Activity

Gra towarzyska, nawet dla 16 osób!
18 opinii
  • 3 - 16 osób
  • od 12 lat
  • ok. 45 minut
  • wydanie polskie
Activity jest grą umożliwiającą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego. Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficzne, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr. Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej. Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów. Gra zawiera ponad 2500 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę. Przygotowanie gry: W grze mogą brać udział 2, 3 lub 4 drużyny, każda złożona z co najmniej 2 osób. (Specjalne zasady dla 3 osób opisane są na końcu instrukcji). Każda drużyna otrzymuje jeden pionek i stawia go na polu startowym, oznaczonym strrzałką. Karty z hasłami należy posortować na 3 talie według liczb na koszulkach, dokładnie potasować każdą talię osobno i położyć (liczbą do góry) na odpowiednim miejscu na planszy. Należy przygotować też odpowiedni zapas kartek i ołówki. Drużyna, która rozpoczyna grę, wyznacza jednego z i graczy na pierwszego Demonstratora. Rolę Demonstratora pełnią kolejnoj wszyscy gracze w drużynie. Zasady gry: Gracz drużyny rozpoczynającej grę wybiera jedną z talii (3,4 lub 5) i bierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzy z drużyny. Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia ją w odpowiedni sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny. Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty. Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek. Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stał pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole. Wygywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety. Wskazówki: Przy prezentacji haseł dwu i trzywyrazowych można próbować przedstawić nie całe hasło ale osobno poszczególne wyrazy. Przy wyborze talii warto zwrócić uwagę na to, czy przesuwając swój pionek można zbić pionek przeciwnika. Wśród haseł na kartach talii 4 i 5 jest wiele nazw własnych: postaci historycznych, tytułów książek, bohaterów literackich itp. Można skrócić (lub wydłużyć) przebieg gry, dodając (względnie odejmując) jedno pole do liczby wynikającej z karty. Gra dla 3 osób trwa zwykle krócej niż gra drużynowa
Wydawca:
Piatnik
129,95

Dostępne 3 sztuki w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Darmowa dostawa (Tydzień Darmowej Dostawy)


Opis

Activity jest grą umożliwiającą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.

  • Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficzne, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr.
  • Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej.
  • Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.

Gra zawiera ponad 2500 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.

Przygotowanie gry:

W grze mogą brać udział 2, 3 lub 4 drużyny, każda złożona z co najmniej 2 osób. (Specjalne zasady dla 3 osób opisane są na końcu instrukcji). Każda drużyna otrzymuje jeden pionek i stawia go na polu startowym, oznaczonym strrzałką. Karty z hasłami należy posortować na 3 talie według liczb na koszulkach, dokładnie potasować każdą talię osobno i położyć (liczbą do góry) na odpowiednim miejscu na planszy. Należy przygotować też odpowiedni zapas kartek i ołówki. Drużyna, która rozpoczyna grę, wyznacza jednego z i graczy na pierwszego Demonstratora. Rolę Demonstratora pełnią kolejnoj wszyscy gracze w drużynie.

Zasady gry:

  • Gracz drużyny rozpoczynającej grę wybiera jedną z talii (3,4 lub 5) i bierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzy z drużyny.
  • Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia ją w odpowiedni sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny.
  • Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty.
  • Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek.
  • Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stał pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole.
  • Wygywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety.

Wskazówki:

  • Przy prezentacji haseł dwu i trzywyrazowych można próbować przedstawić nie całe hasło ale osobno poszczególne wyrazy.
  • Przy wyborze talii warto zwrócić uwagę na to, czy przesuwając swój pionek można zbić pionek przeciwnika.
  • Wśród haseł na kartach talii 4 i 5 jest wiele nazw własnych: postaci historycznych, tytułów książek, bohaterów literackich itp.
  • Można skrócić (lub wydłużyć) przebieg gry, dodając (względnie odejmując) jedno pole do liczby wynikającej z karty.
  • Gra dla 3 osób trwa zwykle krócej niż gra drużynowa

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 440 kart
  • 1 plansza
  • 1 klepsydra
  • 4 pionki
  • 1 instrukcja
Waga:
1,4 kg
Kod EAN / UPC:
9001890784026


Recenzje

4.44
na podstawie 18 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Activity



Najbardziej przydatne recenzje

NerAlgert

Liczba recenzji: 56

Świetne sprawdza się w towarzystwie. Salwy śmiechu gwarantowane.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Łukasz

Liczba recenzji: 16

Bardzo fajna gra na spotkania integracyjne, lub przy spotkaniach rodzinnych. Jedyny problem to zebrać osoby.


Jędrek

Liczba recenzji: 22

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Trochę Taboo, trochę Kalambury. Dobra gra, której mocne strony odkryjemy dopiero przy rozgrywce w większym gronie (gra 2x2 nie daje tyle przyjemności, co zabawa w drużynach). Podoba mi się rozwiązanie z wyborem poziomów trudności, od których zależy liczba pól, które pokonujesz na planszy. Duża ilość haseł (i wariantów ich prezentacji) sprawia, że Activity nie znudzi się szybko. Jeśli już miałbym się do czegoś przyczepić- rozmiary pudełka raczej nie zachęcają do zabrania gry w bagażu (chyba, że poza grą zamierzacie spakować do torby jedynie parę skarpetek i pastę do zębów). Nie jest to jednak powód, żeby rezygnować z długich godzin świetnej zabawy.



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również

Pytaki

Pytaki