Alhambra: The Card Game

Nieskomplikowana karciana gra ekonomiczna
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    (8)
  • 3 - 6 osób
  • od 10 lat
  • ok. 45 minut
  • wydanie angielskie
Alhambra: The Card Game to gra która była (pod inną nazwą) inspiracją dla Alhambry oraz jednocześnie została nazwana na jej cześć. Oryginalnie wydana w 1992 jako Al Capone, następnie w 1998 jako $timmt $o! by w 2010 ukazać się pod obecną nazwą. Zasady gry są identyczne jak te z $timmt $o! - gry o nabywaniu udziałów w jednym z 6 zasobów i spieniężaniu ich w najbardziej opłacalnym momencie. Na czym to polega? Konkretny zasób staje się dostępny poprzez dociąganie z ciągle uzupełnianej kolejki czterech odkrytych kart. Zasoby można nabywać za jedną z czterech dostępnych walut, które również występują na kartach także wyłożonych na planszy. Podczas swojej tury gracz może dobrać jedną z czterech kart waluty, lub wydać posiadaną walutę na jeden z zasobów. Jeśli zapłaci więcej niż wynosi koszt zasobu - traci nadmiar i nie może kontynuować zakupów. Jeśli jednak wydał idealnie tyle ile wynosił koszt zasobu, to otrzymuje dodatkowy ruch. Podczas gry występują dwie losowe fazy podliczeń oraz trzecia - już na koniec rozgrywki. Gracz, który otrzymał łącznie największą ilośc punktów - wygrywa. Punkty podczas faz podliczeń otrzymuje posiadacz największej ilości dóbr danego typu. Alhambra: The Card Game to: familijna gra karciana dla 2 do 6 graczy w wieku od 8 lat, idealna pozycja do wprowadzania nowych osób w świat gier planszowych, pozycja będąca inspiracją dla swej dużej siostry - Alhambry zwycięzca konkursu Fairplay À la carte z 1998 roku.
Autor:
Dirk Henn
Wydawca:
Queen Games
7500

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Alhambra: The Card Game to gra która była (pod inną nazwą) inspiracją dla Alhambry oraz jednocześnie została nazwana na jej cześć.

Oryginalnie wydana w 1992 jako Al Capone, następnie w 1998 jako $timmt $o! by w 2010 ukazać się pod obecną nazwą.

Zasady gry są identyczne jak te z $timmt $o! - gry o nabywaniu udziałów w jednym z 6 zasobów i spieniężaniu ich w najbardziej opłacalnym momencie.

Na czym to polega?

Konkretny zasób staje się dostępny poprzez dociąganie z ciągle uzupełnianej kolejki czterech odkrytych kart. Zasoby można nabywać za jedną z czterech dostępnych walut, które również występują na kartach także wyłożonych na planszy.

Podczas swojej tury gracz może dobrać jedną z czterech kart waluty, lub wydać posiadaną walutę na jeden z zasobów.

Jeśli zapłaci więcej niż wynosi koszt zasobu - traci nadmiar i nie może kontynuować zakupów. Jeśli jednak wydał idealnie tyle ile wynosił koszt zasobu, to otrzymuje dodatkowy ruch.

Podczas gry występują dwie losowe fazy podliczeń oraz trzecia - już na koniec rozgrywki. Gracz, który otrzymał łącznie największą ilośc punktów - wygrywa. Punkty podczas faz podliczeń otrzymuje posiadacz największej ilości dóbr danego typu.

Alhambra: The Card Game to:

  • familijna gra karciana dla 2 do 6 graczy w wieku od 8 lat,
  • idealna pozycja do wprowadzania nowych osób w świat gier planszowych,
  • pozycja będąca inspiracją dla swej dużej siostry - Alhambry
  • zwycięzca konkursu Fairplay À la carte z 1998 roku.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Waga (kg):
0.64

4.00
na podstawie 8 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Alhambra: The Card Game




Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie