Gloom: Unhappy Homes

Druga edycja
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (4)
  • 2 - 5 osób
  • od 8 lat
  • ok. 30 minut
  • wydanie angielskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Gloom 2nd edition.
Gloom 2nd edition
W grze karcianej Gloom starasz się, aby twoja ekscentryczna rodzina dziwaków doświadczyła jak najstraszliwszych możliwych tragedii, zanim pomożesz im odejść w zdecydowanie zasłużone, kojące objęcia śmierci. Wmieszaj po prostu 55 zawartych w tym zestawie przezroczystych kart do podstawowej gry Gloom, aby wzbogacić ją o nowe makabryczne modyfikatory, wydarzenia i przedwczesne zgony, a także o nową rodzinę: artystów z Le Canard Noir, których twórcze przedsięwzięcia niemal zawsze kończą się katastrofami. Gdy zawiedzie cię sztuka, zawsze masz do dyspozycji Czarną Kaczkę. Ta obskurna kafejka jest siedzibą zgrai wypalonej cyganerii artystycznej. Właśnie tutaj udręczony malarz Rosseau stawia drinki swym neurotycznym modelkom i żyjącym w nędzy poetom, zaś tuż obok zmartwiona aktorka i chorowita kurtyzana wymieniają się opiniami. Zestaw obejmuje również pięć Rezydencji. Ich centralne ilustracje przedstawiono na jasnoniebieskim tle. Na początku gry umieszcza się je obok odpowiednich rodzin. Przed grą do talii wtasowuje się również nowe karty nazywane Tajemnicami, na dole oznaczone ciemnoniebieskim paskiem efektów. Tajemnica jest jedyną kartą, jaką można położyć na Rezydencji (i tylko na Rezydencji), można ją przy tym umieścić na dowolnej rezydencji jako jedną z dwóch zagrywanych kart. Zapewnia ona graczowi będącemu właścicielem Rezydencji efekt specjalny oraz punkty Patosu, wliczające się do finałowej Sumy Rodzinnej. Tajemnica utrzymuje się nawet, jeśli przestaną obowiązywać wymagania konieczne do jej zagrania. Możesz zrzucić za darmo kartę Tajemnicy z ręki.
Autor:
Keith Baker
Wydawca:
Atlas Games
5995

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



W grze karcianej Gloom starasz się, aby twoja ekscentryczna rodzina dziwaków doświadczyła jak najstraszliwszych możliwych tragedii, zanim pomożesz im odejść w zdecydowanie zasłużone, kojące objęcia śmierci. Wmieszaj po prostu 55 zawartych w tym zestawie przezroczystych kart do podstawowej gry Gloom, aby wzbogacić ją o nowe makabryczne modyfikatory, wydarzenia i przedwczesne zgony, a także o nową rodzinę: artystów z Le Canard Noir, których twórcze przedsięwzięcia niemal zawsze kończą się katastrofami.

Gdy zawiedzie cię sztuka, zawsze masz do dyspozycji Czarną Kaczkę. Ta obskurna kafejka jest siedzibą zgrai wypalonej cyganerii artystycznej. Właśnie tutaj udręczony malarz Rosseau stawia drinki swym neurotycznym modelkom i żyjącym w nędzy poetom, zaś tuż obok zmartwiona aktorka i chorowita kurtyzana wymieniają się opiniami.

Zestaw obejmuje również pięć Rezydencji. Ich centralne ilustracje przedstawiono na jasnoniebieskim tle. Na początku gry umieszcza się je obok odpowiednich rodzin. Przed grą do talii wtasowuje się również nowe karty nazywane Tajemnicami, na dole oznaczone ciemnoniebieskim paskiem efektów. Tajemnica jest jedyną kartą, jaką można położyć na Rezydencji (i tylko na Rezydencji), można ją przy tym umieścić na dowolnej rezydencji jako jedną z dwóch zagrywanych kart. Zapewnia ona graczowi będącemu właścicielem Rezydencji efekt specjalny oraz punkty Patosu, wliczające się do finałowej Sumy Rodzinnej. Tajemnica utrzymuje się nawet, jeśli przestaną obowiązywać wymagania konieczne do jej zagrania. Możesz zrzucić za darmo kartę Tajemnicy z ręki.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

4.75
na podstawie 4 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Gloom: Unhappy Homes




Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również:

Fairytale Gloom

Fairytale Gloom

9995