Megawojownicy
Dynamiczna walka unikalnych postaci na arenie!- 2 - 8 osób
- od 8 lat
- ok. 30 minut
- wydanie polskie
- Autor:
- Guillaume Blossier
- Ilustracje:
- Jean-Baptiste Reynaud
- Wydawca:
- Rebel
Opis
Stań do walki na arenie jako jeden z Megawojowników!
Każdy gracz wciela się w jednego potężnych wojowników posiadającego unikalne zdolności, gotowego zrobić wszystko, aby wygrać turniej znany jako Plemienna Rozróba. Jest on organizowany podczas każdego zaćmienia słońca na legendarnej Wyspie Krańca Świata. Rozgrywa się on według zasady „każdy na każdego”, bo w ostatecznym rozrachunku pozostanie tylko jeden Wojownik: ten Jeden Jedyny Megawojownik! No chyba, że bitwa będzie trwała długo, wtedy zwycięzca zostanie wybrany na koniec 7 rundy...
Gracze wybierają z kilku unikalnych postaci i walczą poprzez rozważne używanie kart ze swojej talii. Talie odzwierciedlają unikalne umiejętności bohaterów - jeden lepiej strzela, inny świetnie się broni, kolejny ma dużo punktów wytrzymałości, jeszcze inny jest bardziej mobilny, itd.
Pamiętajcie również o kaprysach publiczności! Wielu wojowników skończyło marnie, zapominając o tym, że to widzowie są najważniejsi!
Dlaczego musisz w to zagrać?
- Świetne, barwne grafiki doskonale oddają klimat tej wesołej, dynamicznej zabawy,
- Każdy z graczy ma własną talię, którą zna i dzięki temu może zaplanować swoje działania - znacząco to redukuje element losowy rozgrywki,
- Indywidualne talie pozwolą Wam wybrać ulubionych megawojowników jak i znienawidzonych arcywrogów ;)
- Pudełko od gry zamienia się z pomysłowy sposób w arenę! Nie grasz na płaskiej planszy, ale na arenie z kolumnami! To jest klimat :D
- Różne wielkości kartonowych figurek postaci świetnie odzwierciedlają ich możliwości. Stając małym Aramistrzem na przeciw Drakonidasowi można naprawdę zwątpić w swoje szanse. Wielkość ma także znaczenie podczas rozgrywki!
- Dostępny w grze tryb zespołowy doda Waszym walkom zupełnie nowego, bardzo atrakcyjnego wymiaru.
Rozgrywka
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- 8 dwustronnych kartonowych figurek reprezentujących Megawojowników
- 12 przezroczystych plastikowych podstawek
- 8 Kart Postaci Wojowników
- 64 Karty Akcji
- 6 sześciościennych kostek do gry
- 74 żetony Punktów Życia (Punktów Popularności) w ośmiu kolorach
- Znacznik rundy
- 8 żetonów Szczęśliwego Czaru
- 8 dużych woreczków strunowych
- 1 żeton Czaszki
- 2 żetony Szoku Elektrycznego
- instrukcja
- Waga:
- 750 g
- Instrukcja i inne pliki:
- Pasujące koszulki:
Dodatki i akcesoria
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Megawojownicy
Najbardziej przydatne recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Zanim trafiła do polski, nigdy o niej wcześniej nie słyszałem. Nagle przybyła, miałem okazję zagrać (z dziećmi w wieku podstawówkowym) i od razu musiałem kupić :)
Jest to ten sam typ gry co klasyczne i świetne Potwory w Tokio, jednak różniące się od nich w paru elementach: punkty zdobywamy atakując przeciwników, mamy element planowania poprzez zestaw 8 kart, wciąż ważne są kostki i dobra zabawa, potwory różnią się od siebie zestawami kart i statystykami. Pomimo tego, że jest tego sporo, to po pierwszej partii nie ma problemów z ogarnięciem tego, co dzieje się na stole.
Grałem wielokrotnie z dorosłymi i dziećmi. Gra jest naprawdę dobra i pozwala na satysfakcjonującą rozgrywkę. Mi najbardziej przypadł do gustu tryb 4 graczy, gdzie każdy operuje dwoma wojownikami. Ale gra się też dobrze w 8 osób (w trybie 4 drużyn). POLECAM!
Bardzo szybka, dynamiczna i lekka rozgrywka czystego pvp. Zasady wręcz prymitywnie proste. Walczymy na arenie, kto zdobędzie najwięcej punktów prestiżu (tudzież kto pokona pozostałych przeciwników i pozostanie ostatnim żywym wojownikiem na arenie), ten wygrywa.
Rozgrywka przebiega sprawnie i zanim się obejrzymy, dobiega końca. Im więcej graczy tym oczywiście zabawniej i ciekawiej. Całość utrzymana jest w zabawnym, niepoważnym klimacie, co z kolei sprawia, że ostra wzajemna rywalizacja jest w sumie lekka w odbiorze.
Rozwiązywanie starć poprzez rzuty kośćmi wprowadza oczywisty element losowy, niemniej nie zwalnia to gracza z myślenia i kombinowania, które to zdecydowanie potrafią wspomóc wojownika w drodze do zwycięstwa ;-)
Jeśli miałabym tę grę ocenić, to przyznałabym jej 4. Co prawda jest to tytuł o stopniu złożenia równym zeru, ale w odpowiednim towarzystwie potrafi zapewnić krótki czas zabawnej rozrywki. Jeśli ktoś oczekuje od gry szybkiej interakcji w czystej formie, utrzymanej w lekkim klimacie i nie wymagającej nadmiernego wytężania szarych komórek, "Megawojownicy" taką rozrywkę zapewnią. Tytuł przyjemny jako krótki przerywnik między bardziej wymagającymi, poważniejszymi tytułami.
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo pomysłowa gra dla 8 osób nawet co jest rzadkością tak naprawdę w grach planszowych. spokojnie mogą usiąść dwie rodziny i zagrać. Mechanika nieco podobna jak w Potworach w Tokio bo znowu się walczy i rani i zabiera punkty ale chyba ciekawsza. Choć element losowości dość duży. Polecam jednak bardzo
Wszystkie recenzje
Recenzje na innych portalach
- Wideorecenzja w serwisie gry planszowe u Wookiego
- Recenzja w serwisie Esensja
- Recenzja w serwisie Games Fanatic
- Wideorecenzja w serwisie YouTube na kanale GambitTV
- Recenzja w serwisie Board Times
- Recenzja w serwisie Rebel Times nr 93
- Recenzja w serwisie SilesiaDzieci.pl
- Recenzja w serwisie Niekulturalny.com.pl
- Recenzja na blogu Kącik z książką
- Recenzja na blogu Planszówki okiem PowerMilka
- Wideorecenzja w serwisie Youtube na kanale marcowargamer (ang.)
- Recenzja w serwisie Pomyślnik
- Recenzja w serwisie Secretum.pl
- Wideorecenzja w serwisie YouTube na kanale Game Vine (ang.)
- Recenzja na blogu Planszotaur
- Recenzja w serwisie GraczoManiak
- Recenzja na blogu Planszotaur
Pytania i odpowiedzi
Robisz zakupy pierwszy raz?