Eldritch Horror: Przedwieczna groza - Góry Szaleństwa

Budzi się pradawna groza...
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (7)
  • 1 - 8 osób
  • od 14 lat
  • ok. 180 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Eldritch Horror: Przedwieczna groza.
Eldritch Horror: Przedwieczna groza
Na długo przed pojawieniem się ludzi na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło ich długi sen. Zaczęły rozszerzać swój mroczny wpływ, wpełzając do ludzkich umysłów i zmuszając do realizacji tajemniczego celu. Kilku odważnych badaczy przeczuwa zbliżającą się katastrofę i wyrusza na Antarktydę, aby odnaleźć źródło zagrożenia. Tylko oni mogą powstrzymać nadciągającą zagładę, więc doprowadzą zadanie do końca albo popadną w obłęd próbując. Rozszerzenie wprowadza dodatkową planszę Antarktydy, surowej krainy, pełnej dziwnych tajemnic i ukrytych niebezpieczeństw. Ośmiu nowych badaczy gotowych jest odkryć prawdziwą przyczynę tajemniczych wydarzeń, nękających świat. Towarzyszyć im będą nowi sprzymierzeńcy, między innymi profesor William Dyer. Dla dobra misji badacze mogą podjąć się specjalnych zadań, dzięki którym zdobędą potężne nagrody. W trakcie wyprawy natrafią na wiele przydatnych przedmiotów, magicznych zaklęć, paskudnych stanów i przerażających spotkań, czekających w Górach Szaleństwa.
Autor:
Nikki Valens
Wydawca:
Galakta
19995

store

Dostępne 3 sztuki w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka w środę


Dostawa (Przesyłka kurierska (UPS)) już od 7 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Na długo przed pojawieniem się ludzi na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło ich długi sen. Zaczęły rozszerzać swój mroczny wpływ, wpełzając do ludzkich umysłów i zmuszając do realizacji tajemniczego celu. Kilku odważnych badaczy przeczuwa zbliżającą się katastrofę i wyrusza na Antarktydę, aby odnaleźć źródło zagrożenia. Tylko oni mogą powstrzymać nadciągającą zagładę, więc doprowadzą zadanie do końca albo popadną w obłęd próbując.

Rozszerzenie wprowadza dodatkową planszę Antarktydy, surowej krainy, pełnej dziwnych tajemnic i ukrytych niebezpieczeństw. Ośmiu nowych badaczy gotowych jest odkryć prawdziwą przyczynę tajemniczych wydarzeń, nękających świat. Towarzyszyć im będą nowi sprzymierzeńcy, między innymi profesor William Dyer. Dla dobra misji badacze mogą podjąć się specjalnych zadań, dzięki którym zdobędą potężne nagrody. W trakcie wyprawy natrafią na wiele przydatnych przedmiotów, magicznych zaklęć, paskudnych stanów i przerażających spotkań, czekających w Górach Szaleństwa.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 8 Arkuszy Badaczy
  • 2 Arkusze Przedwiecznych
  • 26 Kart Mitów
  • 48 Karty Spotkań z Obszarów
  • 64 Karty Spotkań Badawczych
  • 6 Kart Spotkań w Innych Światach
  • 6 Kart Spotkań Ekspedycyjnych
  • 24 Karty Spotkań Specjalnych
  • 14 Kart Tajemnic
  • 12 Kart Przygód
  • 6 Kart Preludium
  • 8 Kart Artefaktów
  • 16 Kart Zasobów
  • 32 Karty Stanów
  • 16 Kart Zaklęć
  • 42 Karty Zasobów Unikatowych
  • 4 Karty Opisu Rundy
  • 22 Żetony Potworów
  • 6 Żetonów Wskazówek
  • 8 Żetonów Skupienia
  • 6 Żetonów Bram
  • 1 Żeton Przygody
  • 1 Żeton Tajemnicy
  • 8 Plastikowych Podstawek
  • 1 Plansza
  • 1 Instrukcja

4.71
na podstawie 7 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Eldritch Horror: Przedwieczna groza - Góry Szaleństwa


Najbardziej przydatne recenzje

B2rt

Liczba recenzji: 32

Ta cena... za tyle kupiłem oryginał!! To jakaś pomyłka, bo z tego co widze kart jest połowa w porównaniu z podstawka. 120-150 to jest max czego bym się spodziewał.


Maxio1982

Liczba recenzji: 411

Jak dla mnie ideał :)

"Eldritch Horror: Góry Szaleństwa" - to dodatek nie tylko nowej planszy, lecz też artefaktów, przedmiotów, nowe zasoby unikatowe,nowe stany , 2 nowych przedwiecznych, żetony skupienia i jeszcze wiele więcej. Gra robi się z tym dodatkiem nie tylko bardziej rozbudowana, ale przede wszystkim ciekawsza i bardziej nieprzewidywalna. Spodobało mi się tutaj zmniejszanie lub zwiększanie trudności gry. No mega fajne ale też mega trudniejsze granie. Dla mnie bomba :D !


Artur

Co prawda swój egzemplarz kupiłem z innego sklepu, ale komentarz zostawię.
Co do dodatkowych plansz to wygląda, że będzie podobnie jak w Arkham - jedno małe rozszerzenie i jedno większe z planszą. Jednak w odróżnieniu do Arkham nie będziemy dodawali każdej planszy do gry. Aby grać z dodatkową planszą będziemy musieli wybrać albo odpowiedniego przedwiecznego lub odpowiednią kartę preludium. Z jednej strony dobrze, bo gra nie będzie się wydłużać i gra nie będzie zajmować całego pokoju. Z drugiej jednak część graczy może to zawieść. W każdym razie się nie dogodzi wszystkim.
Bardzo dobrze, że jest masa nowych kart oraz kilka nowych postaci i przedwiecznych, a nowa plansza Antarktydy przyniesie ciekawe opcje do gry.
Co do ceny niestety jest ona za wysoka. Ja zapłaciłem o wiele mniej niż tutaj, ale i tak uważam, że za dużo. Niestety cena to nie tylko prowizje, licencje, transport i inne opłaty, lecz także popularność gier planszowych. 6 lat temu takie ceny były nie do pomyślenia, a dziś wydawcy korzystają z fali i sztucznie podbijają cenę, by zedrzeć z nas pieniądze. Może gdyby ceny były mniejsze to więcej ludzie by kupowali, a w takim przypadku aby kupić porządną większą grę trzeba zbierać kilka miesięcy.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie