezły, taktyka Orków przydatna, jednostki Mrocznych Elfów też na poziomie, neutralny bohater porządku - Marius Prawy - Łowca Czarownic genialny, a grafika bohatera Skavenów - Thanquol - wymiata :) Ale to tak z perspektywy kolekcjonera wszystko

0

Warhammer: Inwazja - Kieł i Szpon

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 26.09.2011

Prawdziwa gratka dla kolekcjonera. Grafiki jak zawsze na wysokim poziomie. Dla gracza niezła jednostka dla Wysokich Elfów, Orków i Krasnoludów. Trzy nowe jednostki Skavenów. Dla mnie jak każdy dodatek WH:I obowiązkowy :)

0

Kość matowa 6 Ścian - 12 mm - Oczka - Czarny

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 26.09.2011

Rozmiarowo mniejsza od standardowej ale dzięki temu i swojej matowości jest całkiem ładną kosteczką ;)

0

Kość matowa 6 Ścian - 12 mm - Oczka - Czarny

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 26.09.2011

Rozmiarowo mniejsza od standardowej ale dzięki temu i swojej matowości jest całkiem ładną kosteczką ;)

0

Kość matowa 6 Ścian - 12 mm - Oczka - Czarny

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 26.09.2011

Rozmiarowo mniejsza od standardowej ale dzięki temu i swojej matowości jest całkiem ładną kosteczką ;)

0

Kość matowa 6 Ścian - 12 mm - Oczka - Biały

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 26.09.2011

Rozmiarowo mniejsza od standardowej ale dzięki temu i swojej matowości jest fajna.

0

Kość matowa 6 Ścian - 19mm - Bez Symboli - Czarny

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 26.09.2011

Świetna kostka, wklęsłości na każdej ściance pozwalają na przyklejenie własnych symboli. Rozmiarowo dość duża, przy rzucaniu kilkoma takimi kostkami polecam mniejsze gabarytowo.

0

Twój koszyk:


Twój koszyk jest pusty.

Masz pytania?

Jesteśmy na Gadu-Gadu:

12886439 (Aleksandra)

27211 (Artur)

40259215 (Michał)

Możesz też do nas napisać: sklep@rebel.pl
reklamacje@rebel.pl
lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta:
tel. 58 728 49 31,
508 247 667
(godz. 10-16)
Odwiedź nas: Facebook YouTube

Akceptujemy płatności

Przyjmujemy karty VISA, MasterCard oraz szybkie przelewy mTransfer, Płacę z Inteligo, Nordea, Przelew24, MultiTransfer
oraz płatność przy odbiorze.

Star wars zewnętrzne rubieże outer rim