11 bierze!

Kolejna gra karciana z bestsellerowej rodziny znanej i lubianej karcianki "6. bierze!"
3 opinie
  • 2 - 7 osób
  • od 8 lat
  • 20 - 30 minut
  • wydanie polskie
Każdy kto lubi 6. bierze! pokocha 11. bierze!, w której liczba stosów dynamicznie się zmienia, co wymusza zmianę taktyki i strategii! Gracze zagrywają karty z ręki na stosy kart, znajdujące się na środku stołu. Na początku gry, każdy ma na ręce dziesięć kart, a na stole jest jeden stos, na który można zagrywać karty. W swojej turze gracz wybiera jedną kartę z ręki i wykłada na stos. Są dwie zasady zgodnie z którymi dokłada się karty: 1. Wartości kart w stosie muszą być w kolejności rosnącej. 2. Różnica wartości karty dokładanej i wierzchniej karty stosu nie może być wyższa niż dziesięć. Jeśli gracz nie ma żadnej karty, którą mógłby dołożyć zgodnie z tą zasadą, musi zebrać stos. Kiedy gracz zbiera stos, sam wybiera, który z nich chce zebrać. Nie może jednak przy tym przeglądać kart w stosach, ani sprawdzać ile ich jest. Zebrane karty bierze na rękę. Jeśli w stosie są więcej niż trzy karty, gracz otrzymuje kartę byka. Karty byków pozwalają na zagranie więcej niż jednej karty w turze, więc warto je zbierać, aby szybciej pozbyć się kart z ręki. Za każdym razem kiedy gracz zbiera stos, odkrywa się dwie karty ze stosu do dobierania - będą to nowe stosy. Dzięki temu liczba stosów się zwiększa, co wymusza na graczach zmianę taktyki i ciągłe myślenie nad kolejnym ruchem. Kiedy jeden z graczy zagrał wszystkie karty z ręki, runda dobiega końca. Następuje podliczenie ujemnych punktów. Gracze sprawdzają ile byczych głów znajduje się na kartach, które zostały im na ręce. To ich punkty ujemne, które należy zapisać. Rozgrywa się tyle rund, ilu jest graczy. Wygrywa osoba, która będzie miała najmniej ujemnych punktów!
Autor:
Wolfgang Kramer
Ilustracje:
Oliver Freudenreich
Wydawca:
G3
44,95

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Każdy kto lubi 6. bierze! pokocha 11. bierze!, w której liczba stosów dynamicznie się zmienia, co wymusza zmianę taktyki i strategii!

Gracze zagrywają karty z ręki na stosy kart, znajdujące się na środku stołu. Na początku gry, każdy ma na ręce dziesięć kart, a na stole jest jeden stos, na który można zagrywać karty.

W swojej turze gracz wybiera jedną kartę z ręki i wykłada na stos. Są dwie zasady zgodnie z którymi dokłada się karty:

1. Wartości kart w stosie muszą być w kolejności rosnącej.

2. Różnica wartości karty dokładanej i wierzchniej karty stosu nie może być wyższa niż dziesięć. Jeśli gracz nie ma żadnej karty, którą mógłby dołożyć zgodnie z tą zasadą, musi zebrać stos.

Kiedy gracz zbiera stos, sam wybiera, który z nich chce zebrać. Nie może jednak przy tym przeglądać kart w stosach, ani sprawdzać ile ich jest. Zebrane karty bierze na rękę. Jeśli w stosie są więcej niż trzy karty, gracz otrzymuje kartę byka.

Karty byków pozwalają na zagranie więcej niż jednej karty w turze, więc warto je zbierać, aby szybciej pozbyć się kart z ręki. Za każdym razem kiedy gracz zbiera stos, odkrywa się dwie karty ze stosu do dobierania - będą to nowe stosy. Dzięki temu liczba stosów się zwiększa, co wymusza na graczach zmianę taktyki i ciągłe myślenie nad kolejnym ruchem.

Kiedy jeden z graczy zagrał wszystkie karty z ręki, runda dobiega końca. Następuje podliczenie ujemnych punktów. Gracze sprawdzają ile byczych głów znajduje się na kartach, które zostały im na ręce. To ich punkty ujemne, które należy zapisać. Rozgrywa się tyle rund, ilu jest graczy. Wygrywa osoba, która będzie miała najmniej ujemnych punktów!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 100 kart z byczymi głowami
  • 10 kart byków
  • instrukcja
Waga:
200 g
Kod producenta:
109729


Recenzje


Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie