Activity

Gra towarzyska, nawet dla 16 osób!
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (14)
  • 3 - 16 osób
  • od 12 lat
  • ok. 45 minut
  • wydanie polskie
Activity jest grą umożliwiającą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficzne, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr.Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej.Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.Gra zawiera ponad 2500 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.Przygotowanie gry: W grze mogą brać udział 2, 3 lub 4 drużyny, każda złożona z co najmniej 2 osób. (Specjalne zasady dla 3 osób opisane są na końcu instrukcji). Każda drużyna otrzymuje jeden pionek i stawia go na polu startowym, oznaczonym strrzałką. Karty z hasłami należy posortować na 3 talie według liczb na koszulkach, dokładnie potasować każdą talię osobno i położyć (liczbą do góry) na odpowiednim miejscu na planszy. Należy przygotować też odpowiedni zapas kartek i ołówki. Drużyna, która rozpoczyna grę, wyznacza jednego z i graczy na pierwszego Demonstratora. Rolę Demonstratora pełnią kolejnoj wszyscy gracze w drużynie.Zasady gry:Gracz drużyny rozpoczynającej grę wybiera jedną z talii (3,4 lub 5) i bierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzy z drużyny.Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia ją w odpowiedni sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny.Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty.Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek.Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stał pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole.Wygywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety.Wskazówki:Przy prezentacji haseł dwu i trzywyrazowych można próbować przedstawić nie całe hasło ale osobno poszczególne wyrazy.Przy wyborze talii warto zwrócić uwagę na to, czy przesuwając swój pionek można zbić pionek przeciwnika.Wśród haseł na kartach talii 4 i 5 jest wiele nazw własnych: postaci historycznych, tytułów książek, bohaterów literackich itp.Można skrócić (lub wydłużyć) przebieg gry, dodając (względnie odejmując) jedno pole do liczby wynikającej z karty.Gra dla 3 osób trwa zwykle krócej niż gra drużynowa
Wydawca:
Piatnik
8995
7995
-11%

store

Dostępnych 7 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka w piątek


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Activity jest grą umożliwiającą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.

  • Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficzne, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr.
  • Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej.
  • Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.

Gra zawiera ponad 2500 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.

Przygotowanie gry:

W grze mogą brać udział 2, 3 lub 4 drużyny, każda złożona z co najmniej 2 osób. (Specjalne zasady dla 3 osób opisane są na końcu instrukcji). Każda drużyna otrzymuje jeden pionek i stawia go na polu startowym, oznaczonym strrzałką. Karty z hasłami należy posortować na 3 talie według liczb na koszulkach, dokładnie potasować każdą talię osobno i położyć (liczbą do góry) na odpowiednim miejscu na planszy. Należy przygotować też odpowiedni zapas kartek i ołówki. Drużyna, która rozpoczyna grę, wyznacza jednego z i graczy na pierwszego Demonstratora. Rolę Demonstratora pełnią kolejnoj wszyscy gracze w drużynie.

Zasady gry:

  • Gracz drużyny rozpoczynającej grę wybiera jedną z talii (3,4 lub 5) i bierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzy z drużyny.
  • Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia ją w odpowiedni sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny.
  • Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty.
  • Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek.
  • Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stał pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole.
  • Wygywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety.

Wskazówki:

  • Przy prezentacji haseł dwu i trzywyrazowych można próbować przedstawić nie całe hasło ale osobno poszczególne wyrazy.
  • Przy wyborze talii warto zwrócić uwagę na to, czy przesuwając swój pionek można zbić pionek przeciwnika.
  • Wśród haseł na kartach talii 4 i 5 jest wiele nazw własnych: postaci historycznych, tytułów książek, bohaterów literackich itp.
  • Można skrócić (lub wydłużyć) przebieg gry, dodając (względnie odejmując) jedno pole do liczby wynikającej z karty.
  • Gra dla 3 osób trwa zwykle krócej niż gra drużynowa

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 440 kart
  • 1 plansza
  • 1 klepsydra
  • 4 pionki
  • 1 instrukcja
Waga (kg):
1.4

4.50
na podstawie 14 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Activity


Najbardziej przydatne recenzje

Piton

Liczba recenzji: 197

Jak dla mnie ideał :)

rewelacyjna gra, świetna zabawa. najlepsza gra przy dużej ilości osób - na imprezach szczególnie. Dużo śmiechu i dobrej zabawy. Warto grac!


R_bit

Liczba recenzji: 64

Dobra zabawa gwarantowana (jak to często bywa przy grach imprezowych) Osobiście wybrałbym jednak Party Alias.


Karagot

Liczba recenzji: 50

W porządku, bez rewelacji

Gra nie jest rewelacją ale łączy w sobie kalambury i taboo. Jest napewno dobrym rozwiązaniem na prezent dla rodziców którzy chcą podczas wypadów ze znajomymi spędzić miło wieczory podczas rozgrywki. Osobiści wolę grać albo w kalambury albo w taboo. Jednak jestem pewien że ten tytuł znajdzie swoich zwolenników.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również:

Imago

Imago

7995 5197
Activity Compact

Activity Compact

4995
Pytaki

Pytaki

9995